Omantunnonpelastajat ovat taas Joulun aikaan niin lerpallaan köyhään kansaan että oikein oksettaa. Ei sillä vitosen uhrauksella ole enää taivaan portilla mitään merkitystä jos on Kokoomusta äänestänyt.
Punainen Risti on pahimmasta päästä. Pari käyntiä ollaan niin vanhuksen ystävää mutta jo kolmannella käynnillä paiskataan eteen esitteet kuinka voit tehdä testamentin SPR:lle. Sama on Pelastusarmeijalla, "rukoilemme erityisesti niiden puolesta jotka muistavat meitä testamentissaan". Oksettavaa.
Tulkaa tänne kadulle pelastamaan syrjäytyneitä nuoria jotka huuruissaan näkevät näkyjä ja etsivät paikkaa missä nukkua.
Niin, mutta kun täällä saattaa palella!
Niin vähän aitoa apua
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä oli asiaa ja vähän itseäkin hävettää kun vain jouluna tulee antaa firman kautta lahjoituksia suomalaisille tarvitseville mutta hyvä kun edes silloin.
Hihhulien linnanjuhlissa pari kuivettunutta nakkia ja ruokalusikallinen pernasalattia. Pilikantekoa. Ei kööri pillereitä syö. Onko ollu taisteluita? On ollunna taisteluita. Heh heh. Pitäkää tunkkinne HELL hihhulit.
- Anonyymi
Köyhät ne täällä nillittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ne täällä nillittää
Ja vastailee joka nillitykseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastailee joka nillitykseen!
Mitäs vastailet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297