Onko kellään käynyt silleen että nukkuu niin pitkään ja sikeesti et siten ei herää pissahätään ja sänky kastuu? Miten ootta estänyt sen ja mites teiän porukat on suhtautunu sellaseen?
nolo tapaus
7
73
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä sanotaan yökasteluksi. Mun veli oli samanlainen kunnes tuli murrosikään. Silloin se loppui. Yleensä vaiva korjaantuu itsestään viimeistään murrosiässä.
- Anonyymi
Tapahtuuko sulle näin? Minkä ikäinen olet? Tyttö vai poika?
- Anonyymi
Oon poika ja 16. Mun pikkuveli on yli vuoden nuorempi ja sillä oli 12-vuotiaaksi tää kasteluongelma. Se käytti vaippaa siihen saakka yöllä. Äidille oli sanottu että se loppuu kun kaveri tulee murrosikään ja niin se loppuikin. Mulla itellä ei oo ollu tällaista ongelmaa.
- Anonyymi
Apua! siis voiko se kestää niin kauan? Ei mulla oo aikasemmin ollu ku ihan muutamiakertoja eikä nyttenkään kovin usein. Voinkohan joutua käyttään vaippoja? Tiiän että on siitä oma ylimääräinen työ kun pestään petivaatteet. Millaiste se on jos joutuu käyttään vaippoja?
Vaippojen käyttämisen kokemus riippuu ihmisestä, eikä toisten tunteet asiaa kohtaan ole välttämättä lainkaan samanlaiset, kuin sinun. Siksi niiden vaippakokemusten kyseleminen on turhaa ja se saa asian näyttämään siltä, että haluat keskustella juuri vaipoista, etkä yökasteluongelmasta.
- Anonyymi
No riippuu varmaan ihan siitä mitä itse haluat? Haluatko herätä märästä sängystä vai kuivasta sängystä.
- Anonyymi
Housuvaippa tuntuu suurinpiirtein samalta kuin tavalliset pöksyt eli sitä ei paljon huomaakaan. Ei mulla muuta.
Nimim. 13 v kastelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930