Saisinko vähän vinkkejä eri malleista kun en oo varma että mikä kannattaa ostaa.
Yamaha Yzf-R olis ihan siisti mutta ajoasento on vähän huono esim. roadtripille.
Mutta mitään derbejä yms. en haluaisi.
Hinta mahdollisimman halpa 1000€-4000€!
Kiitos jo valmiiksi! :D
Ps. Ihmiset jotka eivät ymmärrä kevareista tai moottoripyöristä vi**uakaan niin älkää tulko huutelemaan tänne kiitos! :)
Neuvoja kevarin ostoon kiitos.
2
126
Vastaukset
Osta vaan se Yamaha jos et meinaa viritellä, sitä kun ei nelarina saa niin paljoa kulkemaan että kannattaisi laittaa rahaa menemään vaadittuja määriä. Ja jos toisaalta haluaa, niin saahan siihen viriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628