Etsitkö unelmien prinsessaa vai kelpaako tavis?

Anonyymi

Riittääkö sulle tavallinen nainen vai odotatko täydellistä unelmien naista? Jos tavis ei riitä, miten kuvittelet löytäväsi/saavasi unelmien prinsessan?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen verran jo elämänkokemusta minulla että tiedän ettei täydellistä ihmistä ole... ihan tavallinen tallaaja on parasta... rehellinen ja luotettava ja pilkettä silmäkulmassa... siinäpä ne toiveet....

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, täydellistä naista ei löydy mistään. Osalla täällä näyttää olevan epärealistisia toiveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, täydellistä naista ei löydy mistään. Osalla täällä näyttää olevan epärealistisia toiveita.

        Näinpä, toiset jaksaa vouhottaa turhaa. Itse lähden tosiasioista, ei tule yllätyksiä suuntaan taikka toiseen.


    • Unelmien prinsessa on tavallinen nainen, ja tavallinen nainen on unelmien prinsessa ;)

    • Anonyymi

      Sanoin toisessa ketjussa ja sanon taas, että ihanaa unelmien naista on turha odottaa. Täydellisiä naisia ei riitä kuin harvalle ja heitä ei kuka tahansa saa, tavis riittää itselleni.

    • Anonyymi

      Aika outo kysymys.
      Minulle mun rakas on unelmien prinsessa eikä hän oo mulle ainakaan mikään tavis.

    • Anonyymi

      Kaikkea kysytään! Mullehan ei riitä mikään muu kuin unelmien prinsessa. Missä niitä taviksia tapaa, ei ole sattunut kohdalle kertaakaan. Kuvittelua tuskin tarvitaan, mulla ei muita ole ollutkaan kuin täydellisiä naisia eikä näy mitään merkkiä, että tilanne jatkossa muuttuisi........

    • Anonyymi

      Etsin ihan tavallista naista josta toivon tulevan unelmieni prinsessa...

      • Anonyymi

        Näin juuri minäkin ajattelen.


    • Anonyymi

      Olen jo löytänyt täydellisen unelmien naisen:) Ihanan, naisellisen, kauniin, iloisen, herkän, älykkään, sanavalmiin, itsevarman. Hänen seurassaan ei arkipäivää olekaan eikä mitään tavallista. Odotan vaikka ikuisesti että saan hänet...

    • Anonyymi

      No ei riitä mikään tavis, kun oon jo ihastunut unelmien prinsessaan;)

    • Anonyymi

      Minulle unelmien prinsessa, muille hän on varmasti tavis. Hänet haluaisin, mutten rohkene tehdä aloitetta. Onneksi nähtiin eilen. Minun prinsessa on naisellinen, harrastaa liikuntaa, hymyilee kauniisti, tekee tavallista työtä, joskus työhön toki kuuluu edustustehtäviä ja tapahtumia, kuten muillakin prinsessoilla, mutta edustustubudjettia hänellä ei ole.

      • Olipa ihanasti kirjoitettu :D toivottavasti prinsessasi saat.


      • Anonyymi
        ToveJanssoninKiusaus kirjoitti:

        Olipa ihanasti kirjoitettu :D toivottavasti prinsessasi saat.

        Sitä minäkin toivon, mutta en tiedä uskallanko kokeilla onneani. Huomenna saatan hänet nähdä, saas nähdä jos hän tulee minua ennen lomaa moikkaamaan, vaikka ei olla huomenna samassa tiimissä.


    • Anonyymi

      Merkillinen kysymyksenasettelu, mielestäni. Suhde alkaa kiinnostuksesta, jolloin kiinnostuksen kohde "riittää" ja on unelmien nainen, tietenkin. Ei kai kukaan kiinnostu ihmisestä, joka ei ole hänelle itselleen unelmien nainen. Karsastan muutenkin sanaa "tavis", en itse käyttäisi.

      • Anonyymi

        Tavallaan olen samaa mieltä. Mutta totuushan se on, että se joka toiselle on unelmien prinsessa, on toiselle tavis. Ajattelen, että ap ehkä tarkoitti, että onko vaatimuslista ehdoton ja mahdoton vai sellainen, että tavallinen tallaaja voi ne täyttää. Ainakin toivon, että kysymys ei tarkoita, oletko valmis ottamaan "kenet vaan jos et prinsessaasi saa tai löydä. Mä en tyydy kehen tahansa, hänen pitää saada mun jalat notkahtamaan, syke nousemaan ja ihmisenä olla mulle sopiva. Silloin hän on mun prinsessa.


    • Anonyymi

      Mulle kelpaa tavis hyvin. Jos jollekin ei kelpaa, voi miettiä onko itsekään unelmanainen.

    • Anonyymi

      Prinsessa satumaata etsin

      • Anonyymi

        Ei ole vielä löytynyt?


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen tavis, kukaan ei ole tavis tai sitten kaikki ovat, minä en tajua koko kysymystä, ihmeellistä luokittelua, kaikki ovat samanarvoisia, ei ole mitään taviksia ja ei-taviksia. Sitäpaitsi inhoan tuommoisia nimittelysanoja ja kaikkea muutakin rumaa puhetta.

      • Anonyymi

        Millä planeetalla sä elät ? Totuus on että me kaikki ollaan ihan tavallisia kuolevaisia, taviksia... joka muuta itsestään kuvittelee tulee joskus ryminällä alas tornistaan ja se voi tehdä kipeää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä planeetalla sä elät ? Totuus on että me kaikki ollaan ihan tavallisia kuolevaisia, taviksia... joka muuta itsestään kuvittelee tulee joskus ryminällä alas tornistaan ja se voi tehdä kipeää...

        Niin, minä sanoin juuri, että kaikki ovat samanarvoisia, sinä et vaan ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä sanoin juuri, että kaikki ovat samanarvoisia, sinä et vaan ymmärtänyt.

        Heh heh... no nyt kun luin uudelleen ilman kiihkoa, ymmärsin... ehkä minua liikaa risoo ihmiset jotka kuvittelevat olevansa jotenkin ’parempia’ kuin muut... anteeksi kiihkoiluni ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh... no nyt kun luin uudelleen ilman kiihkoa, ymmärsin... ehkä minua liikaa risoo ihmiset jotka kuvittelevat olevansa jotenkin ’parempia’ kuin muut... anteeksi kiihkoiluni ....

        Juu, ei haittaa :)


    • Anonyymi

      Minun silmissäni hän ei olisi tavallinen. Hän ei olisi myöskään prinsessa. Hän, jota etsin on kaikkea muuta. Haluan, että elämä on muovannut hänestä omanlaisensa. En halua pelkkää kaunista siloteltua pintaa, vaan haluan että toinenkin on nähnyt elämän varjopuolia, niin kuin olen itsekin. Se mitä kumppaniltani kaipaan on rosoisuutta, ymmärrystä ja elämänkokemusta.

    • Anonyymi

      Jos ajatusmaailmaltaan ja persoonaltaan perustavis niin ei iske.

    • Anonyymi

      En etsi täydellistä naista enkä kuvittele olevani sellainen itsekään. On helppoa listata tälläkin palstalla unelmanaisen ominaisuuksia, asioita jotka viehättävät itseä erityisesti jne, mutta en odota kenenkään täyttävän jotain sellaista "listaa". Enemmän kiinnostaa se, että uskaltaa olla oma itsensä, virheineen, ja sallii sen toisellekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe