Olen homo mutta en haluaisi olla homo. Mitä teen?

Anonyymi

Oon 12v poika ja oon tajunnut että taidan olla homo. Ei siin mitään olkoon kukin mitä haluaa mutta olen itse uskovaisesta perheestä ja itsekin uskovainen nii en oikee voi hyväksyy homoutta ja silti ite oon ja ähh... en tiiä mitä pitäis tehä :( onks joku samojen ajatuksien kaa tai jollain jotain sanomista tähän? Olisin kiitollinen <3

15

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mikä ei estä olemasta sekä uskovainen että homo.

      • Anonyymi

        siis mikään ei estä jne


      • Anonyymi

        Homous on synti :(


    • Anonyymi

      Olen itse samassa tilanteessa, myös saman ikäinen kuin sä. Uskon Jumalaan ja olen uskovainen, en tosin tajua miten homous on synti. Itse aion elää uskovaisena homona, tulen kaapista sitten kun siltä tuntuu. Ehdotan, että tekisit saman.

      • Respectit sinullekin nuori mies!


    • Miten sellainen asia voisi olla syntiä, jota ihminen ei ole voinut itse valita? Sehän olisi sama asia, kuin että vaikka kehitysvammaisuus laskettaisiin synniksi.

      Oletko sinä muka voinut millään tavalla vaikuttaa siihen, että olet ehkä homo? En usko, että olet voinut.

      Minulle on kerrottu, että Jumala rakastaa ihmistä ja eikö hän itse ole ihmisen luonutkin. Miten tällainen Jumala voisi määrittää homouden synniksi?

      Toki Raamatussa ja ties missä määritellään homous synniksi ja sen sanotaan olevan Jumalan sanaa, mutta tässä yhteydessä tahdotaan unohtaa se, että Raamatunkin kirjoittivat ihmiset. Mikä takaa sen, että joku homofobinen kynäniekka ei muutama tuhat vuotta sitten lisäillyt sinne vähän omiaan? Siihen aikaan kun ihmisillä oli "hieman" enemmän ennakkoluuloja vähän asiassa kuin asiassa.

      Sinussa ja uskossasi ei ole mitään vikaa!

      Voit myös pitää asian omana tietonasi, koska ei ihmisen seksuaalisuus kuulu muille kuin hänelle itselleen.

    • Anonyymi

      Aina voi kääntyä vaikka islamistiksi. Niitä homoja ei haittaa....

    • Anonyymi

      Oot varmaa bi

      • Anonyymi

        Jaa minkäs perusteella tämä


    • Anonyymi

      Homot on ollu aina harrastuskaverina okei Miksi heitä moititaan ????

    • Hei!
      Kiitos kun uskalsit kertoa ajatuksistasi, olit rohkea! Ymmärrän että asia mietityttää sinua, jos uskonnollinen yhteisösi ei hyväksy homoutta. Mutta sinulla on oikeus olla sitä mitä olet. Jumala on luonut meidät juuri sellaiseksi kuin olemme. Jos rakkautemme ei vahingoita ketään vaan tuottaa hyvää ympärillemme, niin siinä ei ole mitään väärää. Sinä olet arvokas ja rakas Jumalalle juuri sellaisena kuin olet.

      Kalajoenrovastikunnan NettiSaapas Minna

    • Anonyymi

      Siis, suosittelen että kerrot jollekkin johon voit luottaa. Siis rispektiä sulle kun uskalsit kysyy, mutta tää luultavasti on ainoo vaihtoehto jos haluat kertoa jollekkin. Vuosi on 2020 ja sut pitäis hyväksyä uskonnollisessa yhteiskunnassa, ja jos ei, ja he kayvät vaikka väkivaltaiseksi, ota soaauihin yhteyttä. Monet koulun aikuiset kuten kuraattori tai psykologi kuuntelee ihan mielellään ja ymmärtää, joten puhu heille.

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen myös homo. Itellä oli samoja ajatuksia nuorempana (olen nyt 18v). Ajan myötä olen oppinut hyksymään asian, vaikka olikin vaikeeta alussa. Voin taata että sulla tulee olemaan ihan kivaa homona :). Itse pelkäsin jopa sitä faktaa että olin homo, ja vieläkin vähän laittaa miettimään, mutta ei se elämää kaada.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan homo, tai ylipäätänsä omilla aivoillaan ajatteleva ihminen, uskoo Jumalaan. Uskonnot on lähinnä laajalle levinnyt, mielenterveydellinen ongelma, joista on historian aikana ollut aina, enemmän haittaa kuin hyötyä. uskonnot ovat aiheuttanut muunmuassa vainoja, Uskontojen nimissä on vuodatettu verta, sekä tehty niin paljon pahaa, että pelkkä ajatus kuvottaa(tietysti myös hyvää, mutta niin paljon vähemmän). Onneksi asiat menevät parempaan suntaa ja tulevaisuudessa uskontoja ei enään ole. Nykyään onneksi yhä harvemman ihmisen tarvitsee, hakea omaan ymmärtämättömyyten lohtua, mielikuvitusolennoista ja jumalista, näitä uskomuksia on ihmiselle syntynyt todennäköisesti, aikanaan huumeiden kuten psykedeelinen, torajyvät(ei huume, tai tosi paska sellainen) alkoholi, kannabis, edellämainittujen takia. Kyllä näitä on käytetty, enemmän tai vähemmän tietoisesti, jo ajanlaskun alussa. Noiden aikojen ihmisten on varmasti ollut vaikea ymmärtää näitä kokemuksia. Vähäinen ymmärrys ihmismielestä, on ollut ajan vitsaus.
      Psykedeelit, torajyvät, alkoholista aiheutuneet psykoosit, voivat aiheuttaa erittäin voimakkaan tuntuisia hengellisiäkin kokemuksia. Ihmisen ymmärryksen puute, siitä että elämän jälkeen ei ole sen enempää kuin ennen elämää (voin tietysti olla väärässä, mutta miksi uskoa 2000 vuotta vanhoihin asioihin, jos siltä ajalta ei ole käytössä enään muutakaan, tietoa tai tekniikkaa. Ajanlaskun alun aikaiset ihmiset, ovat olleet älyllisesti lähinnä apinoiden tasolla, siis tiedollisesti ja ymmärryksellisesti, nyky ihmiseen verrattuna. Toiseen ihmiseen rakastuminen ei ole ikinä väärin, jos suhde on tasapuolinen, sekä molemmin puoliseen arvostukseen perustuva, oli kohde sitten mies, nainen, tai ihminen joka ei määrittele itseään kummaksikaan. homous ei siis ole sairaus, uskonnot valitettavasti ovat...

    • Anonyymi

      En tiedä mutta joskus kuulin että yliannostus auttaa. Eli pitäisi hankkiutua viikoksi homoporukan seuraan. Kun useampi homo nai sua peppuun koko viikon niin sillä pitäisi päästä eroon taipumuksesta. Tai ei sitten koskaan...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe