Onko totta että seksiseuraa on vaikea saada?

Anonyymi

Näitä keskusteluja seuranneena tulee sellainen vaikutelma, mutta onko se totta?

25

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurihan siitä tosiaan keskusteltiin ja minun kantani on, että ei, mutta kannattaako sitten pelkän seksin perässä juosta vai olisiko fiksumpaa hakea jotain pysyvää, niin se on sitten harkinnan paikka.

      • Anonyymi

        Miksi on fiksumpaa hakea pysyvämpää vain pelkän suhteen vuoksi? Kyllä musta olisi ihanaa, jos jostain löytäisin ihanan naisen joka vie multa jalat alta lopouelämäksi, mutta en halua puolittaista suhdetta. Olen silti ihminen kaikkine tarpeineni ja kaipaan silloin tällöin läheisyyttä ja seksiäkin ja kyllä mun mielestä on rehellisempää tehdä asia selväksi ettei luo kennellekään turhia odotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on fiksumpaa hakea pysyvämpää vain pelkän suhteen vuoksi? Kyllä musta olisi ihanaa, jos jostain löytäisin ihanan naisen joka vie multa jalat alta lopouelämäksi, mutta en halua puolittaista suhdetta. Olen silti ihminen kaikkine tarpeineni ja kaipaan silloin tällöin läheisyyttä ja seksiäkin ja kyllä mun mielestä on rehellisempää tehdä asia selväksi ettei luo kennellekään turhia odotuksia.

        Milläs etsit sitä jalat alta vievää naista jos olet kiinni jossain seksisuhteessa tai mitä jos seksisuhteen toinen osapuoli löytää sen oikean ja toinen haluaisi jatkaa? Voi tulla aika kettumainen tilanne.


    • Anonyymi

      Riippuu mitä kriteereitä on seuralle, miellyttääkö lähes kaikki naiset vai onko tietynlainen maku. Jälkimmäisessä tapauksessa tietysti vaikeampaa.

    • Seksiseuraa löytää helposti, jos nainen kuin nainen kelpaa,

    • Anonyymi

      Oma näkemykseni on, että vaikka ihminen (nainen) sanoo haluavansa "vain seksiseuraa", mukana kumminkin yleensä on kaikenlaisia edellytyksiä fyysiselle kanssakäymiselle kuten luottamus ja keskinäinen kemia. Seksiä on vaikea erottaa kokonaan muista tunteista vaikka helppo ja kevyt suhde houkuttelisikin. Toki myös on se vähemmistö, joka oikeasti hyppäisi sänkyyn nopeasti ja ennakkoluulottomasti ja ehkä saisi tällaisesta kokemuksesta jopa jotain irtikin.

      Netin palstoilla on myös paljon ihmisiä, jotka vain haluavat tuulettaa fantasioitaan vailla aikeita toimia. Keskinäinen luottamus ei myöskään yleensä kuki anonyymisivustoilla, ja treffejä on vaikea järjestää. Parempi mahdollisuus yhden illan huumaan on vaikka ihan perus treffisivustojen kautta, joissa ihmiset esiintyvät omana itsenään eivätkä välttämättä avoimesti etsi "vain seksiseuraa".

      • Anonyymi

        Jos etsii ainoastaan seksiseuraa, miksei silloin kuka tahansa ok nainen käy? Jos taas on tunteita mukana, miksi ei ryhdytä tapailemaan kunnolla, miksi tavataan vain seksin merkeissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos etsii ainoastaan seksiseuraa, miksei silloin kuka tahansa ok nainen käy? Jos taas on tunteita mukana, miksi ei ryhdytä tapailemaan kunnolla, miksi tavataan vain seksin merkeissä?

        Niin, eikö semmoisen seksiseuran pitäisi olla joku ihan vieras nainen. Ihmeellistä hakea seksiseuraa tutuista tai yrittää liikaa tutustua johonkin ihmiseen, jota kohtaan ei ole oikeita tunteita, tulee helposti väärinkäsityksiä.


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä miksi ihmiset etsivät seksiseuraa, kun ei pelkästä seksistä ole mitään iloa. Semmoinen sählääminen on yhtä tyhjän kanssa, kauheasti vaivaa vaan.

      • Anonyymi

        Joo,pelkkä seksi ei tyydytä vaan tarvii lähellä oloo,suuteluu,hyvää oloo kaikin puolin🧡kaikki yhdessä on se täydellisyys.


