Olenko jälkeenjäänyt?

Anonyymi

Oon seiskalla oleva tyttö . En meikkaa, minulla ei ole ollut poikaystäviä (vaikkakin ihastuksia on ollut...) ja pidän usein vain jotain huppareita koulussa. Minusta tuntuu että minulle nauretaan. Mitä teen?

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ainakaan mun mielestä. Meikkaaminen ei oo ikinä pakollista, voit olla vaikka koko elämäs meikkaamatta jos siltä tuntuu ja mitä seurusteluun tulee älä hätiköi, vaan oota et tulee joku oikee, eikä sen ekan tartte olla just se oikee.

    • Anonyymi

      Et oo.. Jälkeenjääny tarkottaa ihmistä joka ei ymmärrä samoja asioita kuin muut.. Se ettet meikkaa on vain hyväksi sillä kun kasvat ihosi ei oo paskana. Lisäks kaikki käyttää hupparei jote öö...

    • Anonyymi

      Sää oot vasta seiskalla ei sillon viel tartte olla poikaystävää.

    • Anonyymi

      Et oo. Ei kaikkien tartte seukat koko peruskoulunkaa aikana. Riippuu tietyst tytöst, mut meikkaamattomat tytöt on mun mielest semmosii aika sexyi ja aitoi.
      Seiskaluokkalainen poika

    • Moikka,
      sulla on oikeus olla oma itsesi, joten saat pukeutua miten haluat ja meikata tai olla meikkaamatta :) näiden asioiden pohtiminen on nuoruudessa normaalia, eikä se tee sinusta jälkeenjäänyttä. Jokainen kehittyy yksilöllisesti eli toiset pohtivat näitä asioita varhaisemmassa vaiheessa kuin toiset. Ole rohkeasti oma itsesi :)
      Tsemppiä oman itsesi löytämiseen
      -Lotta, Helsingin Saapas

    • Anonyymi

      Ei kannatakaan meikata, ei meikki oo kivan tuntosta naamasa, kuin kuivunutta mäskiä. Ei mullakaan oo poikaeikä tyttöystäviä koskaan ollutkaan vaikka oon 3 x sua vanhempi. hupparit ovat luultavasti mukavammat ja lämpösemmät päällä ko muovikudeet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe