10.01 LAKKAA OSA SUOMI 24 ?

arvo.e

Lakkaako tämä osasto? Mitä pitäisi tehdä ?

21

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei lakkaaa, mutta mainosten määrä voi ehkä nousta.

    • Anonyymi

      Hyvä jos lakkaa, siis koko sivusto. Niin paljon on täyttä kakkaa !!!!!!!!!!!!!
      Bai bai !

    • Anonyymi

      Ei kai ainakaan anonyymeille vaikuta mitään....luulisin näin..
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Tuli vielä mieleeni vitsi ....Lakkaa satamasta ....jos se nyt mikään vitsi onkaan.

    • Anonyymi

      Eikö se ole joku sähköposti jonka toiminta lopetetaan?
      Kun minä lopetin ryyppäämisen, pullossa luki että lakkaa...Juha Vainion sanoin.

      • Anonyymi

        Pullon pohjassa luki ALKO. Siitä se alkoi.


    • Anonyymi

      Että ootte tyhymiä.

      • Anonyymi

        Määrittele käsite "tyhymä"? Tulet siinä samalla määritelleeksi itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele käsite "tyhymä"? Tulet siinä samalla määritelleeksi itsesi.

        Hölpön pölpön, ette ymmärrä yksinkertasta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölpön pölpön, ette ymmärrä yksinkertasta asiaa.

        Määrittele käsite "yksinkertanen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele käsite "yksinkertanen"?

        Sellainen kuin sinä.


    • Anonyymi

      Lakkaa. Veneeni tarvitsee lakkaa. Kesällä sain lakkoja. Ovat hillona purkeissa. Lakka-bensiini oli hyvä aine. Minä menen lakkaan.

    • Anonyymi

      No ei lakkaa muu kuin suomi24 sähköposti. Kovasti yrittäävät maksulliseen siirtymistä tyrkyttää mutta ei kiitos.

    • Anonyymi

      Sähköposti loppuu.
      Jos et siirry toiselle palveluntarjoajalle ohjeistuken mukaan, niin suomiosoitteesi ei enää toimi. Alkuunhan tuo on maksuton.
      On olemassa vielä ilmaisia kohtuullisesti toimivia s-posteja.
      Jos postille tarvetta, niin siitä sitten uutta luomaan.

    • Anonyymi

      Eihän mikään lopu! Sähköposti siirtyi toiselle omistajalle (ei sekään loppunut), mutta tämä keskustelualue porskuttaa entisellään.

      • Anonyymi

        Olen vahvasti sitä mieltä, että suomiposti loppui, kun se siirtyi toiselle palvelimelle enkä mennyt perässä ja tehnyt tarvittavia muutoksia.
        Ei ainakaan enää aukene!
        Sanoisin, että se on nyt loppu minun osaltani ainakin.
        Ne jatkaa, jotka toimivat toisin.


    • Anonyymi

      Eniten tuossa kiinnostaa kuka ( mikä taho ) saa omistukseensa koko S24:n tietokannan.
      Siis lähetetyt viestit ja ip-osoitteet.

      Ostajasta väitettiin, että tämän yhtiö on tehnyt toissa vuonna 200.000 ekua tappiota.

      • Anonyymi

        Tai oikeastaan.

        Asiakasrekisteri on se rahanarvoinen asia. Sen avulla voidaan myydä mainostilaa, täsmämainoksia jne. Sinällään suolessa on nykyisellään käyttäjiä muuten aika vähän, mutta asiakasrekisteri on suuri. Muilla tiedoilla ei ole oikein mitään merkitystä.

        Uudesta omistajasta ei mulla kummempaa tietoa, jokin pienempi firmahan se, koittavat kasvattaa volyymia. Kermat kakusta aikanaan kai raapi Eniro, ilmeisimmin Aller ei katsonut enää vaivanarvoiseksi pitää suolta mukana liiketoiminnassaan. Kun ei munivaa kanaa kannata lihoiksi laittaa.

        Suhtaudun varovaisen optimistisesti uuteen omistajaan, portaali nykyisin jo niin alhaalla, suunta ei voi olla kuin ylöspäin. Maine tosin sen verran rapautunut kuluttajien keskuudessa että töitä imagon nostamiseksi pitää kyllä hartiavoimin paiskoa,

        Nojaa, avasin uuden meilin vähemmän tärkeää postia varten toiseen portaaliin. Ehkä hyväkin asia, Suolen meili oli parikymmentä vuotta, osoite laajalti tiedossa, roskaimurina se toki oli erinomainen. En oikein katsonut järkevästi alkaa maksamaan yhtään mitään roskiksesta. Tärkeet postit kulkeneet eri osoitteesta aina ennenkin.

        =DW=


    • On niitä isompiakin menetyksiä, jos vaikka tämä loppuisi.
      Jos niin kuitenkin käy, niin kai monella on vielä joulutorttuja jäljellä niin sen kunniaksi voi juoda vanhentuneet torttukahvit.
      Jos ei torttuja enää ole, niin kovettuneet piparit ajaa saman asian.
      Toimeksi vaan, nythän on päiväkahvinaika.

    • Kas kummaa, mikään ei ole muuttunut, joten eteenpäin kohti kevättä.

      • Suomi 24 sähköposti tosin lopahti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe