Treffeille naisen kanssa ekaa kertaa

Anonyymi

Yksi myöhäisherännyt täällä hei! Antakaas naiset vinkkejä tilanteeseen, kun ei ole vielä kokemusta naisten kanssa ja nyt olis ekat ns. treffit lähiaikoina tiedossa :)

Millaisia asioita pitäisi ottaa huomioon? Miten teidän mielestä tehdään hyvä ensivaikutelma? Olisiko jotain paikkoja suositella pk-seudulla, ruokaa, illanistumista? Luulisin, että aika samaa kaavaa menee ihan yleisestikin treffaileeko kuka ketä tahansa, mutta mietin onko jotain kirjoittamattomia sääntöjä ja esim. mistä tietää kumpi ns. ohjaa tilannetta eteenpäin, mistä tällaiset asiat niinku tietää? Kun en haluaisi mitään vaivalloista tilannetta, vaan haluaisin antaa itsestäni mahdollisimman rennon ja itsevarman kuvan :) Kaikki vinkit ja kokemukset jakoon, eli tee näin, älä tee näin jne. kehiin kiitti! Ei asiattomia kommentteja kiitos, koska tämä on mulle tosi iso askel.

37

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muakin kiinnostaisi tähän tulevat vastaukset, olisi kiva jos joku voisi vinkata.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään kirjoittamattomia sääntöjä olemassa tai ennalta sovittua tilanteen ohjaajaa. Ole oma itses niin ei voi mennä pieleen oma osuutesi.

      Ja tuskin mitään perusvinkkejä kaipaat kuten älä mene treffeille kännissä, älä puhu existä (ellei kysytä) jne.

      • Anonyymi

        Existä puhuminen on yksi pahimmista mokista, latistaa tunnelman takuulla. Kaikki naiset haluaa olla AINOITA sun mielessä ja ottaa exästä puhumisen merkkinä ettei sua tosissaan kiinnosta.


      • Anonyymi

        Totta, itse olin kerran eräänlaisessa tapaamisessa myöhään heränneen naisen kanssa, hän kertoili siinä ex-miehestään tähän tapaan "Matti oli kiinnnostunut kauhuleffoista, Matti nukkui aina viikonloppuisin kahteentoista, Matin kanssa oli riitaa siitä ja tästä, Matti, Matti, Matti... Ei olleet varsinaiset treffit, eikä treffejä sitten koskaan tullutkaan. Miksi olisin halunnut kuulla hänen ex-miehestään tai ylipäätään miehistä, näin sen loukkaavana.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, naiselle ei koskaan treffeillä jauheta existä. Ei varsinkaan miesexistä jos niitä on ollut. Existä jauhaminen tarkoittaa että on näissä kiinni, eikä ole treffiseuralaisesta kiinnostunut, mahdollisesti etsii vain yhden yön seuraa tmv. Treffeillä kaikki huomio kohdistetaan treffikumppaniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, naiselle ei koskaan treffeillä jauheta existä. Ei varsinkaan miesexistä jos niitä on ollut. Existä jauhaminen tarkoittaa että on näissä kiinni, eikä ole treffiseuralaisesta kiinnostunut, mahdollisesti etsii vain yhden yön seuraa tmv. Treffeillä kaikki huomio kohdistetaan treffikumppaniin.

        Järkevää puhetta. Treffeillä keskitytään siihen henkilöön ketä on juuri silloin tapaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, naiselle ei koskaan treffeillä jauheta existä. Ei varsinkaan miesexistä jos niitä on ollut. Existä jauhaminen tarkoittaa että on näissä kiinni, eikä ole treffiseuralaisesta kiinnostunut, mahdollisesti etsii vain yhden yön seuraa tmv. Treffeillä kaikki huomio kohdistetaan treffikumppaniin.

        Tämä on juuri näin. Erehdyin ja karvaasti koin. Ja jos sun pitää puhua existäsi, mieti... mieti miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on juuri näin. Erehdyin ja karvaasti koin. Ja jos sun pitää puhua existäsi, mieti... mieti miksi?

        Joo ei kiinnosta,jos ex:iin mennään.Kun haluan just nyt tätä aikaa


      • Anonyymi

        Existä tosiaan puhutaan kaverien kanssa, jos tarvii puhua. Kaverinaiset on erikseen ja sille naiselle josta on kiinnostunut, ei puhuta muista. Existä puhuminen on ehkä pahin moka, naiset on tarkkoja noissa asioissa ja aika monissa muissakin asioissa.... ei kannata deiteillä liikaa häröillä muuta, räplätä kännykkää, katella muuta porukkaa, vajota ajatuksiinsa yms.


    • Anonyymi

      Muista seuralaisesi on numeri UNO.
      Yritä löytää yhteinen keskustelun aihe esm. matkailu , taide, harrastukset, ruokakultuur........
      Menkää syömään johonkin hyvään ravintolaan esm. Trattoria Sogno Töölöö. Pidä omana tietonasi että olet ekaa kertaa naisen kanssa treffeillä.
      Tämä tietysti riippuu iästä. Ainakin myöhäisheräneet ei kannata paljastaa heti miten asiat on vaan tutustukaa ensin.
      Se voi luoda ennakko käsityksiä.
      Älä myöskään ole ylimielinen eikä lipevä. Sano rehdisti omia mielipiteitä niin siintä ne hyvät keskustelut alkaa.
      Jos ilta ruokailun jälkeen etenee johonkin kuppilaa niin valitkaa homokuppila. Saatte jutella rauhassa.
      Tsemppiä 😍

      • Anonyymi

        Ap:lta kiitokset, juuri tällaista juuri kaipasin! :) Haluaisin tarkennusta siihen tosin, että miks myöhäisheränneen ei kannata kertoa miten asian laita on? Itse arvostan rehellisyyttä, enkä haluaisi johtaa harhaankaan. Jotenkin tulis sellainen fiilis, että huijaa, en tiedä ymmärrätkö mitä yritän sanoa. Mutta ymmärrän toki sen, että se voi olla luontaantyöntävää tai herättää epäilyksiä, mutta toisaalta olisi aika julmaa tuomita ihminen sen perusteella :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:lta kiitokset, juuri tällaista juuri kaipasin! :) Haluaisin tarkennusta siihen tosin, että miks myöhäisheränneen ei kannata kertoa miten asian laita on? Itse arvostan rehellisyyttä, enkä haluaisi johtaa harhaankaan. Jotenkin tulis sellainen fiilis, että huijaa, en tiedä ymmärrätkö mitä yritän sanoa. Mutta ymmärrän toki sen, että se voi olla luontaantyöntävää tai herättää epäilyksiä, mutta toisaalta olisi aika julmaa tuomita ihminen sen perusteella :/

        Olin rehellinen ja kerroin HETI olen eronnut poikaystävästä puol vuotta sitten. En ollut naimissa, saatikka kihloissa eikä minulla ollut lapsia.
        Pesunkestävö lepakkotyttö, sievä nainen johon minulla olisi ollut kiinnostusta tutustua. Tärskyt loppu tylysti. Nainen ilmoitti ,että ei ole kinnostunut ollakko vai eikö olla miehen tai naisen kanssa tyypistä. Hänellä oli huonoja kokemuksia heränneistä. Kahdentunnin jutustelun jälkeen lähti kiittä ja sanoi että yksi kondylooma riittää kiitos.


    • Anonyymi

      Juu, existä puhuminen on sama kuin sanoisi, että en ole kiinnostunut sinusta, muutenkin kaikkea tuommoista tunteetonta ja välinpitämätöntä käytöstä kannattaa välttää ja huomioida toista. Tapaamispaikaksi kannattaa valita semmoinen rauhallinen paikka, missä voi keskustella huutamatta, kun tarkoitus on tutustua, myöskään mitään kauhean epäromanttista paikkaa ei kannata valita, esim. pahinta kaljabaaria, pikaruokapaikkaa tai huoltoaseman kahvilaa, sopivia tapaamispaikkoja on pääkaupunkiseudulla vaikka kuinka paljon. Mitään ohjausta tai käsikirjoitusta, tai muuta semmoista orjallista kaavaa ei tietenkään ole, vaan kannattaa olla avoimin mielin läsnä tilanteessa turhia jäykistelemättä ja toimia tilanteen mukaan. Onnea treffeille!

    • Anonyymi

      Sanoisin että kardinaalivirheet treffeillä ovat: itsensä juominen kaatokänniin, muista naisista (miehistä) puhuminen, riidan haastaminen, totaalinen passiivisuus, liika itseen keskittyminen ja kaverillinen asenne.

      • Anonyymi

        Hyvä lista, lisäisin vielä liiallisen hyökkäävyyden totaalisen passiivisuuden vastakohtana. Molemmat ovat yhtä huonoja lähestymistapoja.


    • Anonyymi

      Ole oma itsesi. Joskus oon nähnyt treffejä jotka on kuin työhaastatteluja. Kuulustellaan ammatit, työt, ystävät, exät jne...
      Mua kyllä kiinnostaa enemmän toisen arvomaailma ja sellainen ilmiöiden pohdiskelu... Haen ihmistä jonka kanssa jutut natsaa ja ei tarvitse kauheasti kummankaan varoa mielipiteitään.. Jos on vielä turvallinen olo toisen seurassa ja kokee toisen viehättäväksi niin romantiikka voi sujua myös hyvin...

      • Anonyymi

        Niin, semmoinen nainen, joka on tunnetasolla turvallinen, on helppo, kun voi rauhassa olla oma itsensä, kun taas semmoiset ailahtelevat tai semmoiset jäykät on vähän epävarmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, semmoinen nainen, joka on tunnetasolla turvallinen, on helppo, kun voi rauhassa olla oma itsensä, kun taas semmoiset ailahtelevat tai semmoiset jäykät on vähän epävarmoja.

        Jäykkyys on hankalaa treffeillä ja muutenkin. Jähmeä ihminen ei anna mitään itsestään, josta usein seuraa että toinen jättää tutustumisen sikseen. Itse olen tehnyt näin, koska en ole yksin jaksanut yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäykkyys on hankalaa treffeillä ja muutenkin. Jähmeä ihminen ei anna mitään itsestään, josta usein seuraa että toinen jättää tutustumisen sikseen. Itse olen tehnyt näin, koska en ole yksin jaksanut yrittää.

        Niin, minä en ainakaan sovi yhteen semmoisen jäykän naisen kanssa, joka ei ilmaise tunteitaan, mutta joku muu varmaan sopii. Minä en jaksa innostua maanittelemaan ketään, niin kuin joku kertoo tekevänsä tuolla toisessa ketjussa ja minä tykkään enemmän semmoisista turvallisista naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä en ainakaan sovi yhteen semmoisen jäykän naisen kanssa, joka ei ilmaise tunteitaan, mutta joku muu varmaan sopii. Minä en jaksa innostua maanittelemaan ketään, niin kuin joku kertoo tekevänsä tuolla toisessa ketjussa ja minä tykkään enemmän semmoisista turvallisista naisista.

        Muakaan ei jäykkikset kiinnosta. Kovat naiset voi olla vaikeita ja joustamattomia suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakaan ei jäykkikset kiinnosta. Kovat naiset voi olla vaikeita ja joustamattomia suhteessa.

        Niin, minulle ei sovi semmoisetkaan naiset yhtään, jotka on ailahtelevia ja miljoonassa eri moodissa tunteiden kanssa jatkuvasti. Minä tykkään semmoisista naisista, jotka on turvallisia tunnetasolla, että siihen voi luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minulle ei sovi semmoisetkaan naiset yhtään, jotka on ailahtelevia ja miljoonassa eri moodissa tunteiden kanssa jatkuvasti. Minä tykkään semmoisista naisista, jotka on turvallisia tunnetasolla, että siihen voi luottaa.

        Ailahtelu ei haittaa mua ellei ole liikaa. Se voi jopa piristää, mitä taas jäykistely ei tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ailahtelu ei haittaa mua ellei ole liikaa. Se voi jopa piristää, mitä taas jäykistely ei tee.

        Niin, mutta minä en tarvii semmoista piristystä, kun minä olen pirteä muutenkin.


    • Anonyymi

      Ja ne eksät nykyisessä elämässä vasta onkin ongelma. Itse olen useamman suhteen naisen kanssa lopettanut, kun ovat jatkuvasti (nais) eksänsä kanssa tekemisissä. En siedä moista, eikä tarvitsekaan.

      • Anonyymi

        Minun naisystäväni eivät olleet tuommoisessa symbioosissa exiensä kanssa, eivätkä ole nytkään minun kanssa. Minä en tajua miten semmoiseen voi olla aikaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naisystäväni eivät olleet tuommoisessa symbioosissa exiensä kanssa, eivätkä ole nytkään minun kanssa. Minä en tajua miten semmoiseen voi olla aikaakaan.

        Noita symbioottisia suhteita exien kanssa on aika monella. Itse en myöskään ymmärrä miksi erotaan, jos kuitenkin ollaan kuin liimattuja toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita symbioottisia suhteita exien kanssa on aika monella. Itse en myöskään ymmärrä miksi erotaan, jos kuitenkin ollaan kuin liimattuja toisiinsa.

        Jos kyse on ystävyydestä, joka on ajautunut romantiikan puolelle ja palannut taas ystävyyteen? Vai onko jonkin sortin läheisriippuvuutta? Vai monisuhteisuutta samaan aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyse on ystävyydestä, joka on ajautunut romantiikan puolelle ja palannut taas ystävyyteen? Vai onko jonkin sortin läheisriippuvuutta? Vai monisuhteisuutta samaan aikaan?

        Miten ystävyys voi ajautua romantiikan puolelle ja takaisin? Ystävät ovat ystäviä, romantiikka ja seksi kuuluvat rakkaussuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ystävyys voi ajautua romantiikan puolelle ja takaisin? Ystävät ovat ystäviä, romantiikka ja seksi kuuluvat rakkaussuhteeseen.

        Itse olen törmännyt siihen, että joillakin naisilla ei ole selvää eroa ystävyyden ja rakkauden välillä. Olen tästä käynyt keskustelujakin ja joillakin tosiaan nämä sekoittuvat, kun taas itselläni ystävyys ei ole romanttista eikä fyysistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen törmännyt siihen, että joillakin naisilla ei ole selvää eroa ystävyyden ja rakkauden välillä. Olen tästä käynyt keskustelujakin ja joillakin tosiaan nämä sekoittuvat, kun taas itselläni ystävyys ei ole romanttista eikä fyysistä.

        Juu, minäkin olen huomannut tuommoisia eri lähestymistapoja. Minusta ystävyys perustuu henkiseen synkkaamiseen ja rakkaussuhde taas perustuu tunnetasolla synkkaamiseen, minulla ne on ihan eri asioita, eikä ole minun kohdallani sekoittuneet.


    • Ihanaa ja onnea sinulle. Mulla toimi ensimmäisillä treffeillä naisen kanssa ja myöhemminkin sellaisen seikan ohjaavuus, kuin eroottinen vetovoima. Se kertoo (siis ainakin minulle) onko nainen kiinnostava.
      Edellä on tullut vinkkejä. Silmäpeli on kivaa...

    • Anonyymi

      Ap tässä. Kiitoksia todella paljon vinkeistä, hyviä pointteja, ihan mahtavaa :)

      • Anonyymi

        Mitä kautta myöhään heränneenä sait treffit sovittua, löysitkö seuraa treffipalvelusta vai muualtako? Kysyn kun tämä seuran löytäminen ei ole ihan helppoa...


      • Anonyymi

        Itseä jännitti vastaavassa tilanteessa (myöhäisheränneenä) valtavasti - onneksi toistakin, jännäiltiin siis yhdessä ;) Mutta rohkaisuksi: ei haittaa, jos jännittää, toisellakin todennäköisesti vähintään perhosia vatsassa, vaikkei olisikaan ensimmäistä kertaa liikenteessä. Eikä minusta ole huono asia sitäkään kertoa, ettei ole kovin paljon kokemusta naisten deittailusta. Arvostankin itse rehellisyyttä ennen kaikkea. Ehkä siitä ei tarvitse tehdä koko treffien fokusta, tai ns. piiloutua sen taakse - yrittää viihtyä kaikista jännitysmomenteista huolimatta ja jos jostain syystä ei heti suju kuin vettä vaan, voi aatella, että tämä on vain yksi hetki elämässä, eikä välttämättä jää niiden merkittävimpien joukkoon. Tai sitten onkin just sellainen, hyvällä tavalla :) Mutta hyvät asiat joskus kehittyy hitaasti, siis ei hätää jos ei heti kaikki natsaa täydelleen. Ihania treffejä!


    • Anonyymi

      Mä uskon, että suurin osa arvostaa rehellisyyttä taustasta, mutta kaikkea ei kannata avata ja tehdä treffien pääasiaa. Eli kokemattomuuden voi tuoda esiin, mutta ei tarvitse käydä elämäntarinaa ja syitä kokonaan. Toisia naisia ei saata kokemattomuus kiinnostaa, toisia kiinnostaa, mutta se on treffien idea, että sopivat löytävät toisensa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, olennaista on kohtaaminen treffitilanteessa ja keskittyminen siihen, ei menneisyyteen ja entisiin suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, olennaista on kohtaaminen treffitilanteessa ja keskittyminen siihen, ei menneisyyteen ja entisiin suhteisiin.

        Minusta ainakaan ei ole väliä milloin on herännyt, kunhan on ajankohtaisesti hereillä. En tiedä miksi joillekin heräämisaikataulut ja kokemukset on niin tärkeitä, ei semmoinenkaan mitään takaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe