Olisin muuten jo nukkumassa yötöiden jälkeen mutta rappukäytävässä koluavat ja meluavat naapurit tahallaan metelöivät, eivät käsitä että joku on ollut pitkän raskaan yön töissä ja haluaisi nukkua vaan paiskovat ovia ilmeisesti luullen että kaikki ovat nukkuneet yön ja nyt on heidän mielestä kaikkien aika herätä.
Minun täytyy aloittaa kohta kostotoimenpiteet, kun lähden yöllä töihin, niin paiskon ovia, käynnistän auton äänekkäästi pihalla ja kaasuttelen isoon ääneen sen lämpimäksi.
Tämä on osaketalo ja minä olen vuokralla joten pitävät minua muita alempiarvoisena. en ole suostunut ottamaan maksullista autopaikkaa enkä maksa saunamaksua. Siitäkin isännöitsijälle joku valitti että pysäköin vieraspaikalle autoni.
Luulevat varmaan että olen työtön kun auto päivät parkissa ja nukun iltapäivälle, aamulla klo 6.30 joku ukko paiskaa rappukäytävän ovea niin että se pamahtaa minun kotioveni postiluukkua vasten,
huomen aamulla olen odottamassa valmiiksi pukeutuneena ja menen käytävään puhuttelemaan tyyppiä, en makaa enää vuoteessa yrittäen nukkua ja ovien paiskomista kuunnellen.
yötyöt ja naapurit
9
81
Vastaukset
- Anonyymi
Noh, noh, taidat väsyneenä vähän liioitella. Vaikea uskoa, että muut tahallaan ja sinun kiusaksesi paiskoisivat ovia. Odota vielä tunti, niin saat aamukaljaa. Se nyt vain kuuluu yövuoroon. Muistan ajan, kun sai aamu 7 kaljaa ostaa. Suoraan yövuorosta kauppaan. Lisäksi iltavuoron jälkeen sai taajaman ulkopuolen huoltsikalta kaljaa 22 asti.
Voi niitä aikoja. - Anonyymi
Samalaisii kus..i...tä on kuules muuallakin , nuo ihmiset ovat sitten muutenkin aika omanlaatuisia ja lapsellisia käytöstavoiltaan mutta mitä muuta voi odottaa ovia paiskovilta , kysy onko lukossa vikaa !
Polvistu naapurin eteen ja avaa julppi ja rupea maiskuttamaan
- Anonyymi
Se on tätä nykyaikaa... Eletään kuin mölyapinat piittaamatta muista asukkaista.. Mutta erehdyppäs mainitsemaan asiasta, niin saat vihat niskoilles ja meno senkun hurjistuu.. Parempi ilmoittaa suoraan isännöitsijälle. Heillä on asiantuntemus ja valta saada rauha taloon.
- Anonyymi
Isännöitsijät tuntuu levittelevän vain käsiään näillä mölyapinoille. Kestää jopa kuukausia ellei vuosia että jotain tapahtuu
- Anonyymi
Sinulla on oikeus tehdä isännöitsijälle kirjallinen valitus tai soittaa ja kertoa.
- Anonyymi
On hyvä olla, piparminttuteeni kanssa selaillut, kuulokkeet korvilla. Eikä käytävästä ole kuulunut mitään liikettä. Meillä on hyvin hiljainen talo, ainakin tässä kohdassa. Harvinaisen hiljainen ilta.
- Anonyymi
Muuta korpeen omakotitaloon jos elämisen äänet rassaavat.
Taloyhtiön säännöissä on määritelty hiljaisuuden ajat jolloin ei mölytä...muuloin saa normaalit elämisen äänet kuulua.
Ei kerrostalo ole mikään "huopatossutehdas", yötyöläinen voi tosiaan muuttaa maalle.- Anonyymi
On sellaisiakin kerrostaloja joissa on olo kuin huopatossu tehtaalla, eli asukkaat sen meteli tason määrittävät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376