Vierasta...

Anonyymi

Kuinka yleistä on, että mies nauttii ajatuksesta, että vaimo/tyttöystävä touhuaa toisen miehen kanssa?

48

710

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähintään puolet miehistä.

    • Anonyymi

      En nautittisi ajatuksesta.

    • Anonyymi

      Ainakin itse fantasioinut ajatuksella kauan! Olen ehdottanut myös vaimolle,että otettaisiin mies mukaan, mutta ei ole innostunut ajatuksesta... (tosin ihmettelen miksi,koska omani on kooltaan vaatimaton ja ’kestoltaan’ onneton...)

    • Anonyymi

      Okei, ehkei toi mun mies sit ole ihan friikki.

      • Anonyymi

        Ei,ei ole😉,koita sinäkin suhtautua asiaan avoimemmin mielin👍(Sitä toivoisin vaimoltanikin)
        T. onneton kesto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei,ei ole😉,koita sinäkin suhtautua asiaan avoimemmin mielin👍(Sitä toivoisin vaimoltanikin)
        T. onneton kesto

        Teoriassahan toi on ihan kiihottava ajatus, mutta jotenkin on kummallista ajatella et toi ois toiselle ihan fine. Mulle ei olis jos mies panis jotain toista muijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoriassahan toi on ihan kiihottava ajatus, mutta jotenkin on kummallista ajatella et toi ois toiselle ihan fine. Mulle ei olis jos mies panis jotain toista muijaa.

        Ehkä itsessä asuu siitten pieni masokisti? Kun oma kokoni on vaatimaton ja kesto onneton, olisi upeaa nähdä,kun vaimo saa vanhemman sedän paksua patukkaa kunnolla ja kauan,kehuisi vielä vaikka ääneen, miten hyvältä ja mahtavalta se tuntuu... t.onneton kesto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä itsessä asuu siitten pieni masokisti? Kun oma kokoni on vaatimaton ja kesto onneton, olisi upeaa nähdä,kun vaimo saa vanhemman sedän paksua patukkaa kunnolla ja kauan,kehuisi vielä vaikka ääneen, miten hyvältä ja mahtavalta se tuntuu... t.onneton kesto

        Uskallatko toteuttaa?


      • Anonyymi
        ram64 kirjoitti:

        Uskallatko toteuttaa?

        Ehkä jos sattuisi sellainen kolmas jossa on kaikki palikat kohdallaan. Veikkaan että semmoista ei ihan hevillä löydy, eli tyydytään fantasioihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jos sattuisi sellainen kolmas jossa on kaikki palikat kohdallaan. Veikkaan että semmoista ei ihan hevillä löydy, eli tyydytään fantasioihin.

        Okkei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jos sattuisi sellainen kolmas jossa on kaikki palikat kohdallaan. Veikkaan että semmoista ei ihan hevillä löydy, eli tyydytään fantasioihin.

        Just noin. Täytyy olla kaikki palikat kohdallaan, kaikki muumit laaksossa, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Täytyy olla kaikki palikat kohdallaan, kaikki muumit laaksossa, jne.

        Jep. Mutta fiksu, luotettava, kivannäköinen ja tämmöisestä järjestelystä tykkäävä? Tuskin ihan vahingossa löytyy 😝 Onneksi on mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Mutta fiksu, luotettava, kivannäköinen ja tämmöisestä järjestelystä tykkäävä? Tuskin ihan vahingossa löytyy 😝 Onneksi on mielikuvitus.

        Joskus oon tuuminut, että näin miehenä oma paras kaveri voisi olla mahdollinen. Arvostus ja mieltymys jaettavaksi tarjottavaa vaimoa/puolisoa kohtaan on kolmannelta pyörältä aivan välttämättömyys, samoin sopiva hygienia ja taudittomuus, kun homman juoneen kuuluu sperman jakaminen ja liukkaille pääsystä nauttiminen. Tautiriski tuntemattoman tai muuten sopivan, mutta mahdollisen tautilähteen kanssa vesittää idean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä itsessä asuu siitten pieni masokisti? Kun oma kokoni on vaatimaton ja kesto onneton, olisi upeaa nähdä,kun vaimo saa vanhemman sedän paksua patukkaa kunnolla ja kauan,kehuisi vielä vaikka ääneen, miten hyvältä ja mahtavalta se tuntuu... t.onneton kesto

        Mistähän vaan Hesassa löytäisi tällaisen miehen... t. onneton kesto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus oon tuuminut, että näin miehenä oma paras kaveri voisi olla mahdollinen. Arvostus ja mieltymys jaettavaksi tarjottavaa vaimoa/puolisoa kohtaan on kolmannelta pyörältä aivan välttämättömyys, samoin sopiva hygienia ja taudittomuus, kun homman juoneen kuuluu sperman jakaminen ja liukkaille pääsystä nauttiminen. Tautiriski tuntemattoman tai muuten sopivan, mutta mahdollisen tautilähteen kanssa vesittää idean.

        Oma paras kaveri on ollut meillä vaimon kimppa kaveina jo 17vuotta.
        Ihan normi kokoinen kalu tykkää ja kunnioittaa vaimoani ja haluaa panna vaimoani.
        On myös pari muuta kaveria jotka on saanut vaimoani kimpassa jopa yhtäaikaa.
        Vaimoani pannaan kaverien kanssa melkein joka viikonloppu ja joskus myös viikollakin.
        Nykyään on luonnollista että vaimoani panee myös toiset miehet.
        Ķiihoittaa ķun vuorotellen lasketaan spermat vaimon pilluun, ei tarvita liukkaria kun vähän väliä joku laskee siemenensä vaimooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus oon tuuminut, että näin miehenä oma paras kaveri voisi olla mahdollinen. Arvostus ja mieltymys jaettavaksi tarjottavaa vaimoa/puolisoa kohtaan on kolmannelta pyörältä aivan välttämättömyys, samoin sopiva hygienia ja taudittomuus, kun homman juoneen kuuluu sperman jakaminen ja liukkaille pääsystä nauttiminen. Tautiriski tuntemattoman tai muuten sopivan, mutta mahdollisen tautilähteen kanssa vesittää idean.

        Jotenkin tuossa paras kaveri hommassa vähän ahdistaa, että miten se vaikuttais sit jatkossa väleihin. Helpoimmalta tuntuis kokeilla jonkun sellaisen kanssa, jota ei enää sen jälkeen koskaan tapaisi jos ei sit halua. Mutta tuo tautiriski on kyllä asia minkä kanssa en halua käydä leikkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuossa paras kaveri hommassa vähän ahdistaa, että miten se vaikuttais sit jatkossa väleihin. Helpoimmalta tuntuis kokeilla jonkun sellaisen kanssa, jota ei enää sen jälkeen koskaan tapaisi jos ei sit halua. Mutta tuo tautiriski on kyllä asia minkä kanssa en halua käydä leikkimään.

        Toki jos kävisi niin onnellisesti, että toi olisi kaikista kolmesta kivaa, niin silloin loistava järjestely. Kokeilematta ei vaan voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuossa paras kaveri hommassa vähän ahdistaa, että miten se vaikuttais sit jatkossa väleihin. Helpoimmalta tuntuis kokeilla jonkun sellaisen kanssa, jota ei enää sen jälkeen koskaan tapaisi jos ei sit halua. Mutta tuo tautiriski on kyllä asia minkä kanssa en halua käydä leikkimään.

        Niinhän se on, mutta ehkä siinä sopimalla pelisäännöt etukäteen homma toimisi. Kokeillaan, mutta jos joku ei tykkääkään, niin ei jatketa ja asiasta ei puhuta sen enempää. Kaverin ja parin välinen lojaalius olisi myös ehdottoman tärkeää eli ei mitään seläntakana puuhailuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, mutta ehkä siinä sopimalla pelisäännöt etukäteen homma toimisi. Kokeillaan, mutta jos joku ei tykkääkään, niin ei jatketa ja asiasta ei puhuta sen enempää. Kaverin ja parin välinen lojaalius olisi myös ehdottoman tärkeää eli ei mitään seläntakana puuhailuja.

        Oman miehen frendeistä suhteellisen moni on yrittänyt kyllä tehdä läheisempää tuttavuutta mun kaa miehen selän takana, eli ehkei meillä oo sopivia lojaaleja kavereita 😆 Tai nyt kun miettii, mistä tiedän vaikka noi lähentely yritykset olisi tapahtuneet miehen ehdotuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman miehen frendeistä suhteellisen moni on yrittänyt kyllä tehdä läheisempää tuttavuutta mun kaa miehen selän takana, eli ehkei meillä oo sopivia lojaaleja kavereita 😆 Tai nyt kun miettii, mistä tiedän vaikka noi lähentely yritykset olisi tapahtuneet miehen ehdotuksesta?

        Voi olla. Ehkä ne on sun testausta, että oletko uskollinen. Mutta seuraavan kerran, kun tuollainen tilanne tulee, niin kysypä, että oletko jutellut asiasta sun miehen kanssa. Reaktiosta näet heti, että onko kyseessä selän takana vehkeilyä vai ovatko jutelleet miehesi kanssa. Jos kyse on vehkeilystä, niin reaktio on kauhistus ja pako, koska vaarana on menettää sekä kaveri että sinä. Jos ovat puhuneet, niin ilme on enemmän ilahtunut ja virnistys, että nyt tämä juttu saattaa liikahtaa eteenpäinkin.
        Itse olen joskus miettinyt, että samanlaisessa tilanteessa voisin todetä, että täytyy kysyä puolison mielipidettä, että olisiko meidän kolmen kimppa ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman miehen frendeistä suhteellisen moni on yrittänyt kyllä tehdä läheisempää tuttavuutta mun kaa miehen selän takana, eli ehkei meillä oo sopivia lojaaleja kavereita 😆 Tai nyt kun miettii, mistä tiedän vaikka noi lähentely yritykset olisi tapahtuneet miehen ehdotuksesta?

        Voi olla. Ehkä ne on sun testausta, että oletko uskollinen. Mutta seuraavan kerran, kun tuollainen tilanne tulee, niin kysypä, että oletko jutellut asiasta sun miehen kanssa. Reaktiosta näet heti, että onko kyseessä selän takana vehkeilyä vai ovatko jutelleet miehesi kanssa. Jos kyse on vehkeilystä, niin reaktio on kauhistus ja pako, koska vaarana on menettää sekä kaveri että sinä. Jos ovat puhuneet, niin ilme on enemmän ilahtunut ja virnistys, että nyt tämä juttu saattaa liikahtaa eteenpäinkin.
        Itse olen joskus miettinyt, että samanlaisessa tilanteessa voisin todetä, että täytyy kysyä puolison mielipidettä, että olisiko meidän kolmen kimppa ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Ehkä ne on sun testausta, että oletko uskollinen. Mutta seuraavan kerran, kun tuollainen tilanne tulee, niin kysypä, että oletko jutellut asiasta sun miehen kanssa. Reaktiosta näet heti, että onko kyseessä selän takana vehkeilyä vai ovatko jutelleet miehesi kanssa. Jos kyse on vehkeilystä, niin reaktio on kauhistus ja pako, koska vaarana on menettää sekä kaveri että sinä. Jos ovat puhuneet, niin ilme on enemmän ilahtunut ja virnistys, että nyt tämä juttu saattaa liikahtaa eteenpäinkin.
        Itse olen joskus miettinyt, että samanlaisessa tilanteessa voisin todetä, että täytyy kysyä puolison mielipidettä, että olisiko meidän kolmen kimppa ok.

        Ehkä tän ajatuksen pitää alkaa vielä hautua. Jännä, et vaikkei omat fantasiat ole olleet tän suuntaisia ennen, niin väsytys taktiikalla mies on saanut kiinnostumaan tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuossa paras kaveri hommassa vähän ahdistaa, että miten se vaikuttais sit jatkossa väleihin. Helpoimmalta tuntuis kokeilla jonkun sellaisen kanssa, jota ei enää sen jälkeen koskaan tapaisi jos ei sit halua. Mutta tuo tautiriski on kyllä asia minkä kanssa en halua käydä leikkimään.

        Itse olen koittanut katsastaa Hesasta vanhempaa miestä tuttavaksi,ja josta tulisi sitten ajan kanssa yks ja ainoo ’kaveri’ tuohon touhuun... t.onneton kesto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tän ajatuksen pitää alkaa vielä hautua. Jännä, et vaikkei omat fantasiat ole olleet tän suuntaisia ennen, niin väsytys taktiikalla mies on saanut kiinnostumaan tästä.

        Oletko varma, että se oli alunperin sinun fantasia? Miehelle voi olla vaikea myöntää jopa itselleen, että haluaisi toisen miehen mukaan sekstaamaan oman puolison kanssa. Sitä fantasiaa saattaa alitajuisesti viedä eteenpäin ja jos olet hyvä lukemaan ihmistä, niin saatat saada sanomattomasta ideasta kiinni.
        Meillä tästä puhutaan ja se toimii hauskana yhteisenä lisäkiihokkeena sänkypuuhissa, vaikka ollaankin vain puheen asteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että se oli alunperin sinun fantasia? Miehelle voi olla vaikea myöntää jopa itselleen, että haluaisi toisen miehen mukaan sekstaamaan oman puolison kanssa. Sitä fantasiaa saattaa alitajuisesti viedä eteenpäin ja jos olet hyvä lukemaan ihmistä, niin saatat saada sanomattomasta ideasta kiinni.
        Meillä tästä puhutaan ja se toimii hauskana yhteisenä lisäkiihokkeena sänkypuuhissa, vaikka ollaankin vain puheen asteella.

        Ei ollut mun fantasia. Mutta nyt olen useamman kuukauden kuullut miten ihanaa ja kivaa se voisi olla ja kuunnellut kuvailuja miltä se tuntuisi, niin joo, kummasti on alkanut kihelmöimään. Puheen asteella meilläkin siis vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mun fantasia. Mutta nyt olen useamman kuukauden kuullut miten ihanaa ja kivaa se voisi olla ja kuunnellut kuvailuja miltä se tuntuisi, niin joo, kummasti on alkanut kihelmöimään. Puheen asteella meilläkin siis vain.

        Ja olen siis nainen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen siis nainen 😊

        Joo, niin päättelin.

        Mulla yksi suosikkileikki tähän fantasiaan liittyen on, että olen 69ssä alla ja nuolen pillua samalla kun dildotan sitä. Antaa kivat sävärit leikkiin, kun toinenkin on jutussa mukana ja kuvittelee saavansa kahta samanaikaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin päättelin.

        Mulla yksi suosikkileikki tähän fantasiaan liittyen on, että olen 69ssä alla ja nuolen pillua samalla kun dildotan sitä. Antaa kivat sävärit leikkiin, kun toinenkin on jutussa mukana ja kuvittelee saavansa kahta samanaikaisesti.

        Tuommoista leikkii kokeilis mielellään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoista leikkii kokeilis mielellään...

        Kannattaa kokeilla! Ja nimenomaan niin, että ääneen kuvitellaan siinä olevan se kolmas mukana. Ei vain hiljaa mielessä, vaan juttelee niinkuin siinä olisi oikeasti se kolmas, kenestä ollaan ehkä jo vähän keskusteltu, että olisikohan hän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen koittanut katsastaa Hesasta vanhempaa miestä tuttavaksi,ja josta tulisi sitten ajan kanssa yks ja ainoo ’kaveri’ tuohon touhuun... t.onneton kesto

        Eipä ole ketään ajatuksesta kiinnostunutta...😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla! Ja nimenomaan niin, että ääneen kuvitellaan siinä olevan se kolmas mukana. Ei vain hiljaa mielessä, vaan juttelee niinkuin siinä olisi oikeasti se kolmas, kenestä ollaan ehkä jo vähän keskusteltu, että olisikohan hän..

        Oletteko siis keskustelleet ihan konkreettisesti keiden kanssa sun nainen haluis panna? Mies aina välillä kyselee, mutta jostain syystä siinä sit aina hannaa, ei vaan uskalla heittää mitään nimee. Kai jännitän, et jos se kuitenkin suuttuis tai loukkaantuisi tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko siis keskustelleet ihan konkreettisesti keiden kanssa sun nainen haluis panna? Mies aina välillä kyselee, mutta jostain syystä siinä sit aina hannaa, ei vaan uskalla heittää mitään nimee. Kai jännitän, et jos se kuitenkin suuttuis tai loukkaantuisi tai jotain.

        Joo, ollaan muun muassa katseltu toistemme fb-kaverit läpi, että olisiko joku, joka olisi kummallekin ok. Vähän tuntuu menevän ristiin.


    • Anonyymi

      ..j

    • Anonyymi

      Olisi kiihoittavaa kun vaimoni hierojalla olessaan saisi hyvää hierontaa. Hieroja hieroisi ensin hartiat rennoiksi... ja riisuisi vaimoni täysin alastomaksi, Hieroja riisuisi itsensä paljaaksi, laittaisi hieronta öljyä isoon kulliinsa ja työntäisi ison kullinsa vaimoni tukkaan paljaaseen pilluunsa!
      Naisi pitkään vaimoani ja laskisi mahtavan lastinsa vaimoni pilluun!
      Tämän jälkeen pukisi pikkuhousut hänelle ja pyytäisi tulemaan viikon päästä uudelleen!

    • Anonyymi

      Tämä ei ole seksiin suoraan liittyvä näkökanta mutta kerron silti. Se tuntuu paskalle kun n on kusessa naiseen ja huomaav että hänellä on toinen. Tämä on kyllä ihan erilainen ja se pitäisi tajuta, mutta ei vaan tajua.

      Sitten kun ihmisen lähellä niin on aivan sekaisin. Näitä on ollu muutamia ja joku on joskus sanonutkin jotain. Se on vaan tällaista

    • Anonyymi

      Tällainen tuttavuus olisi todella kiihottavaa, siis vakituisesti käydä nauttimassa pariskunnan naisesta. Vielä kiihottavampaa olisi kunnon aisuri kuvio, siis niin että pariskunnan mies olisi täysi cuck ja tyytyisi rooliinsa. Tästä vielä yksi pykälä ylöspäin, olisi se kun pariskunnan nainen nauttisi miehensä "alistuneesta" roolista ja tapaamistemme aikana puhuisi miehelleen juuri sellaiseen sävyyn, että mies on nöyrä katselija. Mutta, ylipäätänsä tällaisen kuvion (vakituisen) löytyminen on todella kiven alla. En haluaisi tällaista kokeneen parin kanssa, vaan omaan mieleeni pariskunnan tulisi olla myös kokemattomia tässä. Bi henkisyys olisi kirsikkana kakun päällä ;) Että löytyy meitä pariskuntia ei aktiivisesti etsiviä kundeja Helsingistäkin.....

      • Anonyymi

        Tuo alistettu cuck-kuvio ei olisi ainakaan minua varten. Se, että parhaan kaverini kanssa yhdessä hauskalla fiiliksellä ja nauruissa suin tarjotaan parasta mahdollista seksuaalista hyvää puolisolle olisi minusta se mielenkiintoinen kuvio. Pieni bi-vivahde ei haittaa, esim. voisi hyvin ohjata kaverin seisovan kullin vaimon sisään tai tuupata hanurista lisää vauhtia tms..


      • Anonyymi

        Minkähän ikäinen olet? Ei kokemusta,vaan oma pitkäaikainen haave tämän suuntaiseen... Sillä erotuksella,että kyläilyt miehen luona.... t. Um54


      • Anonyymi

        Kolmatta voisi miehen iloksi kokeilla jos sopiva kundi sattuis, mut mulle ois ensisijaisen tärkeetä, että mies on hommassa mukana aktiivisessa roolissa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän ikäinen olet? Ei kokemusta,vaan oma pitkäaikainen haave tämän suuntaiseen... Sillä erotuksella,että kyläilyt miehen luona.... t. Um54

        5-kymppinen olen, puoliso pari vuotta nuorempi.


    • Anonyymi

      Suurin osa miehistä varmaan haaveilee, että vaimo saa isoa vierasta kalua.

      Minua kiihottaa kun vaimo antaa vieraan panna paljaalla. Yleensä vaimo ei seikkailuistaan puhu, mutta asia on selvä, vierasta on saatu. Kerran olen päässyt jälkiliukkaille todella iso kaluisen kaverin jälkeen. Minulla tuli muutamasta työnnöstä ajatuksesta, että vaimoa on kerrankin pantu kunnolla.

      • Anonyymi

        Tätä osaa en itse ymmärrä. Ajatus miehestä panemassa toista naista saa vain vihaiseksi, miten siis mies voi saada kiksit siitä, et joku toinen naisi mua? Ja tosiaan noissa hänen fantasioissa usein juuri mahdollisimman isolla kalulla. Tai useemman kundin toimesta niin, että saisin monesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä osaa en itse ymmärrä. Ajatus miehestä panemassa toista naista saa vain vihaiseksi, miten siis mies voi saada kiksit siitä, et joku toinen naisi mua? Ja tosiaan noissa hänen fantasioissa usein juuri mahdollisimman isolla kalulla. Tai useemman kundin toimesta niin, että saisin monesti.

        Meillä tästä "toista naista" -jutusta puoliso kommentoi, että hänestä olisi kiehtova nähdä miten toinen nainen reagoi tiettyihin tekemiini juttuihin. Erityisesti sellaisiin juttuihin, jotka hänelle saa aikaan helposti tajunnan räjäyttävän orgasmin. Mutta samalla miettii, että tulisiko siitä kuitenkin niin paha mieli, että tulisi itku silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tästä "toista naista" -jutusta puoliso kommentoi, että hänestä olisi kiehtova nähdä miten toinen nainen reagoi tiettyihin tekemiini juttuihin. Erityisesti sellaisiin juttuihin, jotka hänelle saa aikaan helposti tajunnan räjäyttävän orgasmin. Mutta samalla miettii, että tulisiko siitä kuitenkin niin paha mieli, että tulisi itku silmään.

        Ite tiedän etten kestäisi lainkaan. Osin tän miehen fantasian toteutuksen esteenä on sekin, että arveluttaa jos takana onkin pyrkimys, että mieskin saisi luvan painaa jotain vierasta daamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tiedän etten kestäisi lainkaan. Osin tän miehen fantasian toteutuksen esteenä on sekin, että arveluttaa jos takana onkin pyrkimys, että mieskin saisi luvan painaa jotain vierasta daamia.

        Niin, voihan tuollainenkin olla motiivina. Meillä kummallakin on riittävästi takana kokemusta muista, joten tuon perään ei tarvitse haikailla. Ennemminkin arastelu siitä, että tapahtuisi jotain, joka aikaansaa särön kaikinpuolin hienosti toimivaan suhteeseemme.


    • Anonyymi

      Itse tykkäsin hieroa vierasta naista. En ehken yhdyntään asti rohkene, en ole ollut vieraissa koskaan. Olen pitkä, hoikka ja komea 57.

      • Anonyymi

        Kunnioitan ja arvostan omaa kumppania liikaa, että tekisin mitään selän takana. Mutta jos toinen saa asiasta tyydytystä, ei kai voi puhua vieraissa käynnistä tai pettämisestä?


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe