Haluan kutsua Pattaya rakkaan Suomeen. Saako kutsukaavaketta jostakin ladattua? Kiitos!
Kutsukaavake?
9
267
Vastaukset
- Anonyymi
sinulta se onnistuu parhaiten ihan vaikkapa talkkipurkin kanteen tai vuokrasopimuksen kääntöpuolelle.
- Anonyymi
Kirjoita anomus 500 € seteleihin. Muista antaa riittävästi tippiä
- Anonyymi
Pattayan Rakkaat eivät tule Suomeen, kuin pakolla
- Anonyymi
Ja tinderit ei koskaan.
- Anonyymi
Miksi tuollaista kirjoittelet Kuopiosta, mikä oli pakko?
- Anonyymi
Mistäs löytyy HUTSUKAAVAKE ?
Amalia valaiskoon asiaa, tapansa mukaan !
Onko huoraus laitonta ? Ei tarvita kaavakkeita, ihan vapaamuotoinen paperi. Sillä saa rakkaan sekä pattayanrakkaan suomeen.
Ei kuitenaan kannata kutsua molempia yhtä-aikaisesti...Löysin omasta kopion. Kerro kutsussa seuraavaa
koska, missä tapsitte kuinka usein
tulevva ajankohta Suomessa
ilmoita että vastaat kaikista kuluista Suomessa
missä lady asuu Suomessa, kotisi riittää
puhelinnumerosi kansainvälisessä muodossa email
allekirjoituksesi ja nimen selvennys
loppuun yhteystietosi
Itse tein tämän viime Huhtikuussa onnistuneesti, sai 3 kk viisumin, käytimme agenttia Bangkokissa, viisumin hinta muistaakseni nousee Helmikuussa
Lycka till- Anonyymi
Pattajan rakas, läpihöylättu vanha kurppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972