      • Anonyymi

        Olen pahasti samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ei se mitään, vaikka et ymmärräkään. Jokainen voi elää sellaista elämää kuin haluaa. Ihmettelen vain tuota tarvetta tulla korostamaan omaa rajoittuneisuuttaan ketjuun, jossa aloittaja miettii, onko pelkän seksiseuran löytäminen yleisesti vaikeaa vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, vaikka et ymmärräkään. Jokainen voi elää sellaista elämää kuin haluaa. Ihmettelen vain tuota tarvetta tulla korostamaan omaa rajoittuneisuuttaan ketjuun, jossa aloittaja miettii, onko pelkän seksiseuran löytäminen yleisesti vaikeaa vai ei.

        Minä kerroin vaan oman mielipiteeni. Ei se ole rajoittuneisuutta, jos on eri mieltä kuin sinä. Tämä on keskustelupalsta ja tarkoitus on keskustella eri näkemyksistä. Semmoisesta keskustelusta ei ole mitään hyötyä, missä kaikki vaan toistavat samaa ja myöntelevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin vaan oman mielipiteeni. Ei se ole rajoittuneisuutta, jos on eri mieltä kuin sinä. Tämä on keskustelupalsta ja tarkoitus on keskustella eri näkemyksistä. Semmoisesta keskustelusta ei ole mitään hyötyä, missä kaikki vaan toistavat samaa ja myöntelevät.

        Voi kulta, mistäs sä tiedät, mitä mieltä mä olen. Keskustelin aiheesta jo tuolla ylempänä. Sitä vaan tulin sulle ohjeistamaan, että luepa tarkkaan aloitus ja pysy aiheessa. Tsemppiä sulle!


    • Anonyymi

      On se vaikeaa, jos odottaa aloitteita ja liikkuu vähän missään. Musta ei ole hyppäämään ventovieraan kanssa sänkyyn. En osaa luottaa ja heittäytyä. Hyvä seksi taas vaatii tunteita ja täyttä antautumista tilanteeseen. Toki tunnen toisinaan seksuaalista vetoa joskus vieraaseen naiseen, mutta en anna tunteen viedä vaan ajattelen järjellä. Toisaalta tilannekkin on ollut sillai mahdoton, että en olisi saanut edes mihinkään ryhtyä. Flirttiä on tullut joskus harjoitettua saaden vastakaikua.

      Kaipaan naista, jonka kanssa pääsee samalle aaltopituudelle, on hellyyttä ja sillai turvallinen olo, että voi heittäytyä. Naista johon on tutustunut hyvin ...

      • Anonyymi

        Kuinka et tee itse aloitteita ja liiku enemmän jos seuraa haluat? Mene tapahtumiin, ei kukaan tule kotoa hakemaan. Pitää olla aktiivinen ja valmis tekemään aloitteita jos jotain haluaa.


      • Anonyymi

        No jos sait flirttiin vastakaikua niin siitähän olisi ollut helppo jatkaa tutustumista ja tehdä vaikka joku aloite. Vai oliko jotain esteitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sait flirttiin vastakaikua niin siitähän olisi ollut helppo jatkaa tutustumista ja tehdä vaikka joku aloite. Vai oliko jotain esteitä?

        Kyllä oli esteitä mm toisen parisuhde. En ala varattujen kanssa millekkään...


    • Anonyymi

      On niin pirun vaikeaa,minulle kun ei kelpaa kuka tahansa.

      • Anonyymi

        Hahaa, eli et saa niitä, joita haluaisit.


    • Anonyymi

      Itse kokeilin ihan perinteistä lähestymistä baarissa.
      Pari hidasta ja sit mentiin.
      Rohkeutta peliin.

    • Anonyymi

      Mielestäni ei ole .... , mutta jos tarkoituksena olisi löytää pitkäaikainen ja aina toimiva seksisuhde silloin syntyy ongelmia.
      En esimerkiksi halua parisuhdetta , mutta vakaa läheinen kumppani olisi mukavaa ...

      • Anonyymi

        Vähänkö olet epärealistinen, aina toimivaa seksisuhdetta ei ole olemassakaan...….


      • Anonyymi

        Yleensä kyllä taitaa tunteet tulla peliin mukaan ennenpitkää. Kuinkas sitten toimitaan, kun alkaakin haluta enemmän. Usein taitaa käydä niin tai sitten erotaan kun vetovoima hiipuu..


    • Anonyymi

      Ja kuinka seksisuhteessa joka päiväinen arkielämä järjestetään? Ei elämä ole ainoastaan seksiä ja mitäs sitten kun tarvitaan muutakin, taitaa siihen loppua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe