Kuuma nainen

Anonyymi

Onko joissain naisissa enemmän seksuaalista vetovoimaa, kun toisissa?
Huomaakohan sitä itse, että on haluttava?
(Itse en koe olevani kovin seksuaalinen ulos päin, mutta saa usein kuulla toisenlaisia kommentteja.)
Mistä sen voi huomata.

13

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikeaahan sitä on hahmottaa, miltä toisten silmissä vaikuttaa tai miten muut näkevät, ellei sitten tule tuollaista suoraa kommenttia. :)
      Tietty omissa nahoissa viihtyminen kyllä näkyy ulospäin, mutta ei tarkoita vielä että olisi erityisen seksuaalinen tai seksikäs omissa silmissä. Makunsa kai kullakin.

    • Anonyymi

      Just niin. Saattaa olla joitain naisia jotka ovat yleisen käsityksen mukaan seksikkäitä naisia, mutta itse en tunne mitään vetoa heihin.
      "Kuumuus" syntyy itsellä ihan muista tekijöistä, yleensä henkisistä ominaisuuksista, joten pitää toista jo jonkin verran tuntea että pidän toista kuumana.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.
        Itse ihastuin helposti ja koen heti suurta fyysistä kaipausta ihailuni kohdetta kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.
        Itse ihastuin helposti ja koen heti suurta fyysistä kaipausta ihailuni kohdetta kohtaan.

        Itestä tuntuu etten ihastu helposti mutta kun niin käy se tuntuu käyvän kovinkin helposti ja kyllä siihen sitten kuuluu myös fyysinen kaipaus.
        Toisaalta kukaan nainen ei vedä fyysisesti puoleensa jos ei ihastusta ole ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.
        Itse ihastuin helposti ja koen heti suurta fyysistä kaipausta ihailuni kohdetta kohtaan.

        Minulla aivan vastaava tilanne


    • Anonyymi

      Niin, mitä tarkoittaa kuuma nainen, jos semmoinen nainen on kuuma, joka tuo itseään esille seksuaalisesti ilmeillä, eleillä ja puheella, niin minä olen kuuman naisen vastakohta, ja niin minä varmaan olenkin, kun minä olen omasta mielestäkin viileä. Minä huomaan toisessakin kuumuuden vasta, kun minä olen ihastunut, kun minulla tunteet ja seksuaalisuus liittyvät yhteen, kaikki muut naiset on minulle neutraaleja. Minä olen hidas ihastumaan ja olen ihastunut vain muutaman kerran, kumminkin minä tutustun ja ystävystynkin nopeasti, kun ne on ihan erilaisia asioita.

    • Anonyymi

      Mitä voisi tehdä, jos haluaisi olla haluttava? Voiko tyylillä, vaatteilla, meikillä yms ulkoisilla vaikuttaa? Mihin naiset yleisesti kiinnittää huomion?

      • Anonyymi

        No, itse pidän huolitellun näköistä tyyliä viehättävänä. Naisista joista näkee että peiliin on aamulla vähän katsottu. En tarkoita nyt pelkästään "femme-tyyliä" tällä. Ystävällinen ilme ja hymykin tekee jo jotain.
        Ja laittaudun itsekin, pörhistelen lyhyitä hiuksiani, vähän silmämeikkiä ja kulmakynää nyt ainakin että tapetista erottuu. :P
        Siilitukka, irokeesi, naamakorut, tuima ilme tai Justin Bieber-tyyli eivät tehoa tähän mimmiin. :P


      • Anonyymi

        Ulkoisella(kin) voi vaikuttaa. Laittautuminen ei ole haitaksi, päinvastoin ja kannattaa pukeutua siten, että viihtyy vaatteissaan. Väittäisin kuitenkin, että valtaosa naisista kiinnittää eniten huomiota luonteeseen ja muodostaa sen perusteella käsityksen haluttavuudesta(kin). Joissakin naisissa on muita enemmän seksuaalista energiaa, mikä heijastuu ulospäin. Tämä on kuitenkin harvinaista ja ilmankin voi olla haluttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoisella(kin) voi vaikuttaa. Laittautuminen ei ole haitaksi, päinvastoin ja kannattaa pukeutua siten, että viihtyy vaatteissaan. Väittäisin kuitenkin, että valtaosa naisista kiinnittää eniten huomiota luonteeseen ja muodostaa sen perusteella käsityksen haluttavuudesta(kin). Joissakin naisissa on muita enemmän seksuaalista energiaa, mikä heijastuu ulospäin. Tämä on kuitenkin harvinaista ja ilmankin voi olla haluttava.

        Itsellä juuri luonne keskeinen. No en ole sokea ulkonäöllekään, mutta en kiinnostu yksin sen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä juuri luonne keskeinen. No en ole sokea ulkonäöllekään, mutta en kiinnostu yksin sen perusteella.

        Aivan sama täälläkin.


    • Anonyymi

      Hyvä olo itsensä kanssa huokuu ulospäin. Positiivinen iloinen ihminen on kiinnostavampi kuin sisään käpertynyt surunaama.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe