Jääkö lahjat saamatta? Tuleeko netin kautta aineettomia lahjoja? HYVÄÄ JOULUA YSTÄVÄT!
EI LUISTA PUKIN PULKKA.
25
182
Vastaukset
- Anonyymi
Arvo-kulta, odota rauhassa, pukki tulee ihan varmasti suuri lahjasäkki selässään.
Kiitos ja oikein mukavaa joulua sinulle!- Anonyymi
Jännittää ihan hidveesti.
Ma en tiedä, olenko ollut tarpeeksi kiltti. Oma-arvio voi mennä puihin ja pensaisiin.
Toivotan hyvää joulua aloittajalle. Usein teet leppoisia aloituksia.
Uudelle Vuodelle samaa puhtia myös!
Beng Anonyymi kirjoitti:
Jännittää ihan hidveesti.
Ma en tiedä, olenko ollut tarpeeksi kiltti. Oma-arvio voi mennä puihin ja pensaisiin.
Toivotan hyvää joulua aloittajalle. Usein teet leppoisia aloituksia.
Uudelle Vuodelle samaa puhtia myös!
BengKiitos toivotuksista! Samaa leppoisampaa mielipiteiden vaihtoa tänne toivon. Jätetään rumat puheet ja yritetään olla sovussa.
- Anonyymi
Ei oo, ei tuu.
https://m.youtube.com/watch?v=r997gldBcbo - Anonyymi
mutta on jesuksen hyvät kärrykelit
njjj - Anonyymi
Joulupukki on jo lähtenyt Korvatunturilta---näin kerrottiin ja ihan näytettiinkin----talviset oli maisemat ....Petteri lähti töihin pukki pulkassaan...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Toivottavasti saamme joulurauhan palstalle.
- Anonyymi
aina se Räyhä täti on saapunut joukkoomme
njj Karjalassa metsätyökämpällä vallitsi Onni ja Rauha.
Onnin ollessa humalassa saunaan teljettynä, kämpässä vallitsi pelkkä Rauha.
- Anonyymi
Hyvää Joulua myös Arvolle, tämä laulu soi sinulle!❤
https://youtu.be/EeOv_4PVmuUKiitän ja kumarran! Ulkona sumu ja 6 antaa pohjaa jouluun rauhoittumiselle. Kaikkea hyvää tuntemattomalle vastaajalle.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Kiitän ja kumarran! Ulkona sumu ja 6 antaa pohjaa jouluun rauhoittumiselle. Kaikkea hyvää tuntemattomalle vastaajalle.
Kiitos, rauhallista joulunajan jatkumista.
- Anonyymi
Maailman parasta musiikkia Bohemian Rhapsody!
- Anonyymi
Vai ei "luista" pukin pulkkaa?
Olisiko puista tai raudasta parempi?
Muovikin on pannassa.
Hyvää joulua arvolle!
"Pohjois-Helsinki" - Anonyymi
Usein on joku hittituote Joulun lahjatoive...nyt on tämä hulavanne ...mutta niistä on pulaa ..ei riitä kaikille haluaville...Se olisi muuten aika vaikea paketoida...niin ettei siitä huomaisi mikä se on ..Yksi hitti oli joskus tämä piikkimatto...muistan kun yksi nainen kehui sitä maasta taivaaseen ja nyt se on varmaan kaapin pohjalla...
- Anonyymi
Piti vielä sanoa ...Hyvää Joulua kaikille ...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Hyvää Joulua myös sinulle mimmimummi .
- Anonyymi
Lauha maassa, osassa suomea. Idässä ja pohjoisessa lumi kauha.
- Anonyymi
sen verran jouluterveisistä että
https://youtu.be/SED_ZjmFm-4
njjjj - Anonyymi
Maisemat ovat nyt valkoiset...mutta onko enää huomenna...Helsingissä laulaa jo mustarastas ...ja pajunkissat on puhkeamassa...onhan niitä lauhoja talvia aina välillä...
mimmimum-..mi- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Muistan talven, jolloin eniten lunta oli toukokuulla äitienpäivän aikoihin.
sepä joulu on kerran vuodessa, mutta äitienpäivä joka kevät
njjj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepä joulu on kerran vuodessa, mutta äitienpäivä joka kevät
njjjNäin eilen illalla pyllerön pukin nutussaan. En tiedä, mistä tuli ja minne meni.
Hän oli jalan. Jospa hän oikaisi kusikkoon?
Ei näkynyt rekeä ei Pettereitä eikä tonttuloitakaan.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Näin eilen illalla pyllerön pukin nutussaan. En tiedä, mistä tuli ja minne meni.
Hän oli jalan. Jospa hän oikaisi kusikkoon?
Ei näkynyt rekeä ei Pettereitä eikä tonttuloitakaan.
BengYleensä tontut liikkuvat aamuyöllä, vaikka ovat selvin päin illalla lähteneet liikkeelle. Vauhdikasta uutta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
