Olen myöhäänherännyt ja muutenkin uusi "alalla", ja seuran löytäminen tuntuu vaikealta, lähes mahdottomalta.
Kovasti kiinnostaisi osallistua Talvikin tansseihin, mutta mulla ei ole ketään, kenen kanssa tulla, enkä todennäköisesti tunne ketään siellä. Yksin osallistuminen tuntuu tooodella pelottavalta.
Mutta minkätyyppinen tapahtuma tuo on - tuleeko sinne muitakin yksin vai onko kyseessä pariskuntien ja kaveriporukoiden bileet? Entä minkä ikäistä väkeä tansseissa käy.?
Talvikin tanssit?
Anonyymi
9
52
Vastaukset
Hei! Asutko Tampereella? Ilmeisesti Talvikin tansseihin menossa.
- Anonyymi
Mistä suunnalta olet menossa? Autollako?
- Anonyymi
Kannattaa ehkä tulla ajoissa, ovet aukeavat kahdeksalta. Olen käynyt monta kertaa Talvikin tansseissa.
- Anonyymi
Voiko sinne tulla yksin?
- Anonyymi
Kuinka paljon porukkaa siellä yleensä on? Minkä ikäistä väkeä? Onko kuumiksia? Mitä tansseja siellä tanssitaan? :3
- Anonyymi
Miten kuvailisit kuumista? Makuasioita...
- Anonyymi
DJ:lle voi esittää toiveita. Iskelmää, poppia, tanssittavaa musiikkia...
- Anonyymi
Varmaan kiva ilta heille jotka ovat kiinnostuneet tanssista. En itse tanssi ollenkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656166
- 785398
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783