Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluaisin tyttöystävän

Anonyymi

Olen 14 vuotias poika ja haluaisin ruveta seurustelemaan, mutta kukaan tyttö ei tykkää minusta. Tunnen montakin kaunista tyttöä, mutta kukaan heistä ei halua edes jutella minun kanssani. Auttakaa!

5

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyö perseelle ja sano et oot nyt mun omaisuutta

    • Anonyymi

      Sinänsä vähän säälittävää huudella sitä täällä, koska ethän sä voi tietää vaik joku tykkäiski susta, itekki oon 14 ja ihan samat tuntemukset on ja tuntuu ettei kukaan tykkää.. Mut niinkai se sit monel tuntuu, kiva kuulla et ees jollai o samoi tuntemuksii.. Nimerkillä: 14v tyttö :)

    • Moi mistä päin oot ite oon kyl 06

    • Anonyymi

      Mieti sitkeästi vielä, Jaksakko varmasti vain seurustella niin kauan että meet naimisiin? Monta vuotta puhua pabattaa tyttösi kanssa mm. tunteista ja vähän hipsutella joskus jos halipula ryhtyy riivaamaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe