Mistä seuraa naiselle?

Anonyymi

Haluaisin vakavan suhteen naisen kanssa. Mutta mistä 4kymppinen, pyöreä, pikku kaupungista kotoisin oleva nainen löytää toisen naisen joka vielä kiinnostuisi tällaisesta paketista?! Mistä lähteä etsimään?! Onko Tinder ainoa vaihtoehto (en ole sielläkään)? Kiitän jo valmiiksi jos joku jaksaa asiallisia vastauksia antaa.

35

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin miekin haluaisin!

    • Anonyymi

      Mistä suunnalta olet? Kannattaa mennä tapahtumiin jos jotain järjestetään sun lähialueella. Kerro vähän tarkemmin itsestäsi, luonteesta, harrastuksista yms. Pyöreys ei yleensä haittaa ellei ole tosi lihava. Enemmän ulkonäössä vaikuttaa olemus, tyyli, kasvot. Läheskään kaikki sun ikäluokan naiset eivät ole tinderissä tai missään treffipalveluissa.

      • Anonyymi

        Työskentelen hoitoalalla. Olen rock henkinen ja pidän matkustelusta. Musiikki ja ystävät on ne joille vapaa aikani uhraan 😊 Olisikohan täällä hyviä vinkkejä joissa tavata naisia, noiden trollejen lisäksi 🙄


    • Anonyymi

      Mene naistentansseihin.

      • Anonyymi

        Missä niitä järjestetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niitä järjestetään?

        Tarkoittaisiko Mummolaakson tansseja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niitä järjestetään?

        No kun kerran kysytään, kerron, että Talvikin tanssit tulee taas. Pirkanmaan mummolaakso -ryhmä järjestää Talvikin tanssit aikuisille naisille lauantaina 8.2.2020 ravintola Laternassa Tampereella. Sinne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kerran kysytään, kerron, että Talvikin tanssit tulee taas. Pirkanmaan mummolaakso -ryhmä järjestää Talvikin tanssit aikuisille naisille lauantaina 8.2.2020 ravintola Laternassa Tampereella. Sinne!

        Mitä tansseja siellä tanssitaan, onko ns. vanhojen tansseja vai enemmän diskotyyppistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tansseja siellä tanssitaan, onko ns. vanhojen tansseja vai enemmän diskotyyppistä?

        > Mitä tansseja siellä tanssitaan, onko ns. vanhojen tansseja vai enemmän diskotyyppistä?

        Molempia, alkuillasta ehkä enemmän iskelmää, loppuillasta diskoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kerran kysytään, kerron, että Talvikin tanssit tulee taas. Pirkanmaan mummolaakso -ryhmä järjestää Talvikin tanssit aikuisille naisille lauantaina 8.2.2020 ravintola Laternassa Tampereella. Sinne!

        Onko joku täältä menossa Talvikin tansseihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku täältä menossa Talvikin tansseihin?

        Olen menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Mitä tansseja siellä tanssitaan, onko ns. vanhojen tansseja vai enemmän diskotyyppistä?

        Molempia, alkuillasta ehkä enemmän iskelmää, loppuillasta diskoilua.

        Mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti.

        Tarkoitus oli ilmaista että olen mahdollisesti menossa.


    • Anonyymi

      Niin minäkin haluaisin, jostain...

      Suomi24-treffeiltäkö kenties?

    • Anonyymi

      Asiasta toiseen, mitäs jos käy tapahtumissa mutta mitään ei synny. Samaa ikäluokkaa suunnilleen.

      • Sitten vaan jatkaa yrittämistä. Näkyvillä on hyvä olla, lesbojen tansseissa, harrastuksissa ja deittipalstoilla.


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        Sitten vaan jatkaa yrittämistä. Näkyvillä on hyvä olla, lesbojen tansseissa, harrastuksissa ja deittipalstoilla.

        Kuka jaksaa juosta kinkereillä ja treffeillä istumassa iän kaiken, jos kukaan ei lähesty itseä eikä osoita mitään kiinnostusta. Ehkä joku, mutta ei kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka jaksaa juosta kinkereillä ja treffeillä istumassa iän kaiken, jos kukaan ei lähesty itseä eikä osoita mitään kiinnostusta. Ehkä joku, mutta ei kaikki.

        Ei pelkkä istuminen riitä, nyt toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka jaksaa juosta kinkereillä ja treffeillä istumassa iän kaiken, jos kukaan ei lähesty itseä eikä osoita mitään kiinnostusta. Ehkä joku, mutta ei kaikki.

        Oletko itse osoittanut kiinnostusta?


    • Whatsup-ryhmistäkin voi löytyä. Naisten seuranhaku 35 v tai vanhemille ja sateenkaariseniorit 50v tai vanhemmille. Nuoremmillekin löytyy

      • Anonyymi

        Miten noihin ryhmiin pääsee mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noihin ryhmiin pääsee mukaan?

        Suomalaisten lgtbi facebook ryhmien kautta löytyy paljonkin wa ryhmiä mihin voi pyytää liittymään. Ei niitä täällä huudella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten noihin ryhmiin pääsee mukaan?

        Anteeksi, että en ole vielä vastannut. Esim. facessa Sateenkaari seuranhaku - Naiset -ryhmässä on ilmoitus. Pääsetkö sinne? Ja senioriryhmästä SateenkaariSeniorit.


    • Löytyykö Kuopion seudulta varttuneempaa viriiliä rouvaa, varattu tai ei 😉 komea nuori 29v mies hakee seuraa kaikkeen kivaan ja tarjoaa kovaa!

      • Ei taija Savon tai muunkaan kolleille flaksi kävästä tällä Suomikaksnelosen alueella. Kokkeileppa toisaalla jos kävis.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei taija Savon tai muunkaan kolleille flaksi kävästä tällä Suomikaksnelosen alueella. Kokkeileppa toisaalla jos kävis.

        Olit se herkästi syttyvä ja heikosti sammuva, eikö edes syyssateet Sua viilennnnä?

        Kyselee neuvoton Seukkari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit se herkästi syttyvä ja heikosti sammuva, eikö edes syyssateet Sua viilennnnä?

        Kyselee neuvoton Seukkari

        Mitä ihmettä 😅 Suakin näkee tai ei nyt sillä tavalla ihan selkeästi, mutta kumminkin. Miks neuvoton olet? Ihan samalla tavalla sytyn edelleen ja huanosti sammun, oli keli mikä vaan...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitä ihmettä 😅 Suakin näkee tai ei nyt sillä tavalla ihan selkeästi, mutta kumminkin. Miks neuvoton olet? Ihan samalla tavalla sytyn edelleen ja huanosti sammun, oli keli mikä vaan...

        Jaa, se oli joku nyymi käyny kommentoimassa mun viinapäätäni ja älli ei jättäny paikalleen vaan lakasi 😅👍🏻 No hei hei sullekin vaan, kun sen verran tuolla viä ilmoituksissa näky.


    • Anonyymi

      Vakava suhde, kuulostaa kurttuotsaselta. Joo, tiiän kyllä merkityksen jne sille, mut miks ihmeessä vakava suhde?

    • Anonyymi

      Vakava kuulostaa minustakin tosi pahalta. Kyllä pitää huumoria olla siinä suhteessakin. ;)

      Kyllähän sen kumppanin voi mistä vaan löytää, kunhan ei vaan jää neljän seinän sisälle.

      Viinapäätähän voi testata itse kukin siellä baarissa, jos ei parempaa tekemistä keksi. ;)

      • Anonyymi

        Varo, että et vaan lähde viinapäätä testatessa kenenkään kolmekymppisen miehen matkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo, että et vaan lähde viinapäätä testatessa kenenkään kolmekymppisen miehen matkaan. :D

        Pitää yrittää olla varovainen. Tälleen lesbona varsinkin todella mahdollista lähteä miehen matkaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää yrittää olla varovainen. Tälleen lesbona varsinkin todella mahdollista lähteä miehen matkaan. ;)

        Sama täällä. Ei edes nuoruudessa tullut mieleenkään lähteä miehen matkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ei edes nuoruudessa tullut mieleenkään lähteä miehen matkaan. :D

        Pitäisköhän kokeilla näin vanhempana lähteä, vaikka Valdemarin matkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän kokeilla näin vanhempana lähteä, vaikka Valdemarin matkaan?

        Valdemar on todennäköisesti vielä kaapissa, ja voi olla salaa juoppokin.

        Omalla vastuulla, jos lähtee Valdemarin matkaan.

        Heitäs Valdemar joku "runo" tuonne runoketjuun!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe