Kaunein kohta naisessa?

Anonyymi

Mikä on yksittäinen kaunis kohta, jota et kyllästy ihailemaan.
Ei siis välttämättä mikään, intiimi alueen kohta.
Itse rakastan kauloja ja niskoja.
Kun saan solmia toisen hiukset korkealle ponnarille ja näen hänen niskansa,se on niin kaunista.

24

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu niin naisesta. Jokaisella johon oon tykästynyt joskus on omat kauniit kohtansa. Ihastuksellani ne ovat silmät, hymy, kaunis lantionkaari. Lisäksi koko olemus ja tapa olla, puhua jne..

    • Anonyymi

      Kunnon pylly on kaunista katseltavaa :-*

      • Anonyymi

        Totta. Kauneinkin nainen on ihan out, jos on huono perse.


    • Anonyymi

      Minä en kauheasti jaksa ihailla, katselen vain jos olen jo ihastunut, enkä minä silloinkaan mitenkään herkeämättä ihastele. Katselen kokonaisuutta, eniten varmaan hiuksia ja kasvoja, varsinkin silmiä. Joskus katselen käsiä ja ajattelen miltä tuntuu, kun ne koskettavat. Aika harvoin minä kumminkin ajattelen mitään tuommoista, kun minulla on vähän viileä luonne.

    • Anonyymi

      Komppaan, riippuu naisesta. :)
      Näitä tulee kuitenkin yleisesti ihailtua ja vaivihkaa tsekattua:
      kasvot ja niiden ilmeet
      vyötärö-lantio-alue
      yleinen olemus, miten kantaa itsensä jne
      hiukset
      pisamat, pigmentti, "väritys"

    • Anonyymi

      Kadulla ei tule naisia ihailtua, vaatii enemmän tutustumista. Kun näin käy, kiinnitän huomioni kasvoihin. Kauniit sielukkaat silmät kiehtovat ja myös herkkä suu sekä kauniit hampaat ovat mieleeni.

    • Anonyymi

      Kasvot, kävelytyyli, eleet.

    • Anonyymi

      Oman kullan lantio. Kaunis olemus. Vatsan seutu. Ihanat pitkät jalat. Päivettynyt olemus. Miellyttävät rakastavat kasvot. Huulet. Kädet. Olkapäät. Poskipäät. Korvannipukat. Ihanan vahva yläkroppa.
      Toimii muhun. Onnekas olen. Saadessani sut.

      • Anonyymi

        Kuulostaa täydelliseltä.
        Onnekkaita molemmat.
        Nähdä kauneus, se on se juttu.


    • Anonyymi

      En ihaile kuin vain silloin jos olen ihastunut. Nykyinen ihastukseni on kokonaisuudessaan ihana, etenkin silmät. <3 silmiin haluaisin katsoa pitkään. Harmi vaan kun onnistuu todella harvoin

      • Anonyymi

        Sinun pitää yrittää vangita hänen katseensa omallasi.


    • Anonyymi

      En itsekään ihaile kuin ihastuneena ja silloin siinä naisessa onkin joka kohta sellainen johon ei kyllästy <3 Jopa siis esim. rypyt tms joka ei perinteisesti ole sellaista mitä naisessa yleensä ihastuneena katsoisi.

      Yleisesti ottaen kiinnitän aina ihmisissä käsiin, siis ranteesta alaspäin. Jos on muutoin miellyttävän oloinen niin jollain tapaa kauheat sormet voi tätä miellyttävyyttä oleellisesti vähentää :D No, joskus niistä kauheista sormista voi päästä yli.

    • Anonyymi

      Kasvot, erityisesti otsa ja silmät, myös kaula.

    • Anonyymi

      Minulla on heikkous käsiin. Kädet ovat sellainen yksittäinen kaunis kohta, josta en vain saa tarpeekseni. Eikä ole vain yhdenlaisia käsiä, joista pidän, vaan kaikenlaiset kädet ovat kauniita. Jos olen ihastunut, en kyllästy tuijottelemaan ihastukseni kohteen käsiä. Ne voivat olla pienet ja sirot tai isot ja paksummat. Tekisi mieli vain silitellä niitä ja miettiä, miltä tuntuisi kun hän koskee minua niillä.

    • Anonyymi

      Kyll maar se o ahter.

    • Hiukset ja silmät ovat aika tärkeitä. Iso kaunis tukka vangitsee aina huomioni, seuraavaksi tietenkin alan hakea katsekontaktia, ja sitten se onkin menoa....

      Joku täällä puhui käsistä, niihin kiinnitän myös huomiota. Tykkään myös pyöreydestä, ja kaikki ne pehmeät kohdat vartalossa kiehtovat alati. Aloittajan mainitsema kaula ja niska ovat myös hyvin kauniita ja herkkiä alueita. Voimakaslinjainen ja veistoksellinen nenän muoto on yhtä lailla upeaa katseltavaa ja antaa kasvoille luonnetta. Joillakin naisilla on myös luonnostaan täyteläiset ja viehättävän muotoiset kulmat, niistä jostain syystä pidän kovasti.

    • Anonyymi

      Silmät ehdottomasti...

    • Anonyymi

      Silmät, katse, hymy. Minun ihastuksellani on kaunis iho pisamineen. Tyyliin sopivat hiukset ja sopiva naisellisuus kiinnittävät huomion.

    • Anonyymi

      Eka ensimmäinen on lantionkaari. Niin monella naisella on kaunis hymy, johon voisi vaikka hukkua. Silmät ovat sielun peili, todellakin pitää paikkansa. Kaikkein epärehellisimmät ihmiset tai ne joilla on eniten salattavaa, eivät muuten katso suoraan kameraan koskaan, pistäkääpä merkille (tosin, ei sitten niin mitään tekemistä lepakoiden kanssa!)
      Itsessäni pidän mun hymykuopista ja hauiksista ( joo, niitä on, mutta saisi olla enemmän ... voimaa kyllä löytyy, kunhan selkä kestää 😂 )

    • Anonyymi

      Nyt kun lukee kuinka moni kiinnittää hiuksiin huomiota. Niin tulee itselleni tunne et joo ei muhun ihastu kukaan. Mulla on suht ohuet hiukset. Hiustenlähtöä ollut jo pidemmän aikaa eikä stressi sitä ainakaan vähennä.

    • Anonyymi

      Nainen ilman perää on joku missfusteri :(

    • Anonyymi

      Siitä on niin kauan :-*

    • Anonyymi

      Kauniit silmät ja suu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe