Onko kellään käynyt silleen että nukkuu niin pitkään ja sikeesti et siten ei herää pissahätään ja sänky kastuu? Miten ootta estänyt sen ja mites teiän porukat on suhtautunu sellaseen?
nolo tapaus
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä sanotaan yökasteluksi. Mun veli oli samanlainen kunnes tuli murrosikään. Silloin se loppui. Yleensä vaiva korjaantuu itsestään viimeistään murrosiässä.
- Anonyymi
Tapahtuuko sulle näin? Minkä ikäinen olet? Tyttö vai poika?
- Anonyymi
Oon poika ja 16. Mun pikkuveli on yli vuoden nuorempi ja sillä oli 12-vuotiaaksi tää kasteluongelma. Se käytti vaippaa siihen saakka yöllä. Äidille oli sanottu että se loppuu kun kaveri tulee murrosikään ja niin se loppuikin. Mulla itellä ei oo ollu tällaista ongelmaa.
- Anonyymi
Apua! siis voiko se kestää niin kauan? Ei mulla oo aikasemmin ollu ku ihan muutamiakertoja eikä nyttenkään kovin usein. Voinkohan joutua käyttään vaippoja? Tiiän että on siitä oma ylimääräinen työ kun pestään petivaatteet. Millaiste se on jos joutuu käyttään vaippoja?
Vaippojen käyttämisen kokemus riippuu ihmisestä, eikä toisten tunteet asiaa kohtaan ole välttämättä lainkaan samanlaiset, kuin sinun. Siksi niiden vaippakokemusten kyseleminen on turhaa ja se saa asian näyttämään siltä, että haluat keskustella juuri vaipoista, etkä yökasteluongelmasta.
- Anonyymi
No riippuu varmaan ihan siitä mitä itse haluat? Haluatko herätä märästä sängystä vai kuivasta sängystä.
- Anonyymi
Housuvaippa tuntuu suurinpiirtein samalta kuin tavalliset pöksyt eli sitä ei paljon huomaakaan. Ei mulla muuta.
Nimim. 13 v kastelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286