Rattijuoppoepäiltyjen määrä laski

Anonyymi

mutta huumekuljettajien määrä nousi. Jatkuvasti on huumekuskeja liikenteessä .

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitähän noi vihreät haluaisivat lisää suomen liikenteeseen, voi vain kuvitella seuraukset!

    • Anonyymi

      Melkein jokapäivä saa lukea huumekuskeista, coktail huumeita, kannabista, marihuaanaa, bentsoja.

    • Anonyymi

      Ei koskaan tiedä kuka ajaa vastaan, ja millä sekoituksella.

      • Anonyymi

        Saako Ohisalo ajaa ratsian ohi vaikka olisi pössyissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Ohisalo ajaa ratsian ohi vaikka olisi pössyissä?

        Tuskinpa hän joutuu testeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Ohisalo ajaa ratsian ohi vaikka olisi pössyissä?

        Hehh, kyllä noilla seisoo silmät huumehörhöisesti ( itseään tuhoavat). Niillä on ministerikuljetus sen aikaa kun nyt ehtivät esitttää ministeriä.
        Hallitus kaatuu omaan sisältäpäin tapahtuvaan mädäntymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehh, kyllä noilla seisoo silmät huumehörhöisesti ( itseään tuhoavat). Niillä on ministerikuljetus sen aikaa kun nyt ehtivät esitttää ministeriä.
        Hallitus kaatuu omaan sisältäpäin tapahtuvaan mädäntymiseen.

        Kansalle paras joululahja tulevalla viikolla olisi...
        Viheltävät pelin poikki, antaa joulun mennä, rauhassa uusiin vaaleihin valmistautuminen ja vaalit keväämmällä.
        Ehtisi pahin tulehdustila tasaantua ja vielä olisi auringonlaskun puolueilla (hallitus) mahdollisuus menestyä, menettämättä kasvojaan täysin vielä tässä vaiheessa.
        Yhtään pidemmälle se on myöhäistä ja romahdukset totaalisia.


      • Sekopäiseksi hankkiutuneista matkustajistakin on harminsa, jos häiritsevät yllättäen kuljettajaa.


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Sekopäiseksi hankkiutuneista matkustajistakin on harminsa, jos häiritsevät yllättäen kuljettajaa.

        Näin tänään kun asiakas meni taksii ja yritti avata etuovea....se olikin lukittu ja kuljettaja tuli avaamaan takaoven.....Onkohan se jokin turvallisuustoimi....
        mimmimum-..mi


    • Anonyymi

      Joop.

      Noinhan se suuntaus on ollut jo aikansa. Suomessa kai ei paljoa pontikkaa nykyisin keitellä, mutta huumekauppa kukoistaa. Just oli aika isojakin poliisikeissejä huumeitten ympäriltä, viimmeks muistaakseni nyt helvetin enkelit.

      Yks mistä ei niin paljon puhuta on lääkkeet. Osa jengistä voi olla ihan laillisissa pillereissään, mutta ei ajokuntoisia. Ja siinä nyt sitten tulee lisäks nämät sekakäytöt, pahimmillaan lääkkeitä, huumeita ja tärpättiä sekaisin. Ai niin, ei pidä unohtaa dopinkiakaan.

      Mulla sellanenkin kutina, aika paljon oi olla "vahinkoja". Jos illalla dokannut, aamulla luulee olevansa selvä ja lääkkeet ja huumeet nyt voi vaikuttaa vaikka kuinka pitkän ajan. Promilejutut sinällään selkeitä, jos nolla, se on nolla. Paitsi, jos dokaillut reilusti, tai muuten yliväsynyt, olo voi muuten olla turhan hutero rattihommiin. Väsymykselle ei kai ole mittareita.

      Lisäks sellanenkin, vanhanaikainen rattijuoppo on aika vetelä tapaus, ei se välttämättä edes pysty ajamaan, piriheebo voi olla hyvinkin reipas, vaikka polttimo ihan sekaisin.

      Asia kyllä laajempikin. Tsadissa ei ei ehkä ole niin paljon sammuneita ja vedottomia deekuja kaduilla, mutta hullunkiilto silmissä vauhdilla meneviä, mitä lie tyyppejä näkyy enenevässä määrin.

      Jotenkin tuli mieleen tupakointi. Just oli tutkimustulos, skidit ei röökää enää paljoakaan, mutta mälliä kuluu rutkasti. Jotenkinhan sitä nuuskaa suomeen roudataan, koska täällä sitä ei myydä. Ei myydä kovia huumeitakaan. Viinaa saa kaupasta, sen kulutus laskenut, laittomien aineiden kulutuksen lisääntyessä. Noh, onpahan rikollisilla elinkeinoa ja poliisilla töitä. Veronmaksajahan net viulut maksaa, ei rajoja voi täysin sulkeakkaan, vaatis melkoisen helekutan pitkän muurin.

      =DW=

    • Anonyymi

      Vuorokauden aikana nyt jäi kiinni 104 ratti juopumusepäilyä ja saatiin kiinni 16 etsintäkuulutettua. Iso määrä.

      • Anonyymi

        Ja mitäs muuta.

        Ratteihin lasketaan noit kaikki muutkin päihteitä käyttäneet kuskit. Kirjoitin ylempänä asiasta. Vaan, toi kiintoisaa, hakuja päällä oleviakin jonkin verran. Siitä ei tilastoja, minkä verran laittomia autoja, tahi liikennerikkomuksia.

        Jokatapauksessa ton perusteella vois päätellä, isoon määrään mahtuu kaikenlaista fargoa. Sata rattia reilusta paristakymmenestä tuhannesta ei ole prosentteina kovin paljon. Tokikin tietysti ois tavoite nolla. Nyt vieläpä erikoisaika, pikkujouluja jne.

        Rattihommiin ois jo olemass teknistä välineistöä estämään. Oletan, net voi tulla vakivarusteiksi autoihin aikanaan. Jäin tässä miettimään, mitens asiaa tulkitaan sitten, kun tekniikka mahdollistaa autopilotit aikanaan. Jos kännissä istuu roboauton kyytiin, mitens sitten?

        Noin mainiten yks laisensa detalji. Jos vetelee menemään hirveissä promilleissa invamopetilla, eip hätää. Jos muuten menee ok, ei se mitään, invaskootteri lasketaan jalankulkijaksi. Ei ketään voi sakottaa siitä, että on kännissä, eikä aiheuta muuten häiriötä.

        Niettä jahka teknologia edistyy ja yleistyy, rattijuopomukset loppuu kokonaan. Näin se tulee menemään, aikanaan.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs muuta.

        Ratteihin lasketaan noit kaikki muutkin päihteitä käyttäneet kuskit. Kirjoitin ylempänä asiasta. Vaan, toi kiintoisaa, hakuja päällä oleviakin jonkin verran. Siitä ei tilastoja, minkä verran laittomia autoja, tahi liikennerikkomuksia.

        Jokatapauksessa ton perusteella vois päätellä, isoon määrään mahtuu kaikenlaista fargoa. Sata rattia reilusta paristakymmenestä tuhannesta ei ole prosentteina kovin paljon. Tokikin tietysti ois tavoite nolla. Nyt vieläpä erikoisaika, pikkujouluja jne.

        Rattihommiin ois jo olemass teknistä välineistöä estämään. Oletan, net voi tulla vakivarusteiksi autoihin aikanaan. Jäin tässä miettimään, mitens asiaa tulkitaan sitten, kun tekniikka mahdollistaa autopilotit aikanaan. Jos kännissä istuu roboauton kyytiin, mitens sitten?

        Noin mainiten yks laisensa detalji. Jos vetelee menemään hirveissä promilleissa invamopetilla, eip hätää. Jos muuten menee ok, ei se mitään, invaskootteri lasketaan jalankulkijaksi. Ei ketään voi sakottaa siitä, että on kännissä, eikä aiheuta muuten häiriötä.

        Niettä jahka teknologia edistyy ja yleistyy, rattijuopomukset loppuu kokonaan. Näin se tulee menemään, aikanaan.

        =DW=

        Ja kuinka paljon onkaan iäkkäitä kuskeja jotka eivät ole kännissä, mutta reaktio- ja huomiokyky rattijuopon tasolla. Yhtä vastenmielistä sakkia kun rattijuopot ja huumekuskitkin.

        Kukaan ei voi olla niin tyhmä, että luulee ajokortin viimeisen voimassaolopäivän tarkoittavan sitä, että ainakin siihen asti on ajokunnossa. Ajokunto voi mennä sekunneissa.


    • Anonyymi

      Kyllä pysyn kossuvissy-linjalla. Aatto-iltana kun kaikki hälinä on pois, laitan kossua glögin sekaan ja naatiskelen kaikessa rauhassa. Joulupukin kunniaksi. Sitten nukkumaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe