Olen 14 vuotias poika ja haluaisin ruveta seurustelemaan, mutta kukaan tyttö ei tykkää minusta. Tunnen montakin kaunista tyttöä, mutta kukaan heistä ei halua edes jutella minun kanssani. Auttakaa!
Haluaisin tyttöystävän
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Lyö perseelle ja sano et oot nyt mun omaisuutta
- Anonyymi
Sinänsä vähän säälittävää huudella sitä täällä, koska ethän sä voi tietää vaik joku tykkäiski susta, itekki oon 14 ja ihan samat tuntemukset on ja tuntuu ettei kukaan tykkää.. Mut niinkai se sit monel tuntuu, kiva kuulla et ees jollai o samoi tuntemuksii.. Nimerkillä: 14v tyttö :)
Moi mistä päin oot ite oon kyl 06
- Anonyymi
Mieti sitkeästi vielä, Jaksakko varmasti vain seurustella niin kauan että meet naimisiin? Monta vuotta puhua pabattaa tyttösi kanssa mm. tunteista ja vähän hipsutella joskus jos halipula ryhtyy riivaamaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2456204Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.735082KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa134331Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1293083Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123071Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1532551Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,832535Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1761714- 461679
- 681505