Heti kun liityin suomi24 antaen myös sähköpostini.Alkoi satamaan suoraan sanottua paskapostia.Viimeinen paras niistä että minulla on 2607.16 Euroa plussapisteitä kertyneenä.Sitä ihmettelen kun ei ole edes K pluskorttia.Toinen on että olen voittanut puhelimen vaikka en ota osaa mihinkään kilpailuun tai arvontoihin.Eli myykö Suomi24 ihmisten sähköpostiosoitteet mainostajille.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Etkö lukenut liittymisehtoja? Annoit niissä luvan spostisiosoitteesi jakamiselle.
- Anonyymi
En antanut lupaa enkä aio käyttää tästälähtien Suomi24 sähköpostia.Joku tässä sanoi että paskapostia tulee just Suomi24.
Hei, mahdatko nyt puhua @suomi24.fi-päätteisestä postista vai jostakin muusta Suomi24-käyttäjätunnukseen liitetystä sähköpostista?
Sähköpostin uudella palveluntarjoajalla, mailbox.orgilla on hyvät roskapostisuodattimet, joita kannattaa hyödyntää. Valitettavasti nykyään roskapostia voi tulla monesta lähteestä, jos vaikkapa tilaa uutiskirjeitä, oma osoite on näkyvissä jossain sosiaalisen median palvelussa tai näkyy jollain verkkosivulla.
Suomi24 säilyttää käyttäjätiedot tietoturvallisesti, eikä niihin ole pääsyä roskapostittajilla tai muillakaan asiattomilla tahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751597
- 78841
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,38823En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56791- 59630
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19541- 18502
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38496Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te35476