20 metsissä kertoo hyvin yhteiskunnan tilasta

Anonyymi

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin siinä käy kun lähtee kämppä alta hyi olkoon

      • Anonyymi

        Mikäs tuossa, halpaa asumista, puuta löytyy metsästä ja jonkinlaisen kämpän pystyy rakentamaan kun on vain kirves ja saha. Niin sanotusti koiran kaulalle hirsien salvokset, käyttää pyöreinä männyt, kuori vaan pois.
        Ainoa mihin kannattaa rahaa laitaa on jonkinlainen kamina. Rakennuspaikka pitää valita lähelle vettä, kuivalle ja korkeahkolle paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuossa, halpaa asumista, puuta löytyy metsästä ja jonkinlaisen kämpän pystyy rakentamaan kun on vain kirves ja saha. Niin sanotusti koiran kaulalle hirsien salvokset, käyttää pyöreinä männyt, kuori vaan pois.
        Ainoa mihin kannattaa rahaa laitaa on jonkinlainen kamina. Rakennuspaikka pitää valita lähelle vettä, kuivalle ja korkeahkolle paikalle.

        ei toisen tontille saa rakentaa taloa


    • Anonyymi

      Jos sinne metsään minkäänlasta vähänkään mökkiä vastaavaa kyhää niin kyllä se rupeaa viranomaisia hyvin nopeaan kiinnostamaan ja tulevat purkamaan sen.

      Köyhä voi elää metsässä vain sissi meiningillä. Ehkä joku hyvin naamioitu teltta ja kamina voi mennä valvonnasta läpi jos paikkaa vaihtaa tiuhaan.

      • Anonyymi

        Kyllä näin jotta ei sitä tönöä minne sattuu pystytetä.. Kesällä on helppoa asua missä vaan kun teltta on ja yhtään tuota eräjorman taitoja niin hyvin pärjää


      • Anonyymi

        Voihan sellaiset hirsimökit kaivaa maan alle, hiekkakankaalle kaivaa kuopan ja tukee kuopan seinät hirsillä, naamio koko paikan, esim jonnekin vaikeakulkusen suon keskelle jonnekin metsäsaarekkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sellaiset hirsimökit kaivaa maan alle, hiekkakankaalle kaivaa kuopan ja tukee kuopan seinät hirsillä, naamio koko paikan, esim jonnekin vaikeakulkusen suon keskelle jonnekin metsäsaarekkeeseen.

        hiekkakankaat eivät ole suon keskellä

        suon keskellä maahankaivetun talon jatuva ongelma on veden valuminen rakennuksen sisään, lattialla alkaa lainehtia muutamassa päivässä

        yksityistontille ei saa rakentaa taloa, ei myöskään maan alle

        kaunpunginkaan tontille ei saa rakentaa taloa, jos saisi, kuka hullu ostaa tontin omala rahalla?

        nämä talot puretaan ja raivataan pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hiekkakankaat eivät ole suon keskellä

        suon keskellä maahankaivetun talon jatuva ongelma on veden valuminen rakennuksen sisään, lattialla alkaa lainehtia muutamassa päivässä

        yksityistontille ei saa rakentaa taloa, ei myöskään maan alle

        kaunpunginkaan tontille ei saa rakentaa taloa, jos saisi, kuka hullu ostaa tontin omala rahalla?

        nämä talot puretaan ja raivataan pois

        Onneksi on tuo kesämökki siellä menee koko kesä ja saapi olla rauhassa.
        Naapuria ei ole kyttäämässä voi pitää kunnon kekkereitä ja vaikka pomppia alasti pitkin tonttia.


    • Menkää työttömät töihin metsässä on töitä.

      • Anonyymi

        Sinne vaan työttömät, metsään, siellä eivät edes tolloimmatkaan Sarita itseään kun on pehmeät sammalmättäät. Vesuri vaan kouraan ja raivaamaan risukoita!
        Tosin näille nykyajan uusavuttomille ei uskalla antaa terävää vesuria, parempi olisi terätön vesuri jossa varsikin olisi pehmeää balsapuuta!!


    • Anonyymi

      jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe