Joo elikkäs mulla on bmw 316 e46
ja tossa yks päivä päätin et vaihan vahvistimen subbarille ja kokeilin soittaa sillä ja kaikki toimi moitteetta, kunnes päätin että vaihan vanhan vahvistimen takaisin kiinni
Sen jälkee ei enää kuulunut kuskipuolen oven kummastakaan kaijuttimesta mitään, kaujuttimet ei oo kiinni vahvarissa vaan iha vaa tos mankassa ja se mankka on
Four mobile 4-MP 100BT
Tässä nyt oon kattonu et elementti on kunnossa ja toimii tolla pelkääjän paikan puolella, ja otettiin ovipahvi irti ja kaikki piuhat vaikutti olevan kunnossa mutta virtaa se ei vissiin saa ja mankkakin otettiin irti ja kaikki oli sielläkin paikoillaan ja sulakkeet oon tarkastanut ei niiku mistään löydy syytä miks se ei sois
Siitä oven kaari diskantista kuuluu jotai todella pientä surinaa.
Onko ideoita mitä voisin tarkastaa seuraavaks.
Vasemman puolen kaijuttimet meniyht äkkiä pimeäksi
4
216
Vastaukset
- Anonyymi
joo elikkäs kannattaa tarkistaa ne kytkennät
- Anonyymi
Taisi kaiuttimen johdot räpsäistä toisiinsa ja oikosulku poltti päätevahvistimen mankasta. Korjaus tai uusi mankka ja taas toimii. Kunnes taas osallistut ja rikot tahallaan laitteesi uudelleen.
Updeittia, tarkistin yleismittarilla et se saa kauijuttimien pihoille asti virtaa. Mutta ei kuulu mitään. Tajusin että mankassani ei oo vahvistinta ja e46 perus radion vakio vahvistin on niin siellä. Pakko siinä välissä olla jossain vahvistin mut en tiiä missä se on
Lihis69 kirjoitti:
Updeittia, tarkistin yleismittarilla et se saa kauijuttimien pihoille asti virtaa. Mutta ei kuulu mitään. Tajusin että mankassani ei oo vahvistinta ja e46 perus radion vakio vahvistin on niin siellä. Pakko siinä välissä olla jossain vahvistin mut en tiiä missä se on
Voi nyt vittu piti laittaa toho että se ei oo siellä e46 vakio radion vahvistimen paikalla, että siel ei oo mitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867