Tinder, HER

Anonyymi

Joku kyseli muistaakseni jossain vaiheessa deittisovelluksista ja vastaavista palveluista wwwssa. Te jotka olette näitä kokeillut, minkälaisia kokemuksia teillä on?

Olen kokeillut Tinderia (ei toiminut) ja HERia (suppeampi, pienempi käyttäjämäärä), enkä halua kokeilla niitä uudestaan.

8

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokemus on :Kukaan ei halua seuraa tositarkoituksella. Ei edes viestitellä. Herissä vain alle 30 v. Tinderissä sama.
      Ei tod kiinnosta.

    • Anonyymi

      Tinderiä kokeillut,mutta niin tyhmältä tuntuu,vaikka mätsäis,niin ei sit jakseta kirjotella.Ei siis mitään virkaa löytää ketään.
      Itse haluaisin kirjoitella, tavata, että tietäis olemmeko toisillemme tarkoitetut.

    • Anonyymi

      Pakko kommentoida, kun mun kokemukset on ihan eri. Tinderissä olen ollut kahteen kertaan, molemmilla kerroilla matcheja, joista lyhyen, noin viikon viestittelyn jälkeen treffit sen parhaan kanssa. Ekalla kerralla muutaman kuukauden romanssi, toinen on nyt kestänyt pidempään. Edelleen ollaan kovin rakastuneita ja kiitellään, miten Tinder toi meidät yhteen.

      HER-kokemusta on sen verran, että kerran poikkesin. Näytti olevan enemmän pääkaupunkiseudulle ja nuoriin naisiin keskittynyt. Ei kai muuten sen huonompi kuin Tinder.

    • Anonyymi

      Molemmat toimii erinomaisesti, jos on nuori ja viehättävä ja pääkaupunkiseudulta, koska perustuvat ulkonäköön. Tinder voi joskus toimia muillekin onnekkaille, mutta vaatii aikaa, että löytyy sopiva. Jotkut puhuvat OKcupidista?

      • Anonyymi

        Olipa ällöttävä kommentti - juuri noin ajattelevaa ei halua edes tavata 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ällöttävä kommentti - juuri noin ajattelevaa ei halua edes tavata 🤢

        Minä kylläkin otin tuon kommentin ihan toisella tavalla. Käsitin kirjoittajan nimenomaan hiukan kärjistetysti huomioivan et palvelu on ulkonäkökeskeinen ja näin ollen ei niin hyvä ellei sitten käy tuuri. Hänhän ei varsinaisesti elleipä jopa ollenkaan itse ilmoittanut arvostavansa vain pintaa.
        Saatan toki erehtyäkin.


    • Anonyymi

      Tinderissa viestittelin muutaman kivanoloisen naisen kanssa, mutta ei päästy deiteille asti, varmaan sekin vaikutti että asuttiin sen verran kaukana toisistamme. OKcupidista en ole löytänyt itselleni sopivaa seuraa, siellä paljon jo suhteessa olevia jotka etsii lisää "kokemuksia".
      Jos nettiin menee, niin omaan profiiliin kannattaa kyllä panostaa, että erottuu.

    • Tinder on itsellä toiminut hyvin, ja olen useilla treffeillä hyvien tyyppien kanssa käynyt ja tutustunut uusiin ihmisiin. En asu pk-seudulla ja olen taviksen näköinen.

      Her-appia kokeilin joskus vuosi pari sitten, profiileja oli niukasti ja appi toimi jähmeästi, joten poistin sen. Ehkä pitäisi kokeilla uudelleen joskus?

      Ok-Cupidista kaveri löysi nykyisen kihlattunsa ja hän on sitä kehunut. Itse olen jotenkin pitänyt Tinderin välittömyydestä ja vierastanut perinteisempiä nettitreffipalveluja, siksi en ole (vielä) kokeillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe