Äiti haukkuu ja isä samoin. Ne aina sanoo et mee toiselle perheelle. Ja että pilaan niitten elämän. Ja oon turha tässä maailmassa.
Ne vihaa mua
3
234
Vastaukset
Mille toiselle perheelle?
Et sinä ole turha.
Kenenkään ei pitäisi joutua sietämään tuollaista kohtelua. Jos haluat sen loppuvan, niin ota sossuun yhteyttä ja pyydä päästä sijaisperheeseen.
Voit myös kysyä tukea noista auttavista puhelimista.
Tsemppiä sinulle nuori ihminen! Vielä koittaa aika, jolloin pääset muuttamaan omillesi.- Anonyymi
Voi jessus, olen todella surullinen puolestasi. Itselläni on 15 ja 1 7vuotiaat, en ikinä milloinkaan voisi heille sanoa noin! Vaikka toisinaan on kiukkua ja riitaa, niin he ovat rakkaimmat ja elämäni tärkeimmät ihmiset. Naistakin voisin vahtaa, mutta lapsiani en mistään hinnasta.
Voimia sinulle, T: 2xisä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1094066BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1522555Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1332116
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718