Olenko jälkeenjäänyt?

Anonyymi

Oon seiskalla oleva tyttö . En meikkaa, minulla ei ole ollut poikaystäviä (vaikkakin ihastuksia on ollut...) ja pidän usein vain jotain huppareita koulussa. Minusta tuntuu että minulle nauretaan. Mitä teen?

7

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ainakaan mun mielestä. Meikkaaminen ei oo ikinä pakollista, voit olla vaikka koko elämäs meikkaamatta jos siltä tuntuu ja mitä seurusteluun tulee älä hätiköi, vaan oota et tulee joku oikee, eikä sen ekan tartte olla just se oikee.

• Anonyymi

Et oo.. Jälkeenjääny tarkottaa ihmistä joka ei ymmärrä samoja asioita kuin muut.. Se ettet meikkaa on vain hyväksi sillä kun kasvat ihosi ei oo paskana. Lisäks kaikki käyttää hupparei jote öö...

• Anonyymi

Sää oot vasta seiskalla ei sillon viel tartte olla poikaystävää.

• Anonyymi

Et oo. Ei kaikkien tartte seukat koko peruskoulunkaa aikana. Riippuu tietyst tytöst, mut meikkaamattomat tytöt on mun mielest semmosii aika sexyi ja aitoi.
      Seiskaluokkalainen poika

• Moikka,
      sulla on oikeus olla oma itsesi, joten saat pukeutua miten haluat ja meikata tai olla meikkaamatta :) näiden asioiden pohtiminen on nuoruudessa normaalia, eikä se tee sinusta jälkeenjäänyttä. Jokainen kehittyy yksilöllisesti eli toiset pohtivat näitä asioita varhaisemmassa vaiheessa kuin toiset. Ole rohkeasti oma itsesi :)
      Tsemppiä oman itsesi löytämiseen
      -Lotta, Helsingin Saapas

• Anonyymi

Ei kannatakaan meikata, ei meikki oo kivan tuntosta naamasa, kuin kuivunutta mäskiä. Ei mullakaan oo poikaeikä tyttöystäviä koskaan ollutkaan vaikka oon 3 x sua vanhempi. hupparit ovat luultavasti mukavammat ja lämpösemmät päällä ko muovikudeet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      93
      1071
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe