Mistä maasta vaimoa hakemaan?

Anonyymi

Olen aika hyvin toimeentuleva maalaismies ja tarttis vaimoa mennä etsimään ulkomailta. Suomalaisia miituita en huoli pitää olla naisellinen nainen joka ymmärtää miehen tarpeet.
Suosituksia?

25

1283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjällä mielestäni nainen ymmärtää naisen roolin ja Georgia ym si4eltä päin mutta pidättyväisiä. Vietnam, Kambotsa myös hyviä. Thaimaa rikollisia täynnä.

      • Anonyymi

        Turha haukkua Thaimaalaisia jos joku on vienyt sinun rahasi. Ei kaikki ole samanlaisia.
        Thaimaasta löytyy hyviä vaimoja, kunhan ei mene rantakadun baariin etsimään.


    • Anonyymi

      Hae kuule palilta, niin saat ihan vaikka Suomalaisen naisen sieltä.
      Miehet varottavat toisiaan suomalaisista naisista, ovat liian ahneita rahalle.
      Liian helppoja you know?

    • Anonyymi

      Itse lähtisin tuossa tilanteessa etsimään sopivaa vaimoa Filippiineiltä.

      • Anonyymi

        Filipinot ovat kauniita ja kielitaitoisia. Siihen niiden hyvät puolet jäävätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Filipinot ovat kauniita ja kielitaitoisia. Siihen niiden hyvät puolet jäävätkin.

        Niin, jos ei lasketa empaattisuutta, perhekeskeisyyttä, ystävällisyyttä, iloisuutta, miehen kunnioittamista, vanhempien kunniottamista, työteliäisyyttä ja huumorintajua hyveiksi. Eipä tosiaan ole juuri mitään hyvää.
        Vaativia ovat, se täytyy myöntää. On pakko olla mies, eikä juopporetku, muuten ei pärjää miehenä tällaisen naisen rinnalla. Mutta eipä tartte toisaalta naisten hommia tehdä, ikinä.


      • Kiitos, olet oikeassa. Ette arvaakkaan kuinka täällä suomessakin asuvat filippiiniläiset haluaisivat löytää itselleen ihanan ja luotettavan suomalaisen miehen, joka antaa kaikkensa myöskin.


      • Kiitos, olet oikeassa. Koko elämäni ajan olen odottanut ihanaa suomalaista miestä, jonka kanssa olisin loppuelämäni, tärkeintä on että olemme yhdessä aina onnellisia.


    • Anonyymi

      Venakko käy pussinpäälle, filipiini tai vietnam thaikut osaa olla aika vekkuleita.

      • Anonyymi

        Jos olet ns. kahdenviikonmiljonääri joka näyttelee lomalla rikasta länsimaalaista säästöjen tai lainan turvin ja kun vaimo tarttuu sieltä mukaan ja suomessa totuus paljastuu ja ei olekkaan rahaa kunnolla edes normaaliin elämään suomessa niin ongelmia tulee.
        Itse aikoinaan poikamiehenä ollessa esitin olevani köyhä, olen normaali rakkennusalan ammattilainen joten en ole rikas.
        Kun sitten aasiasta (ei thaimaa) satuin tutustumaan nykyiseen vaimooni ja myöhemmin hän muutti suomeen niin hän ei pettynyt vaan päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet ns. kahdenviikonmiljonääri joka näyttelee lomalla rikasta länsimaalaista säästöjen tai lainan turvin ja kun vaimo tarttuu sieltä mukaan ja suomessa totuus paljastuu ja ei olekkaan rahaa kunnolla edes normaaliin elämään suomessa niin ongelmia tulee.
        Itse aikoinaan poikamiehenä ollessa esitin olevani köyhä, olen normaali rakkennusalan ammattilainen joten en ole rikas.
        Kun sitten aasiasta (ei thaimaa) satuin tutustumaan nykyiseen vaimooni ja myöhemmin hän muutti suomeen niin hän ei pettynyt vaan päinvastoin.

        Tämä on kyllä hyvä keino karsia he jotka hakevat vain rikasta sponsorina.
        On toiminut myös Thaimaalaisen kohdalla hyvin. Olen vain kertonut että palkka on pieni ja vuokra iso.
        Täytyy myös ostella halvempia lahjoja kuin mihin oikeasti olisi varaa.


    • Anonyymi

      Minun Thaikku jankuttaa joskus sitä Eikan iskelmää: Sun orjas oon ja aina orjaksesi jään......eilen kyllä halasi :D
      40 vuotta kuin kissa ja koira :-*

      • Anonyymi

        Siks jälleen huules mulle
        hetkiseksi lainaa
        Tuo muisto mieltäni
        vaik huomenna jo painaa
        Sun tulisuudelmassas
        onni mua kohtaa
        Se myöskin johtaa
        mun turmioon :-*


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mistä olette löytänyt ne thaikku neidit tuskin baari tytöistä on emännäksi, opippineet pahat tavat.

      • Anonyymi

        Laita ilmoitus kuukaudeksi Thai-sivustolle. Linkkiä ei tänne voi laittaa. Maksa muutama kymppi kk jäsenyydestä. Laita selvät rajaukset. Sitten vaan selvittely mitä tyttö tekee työkseen. Vastaako puhelimeen kun siellä on myöhäisillan. Onko hereillä aamulla klo 4 Suomen aikaa.
        Selviää aika äkkiä millä tienaa elantonsa.
        Kannattaa lähteä rohkeasti kokeilemaan onneaan.


    • Anonyymi

      Kiinassa ois innokkaita tulijoita.

      • Anonyymi

        Kyllä ja tosi "kuumia".
        Ainakin kuumemittarilla mitattuna.


      • Anonyymi

        China cupid sivusto on aika pahaa huijausta.


    • Anonyymi

      olisi tiedossa 27 vuotias intilainen nainen

    • Anonyymi

      Jos ei ulkomaille asti viitsi lähteä niinkuin nyt Koronan aikaan niin löytyisikö Suomesta mitään hyvää paikkaa josta vois käydä katselemassa leidiä ?

      • Anonyymi

        Lavatanssikurssit ja lavatanssit.


    • Anonyymi

      Mitä on Vasemmiston populismis, jonka Suojissa tehdään Venäjävallankumousta ja valmistellaan venäjän miehitysyritystä tulevina vuosina...Pitikö Venäjän ottaa Suomi tai ainaki Helsinki haltuun jo viime talvena on hyvä ksymys. Vasemmisto väittää välttävänsä köyhistä ja jeäjestää tästä syystä ilmaista ruoanjakelua ja leipäjonoja.

      Todeelisuudessa myös vasemmistopoliitikot pitävät Suomen työllisyyttä alhaisella tasolla velkaannuttavat Suomea. Tällä tavoin he voivat mainostaa sosiaaliturvaa ja hyvinvointi yhteiskuntaa ja esiintyä tätä kautta muka köyhien ystävinä. Todellisuudessa Vasemmisto ylläpitää työttömyyttä muunmuassa tekemällä työllistämisen byrokratia mahdollsimman vaikeaksi ja kalliiksi.

      Tämä ja valtionm velkaantuminen tulee aikanaan kaatamaan yhteiskunnan ja Kommunistit yrittävät täällöin nousta valtaan.

      No Venäjällhän tässä on oma roolinsa. Leovttomassa yhteiskiunnassa Venäjä ottaa levottoman Suomen haltuunsa vielä Itämeren turvallisuustilanteen eskaloiduttua sellaiseksi, että Venäjä voi nostaa Joukkonsa maihin Helsingissä.

      Sekasortoisessa tilanmteessa valtaan noussut vasemmisto hallitus ja eliitti vielä päästää Venäjän viranomaiset muka liittolaisina pitäåmään Suoemessa poliittisen liikehdinnän kuirissa, tämä liikehddintä pyritään tietenkin värittämään Elitistipiorvarilliseksi jotta köyhdytetty ja sokasitu kansa sitä pyrkiisi vastustamaan.

      Tilalle tuodaan hyytävä luokkakommunismi, jossa eliitti makjaa kansan päällä ja työvaki saa elättää makoilevaa eliittiä kuten aikanaan säätyläisyhteiskunnassa. Naäin vallankumouksellinen vasemmisto on harhauttanut kansaa.

      Tavalliset ihmiset saadaan pidettyä suunitelmassa huumeiden avulla. huumeita voi saada ystävältä, joka onm aikemmkin värvätty tähän toimintaan mukaan ja ehkä hänen lyhtyään on hämärrytetty samalla tavalla huumeiden avulla. Tämä ovat voineet aloittaa jo 90-luvulla Venaläiset siirtotyöläiset jotka ovat rakennus alalla ja muualla teoliisuudessa työskennelleet- Heidä n joukossaa on ollut myös oppinutta väkeä kuten lääkäreitä ja farmakologeja jotka tuntevat eri aineiden vaikutukset ja osaavat valmistaa kotilaboratorioissa huumausaineita jotka muokkaavat tajuntaa ja vaikuttavat vaikka alitajunnan kautta..

      Toisinaan myös Venäjältä haetut morsiamet ja muut työttöystävät tekevät Suolaiselle miehelle tätä. Kannattaa olla varovainen lemmenasioissa Venäläisten kanssa.

    • Anonyymi

      Onneks ei tartte kovin kaukaa hakea , tuossa keittiössä juuri tekee Som Tamia :)

      Farang

    • Anonyymi

      Minulta kuoli ihana suomalainen maanviljelijä mies. Valitettavasti olen ihan supisuomalainen nainen ja enää ei järjestetä edes heinätansseja ja kansallispukujen tuuletuspäiviä, joista löytäisin miehen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe