asetukset kun kotona on internet yhteys reitittimen kautta?
Ja miksi koneessani näkyy esim: api-ms-win-synch-I1-2-0dll
Mikä on oikea
6
177
Vastaukset
Tarkoitatko nyt WAN, vai LAN -asetuksia, eli reitittimen vai tietokoneen asetuksia? Pikä yhteys sinulla on operaattorin verkkoon - kuitu, xDSL, mobiili...) Yleisin on tilanne, jossa reititin hakee asetukset operaattorilta (auto/DHCP) ja tietokone hakee asetukset reitittimeltä (DHCP).
.dll -tiedostot ovat kirjastotiedostoja, joita ohjelmat käyttävät tiettyjen toiminnallisuuksien mahdollistamiseen. Ei ole järkeä ladata kaikkea ohjelmointikielen mahdollistamaa, jos tervitsee vain muutamaa. Onko kyseessä virheilmoitus, tiedosto jossain ???- Anonyymi
"Tämä tietokonen" osiossa on nämä kysymäni kirjasto tiedostot, ja niitä dll - päätteisiä tiedostoja on paljon, sivullisia aivan..
- Anonyymi
tarkoitan juuri Wlan, tai mikä senyton, eli pitääkö valita jotain asetuksia koneelle tain reitittimeen, muuta kuin kortti laitteeseen..
näitä ed.mainittuja vaikka kuin paljon..
esim.alku sama mutta jatkona esim. timezone-I1-0dll,
tai alku sama mutta sitten crt-conio-loppu sama
multibyte-jne ja dll loput.
jne..jne..
Sijaitsee Oma tietokone osiossa.
Samoin Gmail. näyttää että olisin käyttänyt Linux käyttöjärjestelmää :(- Anonyymi
Mikä kortti?
Onko reititin mobiilinetissä, jossa pitää olla SIM-kortti?
Perusasetukset hoituu yleensä automaattisesti.
Reitittimen salasana ainakin pitää vaihtaa.
Reitittimessä on linux ja reititinhän näkyy suoraan ulospäin.
Tietokonen pitäisi olla NAT.n takana paikallisella osoitteella.
- Anonyymi
Voi olla parempi ettet tee mitään millekään asetukselle. Tähän tulokseen tulin kysymystäsi lukiessani, unohda koko juttu tykkänään.
T. Urpo- Anonyymi
Joo, asiasta on turha tehdä vaikeaa jos kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152117Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj81883Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361234- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11973Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43819- 39727
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674