Jämsän kirpputorit

Anonyymi

Olemme taas tulossa perheen kanssa Jämsään viettämään hiihtolomaa niin ajattelin palstalaisilta kysyä Jämsän nykyisestä kirpputori tarjonnasta.Mitkä paikat pystyssä ja infoa hintatasosta??Lapsille taas tarvitaan kun kasvavat niin suksia ja luistimia..Vanhat voidaan antaa vaikkapa vaihdossa..Toivon asiallisia vastauksia!Taru-Anneli

17

3487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervetuloa Jämsään lomailemaan.Pirkkis kirppis ainakin on vanhassa paikassansa ja pelastus armeijakin lähellä entistä paikkaansa,muuttanut Jämsänkoskelle päin vievälle kadulle.Pelastus armeija lopettaa Jämsässä niin kannattaa sieltä mennä katsomaan olisiko hyviä tarjouksia.Kauppojen ilmoitustauluilla näkyy myös olevan myynnissä suksi ja luistin tavaraa.Hyvää ja aurinkoista hiihto lomaa teille!Hienoa että valitsitte Jämsän loman vietto paikaksi!

• Anonyymi

eipä taija olla ennää Pirkkis kirppistä, eri nimelläollu jo kauan aikaa

• Anonyymi

Tervetuloa Jämsään!Kannattaa käydä cittarissa ja urheilukaupassa katsomassa.Luultavasti hiihtolomien aikaan myyvät talvivälineitä runsain alennuksin ja saatte loistavaa palvelua ja asiantuntevien myyjien opastusta.Cittarin ilmoitustaululla kannattaa markkinoida vanhoja kamojanne ja kansanopistolla!

• Tervetuloa!Nettikirppiksillä on myös Jämsässä myytävänä lasten talviurheiluvälineitä.Minäkin myyn siellä järvisen suksipakettia noin 12 vuotiaalle.Monoja ja porkkia on useita kokoja.

• Anonyymi

Jämsänkoskella on lastenvaate kirppis, sinne kannattaa mennä

• Anonyymi

Kiitos vinkistä!Missäpäin Jämsänkoskea lastenvaate kirppis on??Taru-Anneli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkistä!Missäpäin Jämsänkoskea lastenvaate kirppis on??Taru-Anneli

Katselin netistä osoitetta. En löytänyt. Taru-Anneli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselin netistä osoitetta. En löytänyt. Taru-Anneli

Vadelmatarha on siinä Montun nurkalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vadelmatarha on siinä Montun nurkalla

Onkohan tietoa onko tällä vadelmatarhalla nettisivuja??En mistään ole löytänyt..

• Anonyymi

Kirppariyrittäjä itse kirjoittelee. Mainos on aina mainos...

• Anonyymi

Tervetuloa vadelmatarhaan.Taitaa alkaa hiihtoloma alennuksetkin sopivasti.Valikoima on loistava ja vaatetta ja runsaasti kokoja löytyy!

• Anonyymi

Tää vadelmatarha sijaitsee S-marketin talossa Jämsänkoskella. Jämsässä on myös sellainen kuin "Menneen tuulahdus", mutta en suosittele, on maailman kallein kirpputori. Ei ole enää mitään Pirkkis kirppistä, sulki ovensa varmaan jo vuosi sitten.

• Anonyymi

Olipa hieno mainospuhe vattupuskan omistajalta tuossa edellä.

• Anonyymi

No ei tosiaan sijaitse missää s-marketin talossa 😂

• Anonyymi

Parturi kampaajaa taas ahistaa. Ukko ei pysy kotona. Yksin on ankeaa.

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi

Yrittäkää nukkua. Koska Taru anneli on reppana mies joka ei voi omistaa mitään. Muuten vouti vie kaiken. Kirppareita akkansa kiertää. "jollain on paha olla"? .......

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      179
      1829
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1530
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      971
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      92
      894
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      893
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4