EI LUISTA PUKIN PULKKA.

Jääkö lahjat saamatta? Tuleeko netin kautta aineettomia lahjoja? HYVÄÄ JOULUA YSTÄVÄT!

25

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvo-kulta, odota rauhassa, pukki tulee ihan varmasti suuri lahjasäkki selässään.
      Kiitos ja oikein mukavaa joulua sinulle!

      • Anonyymi

        Jännittää ihan hidveesti.
        Ma en tiedä, olenko ollut tarpeeksi kiltti. Oma-arvio voi mennä puihin ja pensaisiin.

        Toivotan hyvää joulua aloittajalle. Usein teet leppoisia aloituksia.
        Uudelle Vuodelle samaa puhtia myös!

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännittää ihan hidveesti.
        Ma en tiedä, olenko ollut tarpeeksi kiltti. Oma-arvio voi mennä puihin ja pensaisiin.

        Toivotan hyvää joulua aloittajalle. Usein teet leppoisia aloituksia.
        Uudelle Vuodelle samaa puhtia myös!

        Beng

        Kiitos toivotuksista! Samaa leppoisampaa mielipiteiden vaihtoa tänne toivon. Jätetään rumat puheet ja yritetään olla sovussa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mutta on jesuksen hyvät kärrykelit
      njjj

    • Anonyymi

      Joulupukki on jo lähtenyt Korvatunturilta---näin kerrottiin ja ihan näytettiinkin----talviset oli maisemat ....Petteri lähti töihin pukki pulkassaan...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Toivottavasti saamme joulurauhan palstalle.

      • Anonyymi

        aina se Räyhä täti on saapunut joukkoomme
        njj


      • Karjalassa metsätyökämpällä vallitsi Onni ja Rauha.
        Onnin ollessa humalassa saunaan teljettynä, kämpässä vallitsi pelkkä Rauha.


    • Anonyymi
      • Kiitän ja kumarran! Ulkona sumu ja 6 antaa pohjaa jouluun rauhoittumiselle. Kaikkea hyvää tuntemattomalle vastaajalle.


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Kiitän ja kumarran! Ulkona sumu ja 6 antaa pohjaa jouluun rauhoittumiselle. Kaikkea hyvää tuntemattomalle vastaajalle.

        Kiitos, rauhallista joulunajan jatkumista.


    • Anonyymi

      Maailman parasta musiikkia Bohemian Rhapsody!

    • Anonyymi

      Vai ei "luista" pukin pulkkaa?
      Olisiko puista tai raudasta parempi?
      Muovikin on pannassa.

      Hyvää joulua arvolle!

      "Pohjois-Helsinki"

    • Anonyymi

      Usein on joku hittituote Joulun lahjatoive...nyt on tämä hulavanne ...mutta niistä on pulaa ..ei riitä kaikille haluaville...Se olisi muuten aika vaikea paketoida...niin ettei siitä huomaisi mikä se on ..Yksi hitti oli joskus tämä piikkimatto...muistan kun yksi nainen kehui sitä maasta taivaaseen ja nyt se on varmaan kaapin pohjalla...

    • Anonyymi

      Piti vielä sanoa ...Hyvää Joulua kaikille ...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Hyvää Joulua myös sinulle mimmimummi .

    • Anonyymi

      Lauha maassa, osassa suomea. Idässä ja pohjoisessa lumi kauha.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maisemat ovat nyt valkoiset...mutta onko enää huomenna...Helsingissä laulaa jo mustarastas ...ja pajunkissat on puhkeamassa...onhan niitä lauhoja talvia aina välillä...
      mimmimum-..mi

      • Muistan talven, jolloin eniten lunta oli toukokuulla äitienpäivän aikoihin.


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Muistan talven, jolloin eniten lunta oli toukokuulla äitienpäivän aikoihin.

        sepä joulu on kerran vuodessa, mutta äitienpäivä joka kevät
        njjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sepä joulu on kerran vuodessa, mutta äitienpäivä joka kevät
        njjj

        Näin eilen illalla pyllerön pukin nutussaan. En tiedä, mistä tuli ja minne meni.
        Hän oli jalan. Jospa hän oikaisi kusikkoon?
        Ei näkynyt rekeä ei Pettereitä eikä tonttuloitakaan.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin eilen illalla pyllerön pukin nutussaan. En tiedä, mistä tuli ja minne meni.
        Hän oli jalan. Jospa hän oikaisi kusikkoon?
        Ei näkynyt rekeä ei Pettereitä eikä tonttuloitakaan.

        Beng

        Yleensä tontut liikkuvat aamuyöllä, vaikka ovat selvin päin illalla lähteneet liikkeelle. Vauhdikasta uutta vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe