Perasut ahtaalla.

Anonyymi

Taas syntyi uusi vastavoima perussuomalaisille.
Silakkaliike on suunnattu vastustamaan äärioikeistolaista perussuomalaista puoluetta. Kyseiselle liikkeelle oli suuri tarve.

Näitä vastavoimia äärioikeistolle pulpahtelee tuon tuosta. Hyvä niin.

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silakkaliike keskittyy pelkästään vasemmistolaiseen hajuun .

      • Anonyymi

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!

        Eikö muuta? Poliittista puoluetta kuitenkin vastustaa, eli on siis poliittinen liike!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!

        Vasemmiston rasismi meitä suomalaisia kohtaan on todellinen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muuta? Poliittista puoluetta kuitenkin vastustaa, eli on siis poliittinen liike!

        Ei silakat vastusta poliittisia puolueita vaan rasismia. Heitä ei kiinnosta kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Ainoa yhteinen tekijä on rasismin vastustaminen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!

        Se on kylläkin äärivasemmiston vihaliike tavallisia suomalaisia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silakat vastusta poliittisia puolueita vaan rasismia. Heitä ei kiinnosta kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Ainoa yhteinen tekijä on rasismin vastustaminen.

        Silakkaliikkeen kannattajakunta näyttää koostuvan kaikkein kipeimmistä äärivasemmistolaisista, joiden mielestä kaikki vihreistä oikealla olevat ovat rasisteja ja natseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silakat vastusta poliittisia puolueita vaan rasismia. Heitä ei kiinnosta kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Ainoa yhteinen tekijä on rasismin vastustaminen.

        Miksi valehtelet? Silakkaliikkeen perustaja Johannes Koski on nimenomaan ilmoittanut, että kyseinen liike on suunnattu perussuomalaisia vastaan.


    • Äärivasemmistolainen ääriliike, anarkistien perustama, populistien ylläpitämä , demokraattinen ja siksi ei tuomittava, kuten kaikki muut ääriliikkeet, huomenna koko silakkaparvi on jäteastiassa, tai minkin rehuna , siis siellä missä kuuluukin.

    • Anonyymi

      Vastapaino esiintyy: Ex-pääministeri Ohi Rinne paljastaa kirjassaan: Halla-aho on hullu

      Kirja jäi viimeiseksi kun urakin meni ohi

      "Halla-ahoa ei kannata aliarvioida. Hän on älykäs ja taitava tyyppi, mutta mielipiteiltään sairas”, Rinne totesi ohjeistaessaan vihapuheillaan julkistamassaan kirjassaan ennen uransa loppumista

      Punavihreän Kom Marin Kul Muni Munat Omat Haavisto Niinitön Sisäsalo Ohirinne

      linja on moskeijaa eritoten ex-pääministeri Rinne esittää
      kirjansa vihapuheosassa Halla-ahon hulluuden lisäksi

      uutuuskirjassa, että myös islamilaiset seurakunnat voisivat luterilaisten ja ortodoksisten seurakuntien tavoin kerätä veroa

    • Anonyymi

      Hei toverit joko kohta jaetaan kiväärit ;) Laillista puoluetta uhkaavat vallankumouksen bolsevikit päättyy reunalle ja siitä kuoppaan ;)

      • Anonyymi

        Kyllä jaetaan. meillä suomi ensin liikkeen perussuomalaiset pojat on jo pukeutuneet sotilasasuun.

        PS for ever.


    • Anonyymi

      Lopetetaan vihamieliset puheet ja rasismi!

      https://silakkaliike.fi/

      Asioista pitää keskustella, mutta ILMAN VIHAA ja jatkuvaa toisinajettelijoiden alarvoista ja sivistymätöntä haukkumista.

      • Anonyymi

        Tämäpä huvittavaa, kun silakkaliikkeen someryhmissä lietsotaan jatkuvasti vihaa ja solvataan toisinajattelijoita alatyylisillä termeillä.


    • Anonyymi

      Silakkaliike näyttää jo ajautuneen riitoihin, kun porukka ei osaa päättää, ovatko kaikki ei-vasemmistolaiset natseja, vaiko pelkästään perussuomalaiset. :DDD

      • Anonyymi

        Luonnollisesti kaikki kristityt ja keskustalaiset ovat rasistisia vihanatseja....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe