Herttoniemen poppi.

Hyvät yöunet ovat oleellinen osa tervettä elämää. Aina vain ei yöunen rauha ole omassa hallinnassa. Naapuri voi mölisyttää äänentoistolaiteitaan, esimerkiksi musiikkia tai vaikka lahkolaisten saarnoja kuunnellessaan, tai kunta tai kaupunki suuressa viisaudessaan vuokrata viereisen urheilukentän rokkikonserttia varten. Ääni kantautuu myös pitkiäkin matkoja, kuten festivaaliaikaan kesällä vaikkapa Itä-Helsingissä. Nuku siinä sitten, kun Steely Dan ulvottaa kitaroitaan ja jumputtaa rumpujaan. Karvanoppateini escortissaan voi korttelirallia ajaessaan pitää valveilla useaa talollista kunnon ihmisiä. Jos häiriölähteeseen ei voi vaikuttaa, voi moni turvautua unilääkkeisiin. Se lienee kaikkein huonoin ratkaisu. Vaihtoehtoiset hoidot voivat tarjota avuksi esimerkiksi meditaatiota tai homeopaattisia valmisteita. Homeopaattisessa unilääkkeessä varmaankin on "muistijälki" jostakin piristävästä aineesta, kuten amfetamiinista. Ilmeisesti sellaisia homeopaattisia valmisteita valmistetaan jossakin, jossa se on laillista. Minä en käyttäisi sellaisia.

18

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että tällaisia vastauksia sait?
      Saitko avun?

    • Anonyymi

      Hyvään yöunen saamiseksi pitää sinun mielestäsi olla saatavilla rosteritemmi ja porttoniemen heppi.

      Olet seksimaanikko.

    • Anonyymi

      Sain porttoniemen hepiltä norjan kaupan.

    • Anonyymi

      Kadonneet sarjassa on koskettavia tapahtumia. Ehkä neverlandissa ei tarvitse herätä uudestaan ja uudestaan.

    • Anonyymi

      Olekkos sää ihan hesalainen, kun asut siellä Herttoniemessä ja soita poppia???

    • Anonyymi

      Ja tässä infanrixistä:
      Apnea on potentiaalinen riski annettaessa perusrokotussarja hyvin ennenaikaisesti syntyneille
      vauvoille (vauvat, jotka ovat syntyneet ≤ 28. raskausviikolla). Näillä vauvoilla tulee harkita
      hengitystoiminnan seurantaa 48−72 tunnin ajan, varsinkin, jos vauvalla on esiintynyt
      hengitystoiminnan kypsymättömyyttä.

      http://spc.nam.fi/humspc/i/34418.xml?Template=/html/spctemplate.html

    • Anonyymi

      Ja tässä infanrixistä:
      Apnea on potentiaalinen riski annettaessa perusrokotussarja hyvin ennenaikaisesti syntyneille
      vauvoille (vauvat, jotka ovat syntyneet ≤ 28. raskausviikolla). Näillä vauvoilla tulee harkita
      hengitystoiminnan seurantaa 48−72 tunnin ajan, varsinkin, jos vauvalla on esiintynyt
      hengitystoiminnan kypsymättömyyttä.

      http://spc.nam.fi/humspc/i/34418.xml?Template=/html/spctemplate.html

      • Rokotevastaiset kirjoituksesi
        (a) eivät kuulu tälle palstalle vaan esimerkiksi Lääketiede- tai Huuhaa-palstalle;
        (b) riittäisivät yhteen kertaan sillä palstalla, jonne ne kuuluisivat, jos kuuluisivat millekään palstalle.


    • Anonyymi

      Meidän jengi on noudattanut tiukasti ohjettasi ja emme ole käyneet kuukauteen palstalla. Voisitko nyt palkita meidät vaikka hyvällä päivällisellä?
      Eräs ystäväperhe kertoi olleensa luonasi hyvällä päivällisellä ja se oli ollut seuraavanlainen:
      Alkupaloiksi: Kuutin-silliä testerirommilla.
      Pääruoka: Turon-possua pasta-pedillä.
      Jälkiruoka: Wiskiä-tutuille kahvin kera.
      Oli kuulemma ollut oikein hyvää ja maukasta.
      Koska kutsut meidät päivälliselle luoksesi?

      Kutsua odotellen meidän jengi:
      Nälkäpalkkasoturi nimeltään Matti, tutuille Masi,
      Paperiarkkipiispa alias Jällivaaran-Kurkimies,
      Keppihellari, tutuille Veli Pirinen,
      Kuhne-Alli alias paavin anoppi,
      ja tietysti MINÄ, palstan paras Toivo!

    • Anonyymi

      Olen Kirsi.Vackelin ja harrastan sananmuunnoksia.
      Olen erittäin älykäs ja hyvä sananmuuttaja.
      Käytän sananmuunnoksia aina nimerkkeinäni.
      Tässä taas pari esimerkkiä:
      Herttoniemen poppi eli porttoniemen heppi
      Ja
      Testerirommi eli rosteritemmi

    • Anonyymi

      Korvien soiminen voi valvottaa myös. Sitä ei toivoisi kenellekään. Purentaongelmat voivat vaikuttaa asiaan.

      • Anonyymi

        Kaikenlaista roskaa!
        Eihän korvat voi soida!
        Jos sulla purenta ongelmia, niin mee hammaslääkäriin,
        Äläkä täällä valita.


      • Anonyymi

        Jos nukkuessa puree kieleensä, niin pitäisikö käyttää jonkinlaista hammassuojusta vai kielen suojusta?


    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe