Lakkaako tämä osasto? Mitä pitäisi tehdä ?
10.01 LAKKAA OSA SUOMI 24 ?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lakkaaa, mutta mainosten määrä voi ehkä nousta.
- Anonyymi
Hyvä jos lakkaa, siis koko sivusto. Niin paljon on täyttä kakkaa !!!!!!!!!!!!!
Bai bai ! - Anonyymi
Ei kai ainakaan anonyymeille vaikuta mitään....luulisin näin..
mimmimum-..mi - Anonyymi
Tuli vielä mieleeni vitsi ....Lakkaa satamasta ....jos se nyt mikään vitsi onkaan.
- Anonyymi
Eikö se ole joku sähköposti jonka toiminta lopetetaan?
Kun minä lopetin ryyppäämisen, pullossa luki että lakkaa...Juha Vainion sanoin.- Anonyymi
Pullon pohjassa luki ALKO. Siitä se alkoi.
- Anonyymi
Että ootte tyhymiä.
- Anonyymi
Määrittele käsite "tyhymä"? Tulet siinä samalla määritelleeksi itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele käsite "tyhymä"? Tulet siinä samalla määritelleeksi itsesi.
Hölpön pölpön, ette ymmärrä yksinkertasta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölpön pölpön, ette ymmärrä yksinkertasta asiaa.
Määrittele käsite "yksinkertanen"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele käsite "yksinkertanen"?
Sellainen kuin sinä.
- Anonyymi
Lakkaa. Veneeni tarvitsee lakkaa. Kesällä sain lakkoja. Ovat hillona purkeissa. Lakka-bensiini oli hyvä aine. Minä menen lakkaan.
- Anonyymi
No ei lakkaa muu kuin suomi24 sähköposti. Kovasti yrittäävät maksulliseen siirtymistä tyrkyttää mutta ei kiitos.
- Anonyymi
Sähköposti loppuu.
Jos et siirry toiselle palveluntarjoajalle ohjeistuken mukaan, niin suomiosoitteesi ei enää toimi. Alkuunhan tuo on maksuton.
On olemassa vielä ilmaisia kohtuullisesti toimivia s-posteja.
Jos postille tarvetta, niin siitä sitten uutta luomaan. - Anonyymi
Eihän mikään lopu! Sähköposti siirtyi toiselle omistajalle (ei sekään loppunut), mutta tämä keskustelualue porskuttaa entisellään.
- Anonyymi
Olen vahvasti sitä mieltä, että suomiposti loppui, kun se siirtyi toiselle palvelimelle enkä mennyt perässä ja tehnyt tarvittavia muutoksia.
Ei ainakaan enää aukene!
Sanoisin, että se on nyt loppu minun osaltani ainakin.
Ne jatkaa, jotka toimivat toisin.
- Anonyymi
Eniten tuossa kiinnostaa kuka ( mikä taho ) saa omistukseensa koko S24:n tietokannan.
Siis lähetetyt viestit ja ip-osoitteet.
Ostajasta väitettiin, että tämän yhtiö on tehnyt toissa vuonna 200.000 ekua tappiota.- Anonyymi
Tai oikeastaan.
Asiakasrekisteri on se rahanarvoinen asia. Sen avulla voidaan myydä mainostilaa, täsmämainoksia jne. Sinällään suolessa on nykyisellään käyttäjiä muuten aika vähän, mutta asiakasrekisteri on suuri. Muilla tiedoilla ei ole oikein mitään merkitystä.
Uudesta omistajasta ei mulla kummempaa tietoa, jokin pienempi firmahan se, koittavat kasvattaa volyymia. Kermat kakusta aikanaan kai raapi Eniro, ilmeisimmin Aller ei katsonut enää vaivanarvoiseksi pitää suolta mukana liiketoiminnassaan. Kun ei munivaa kanaa kannata lihoiksi laittaa.
Suhtaudun varovaisen optimistisesti uuteen omistajaan, portaali nykyisin jo niin alhaalla, suunta ei voi olla kuin ylöspäin. Maine tosin sen verran rapautunut kuluttajien keskuudessa että töitä imagon nostamiseksi pitää kyllä hartiavoimin paiskoa,
Nojaa, avasin uuden meilin vähemmän tärkeää postia varten toiseen portaaliin. Ehkä hyväkin asia, Suolen meili oli parikymmentä vuotta, osoite laajalti tiedossa, roskaimurina se toki oli erinomainen. En oikein katsonut järkevästi alkaa maksamaan yhtään mitään roskiksesta. Tärkeet postit kulkeneet eri osoitteesta aina ennenkin.
=DW=
On niitä isompiakin menetyksiä, jos vaikka tämä loppuisi.
Jos niin kuitenkin käy, niin kai monella on vielä joulutorttuja jäljellä niin sen kunniaksi voi juoda vanhentuneet torttukahvit.
Jos ei torttuja enää ole, niin kovettuneet piparit ajaa saman asian.
Toimeksi vaan, nythän on päiväkahvinaika.Kas kummaa, mikään ei ole muuttunut, joten eteenpäin kohti kevättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326787- 394202
- 183438
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843420- 122427
- 302415
- 1631965
- 251962
- 311831
- 1051402