Iäkkäämmät muistaa varmaan minut -90 luvulta kun hortoilin spurguna kauppakadulla ja rautatieasemalla ja kerjäsin rahaa! Musta puolipitkä takki ja pipo.
Nyt on asiat toisin, vanhemmat kun kuoli ja sain perinnön niin se muutti elämän, hetken ryyppäsi armottomasti mutta kun tuli viinakrampit ja viinapirut ja ikkunasta ryömi sisään pikku-ukkoja niin ajattelin sairaalassa että nyt saa viina jäädä niin kävi, se oli kerrasta poikki.
Kuka muistaa minut?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sitä uneksia
- Anonyymi
Eipä ole unta, hankin ajokortinkin kun raitistuin, töihin en kyllä kykene ja olenkin eläkkeellä. Nyt suunnittelen kevääksi Lapin reissua kunhan sieltä lumet sulaa,vehkä sitten kesäkuun alussa vasta, ensin Joensuuhun ja siitä rajaa pitkin ylös aina Nuorgamiin saakka ja länsirajan pitkin Kokkolaan ja sieltä pois. Nukun autossa. Elämä on mukavaa, niinku laiffii!
- Anonyymi
Sama juttu itsellä. Rahaa tuli niin paljon perintönä, että en pystynyt / kyennyt sitä ryyppäämään, vaikka oli isokin remmi yleensä mukana. Haimatulehdus ja pakkoraitistuminen.
- Anonyymi
No minulle nyt ei suuria summia tullut perintöä mutta asunto nyt ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulle nyt ei suuria summia tullut perintöä mutta asunto nyt ainakin.
Raha on tarkoitettu tuhlattavaksi Tietysti hommasin kesämökin tuolta Keiteleen rannalta ostin kämpän.
Annoin lapsille vähän taskurahaa ja edelleenkin välillä sen pullon Alkosta haen. Ei tässä nyt ihan raivo raitis jaksa olla..
- Anonyymi
Mulle on käynyt vähän päinvastoin . Onneksi ?
Viina lakkasi maistumasta muuten vaan , ja perintöjä ei juurikaan ole odotettavissa.Paitsi hyvän huolehtivan kodin muistot.
Viinasta säästyneillä rahoilla on voinut käydä muutaman kerran pohjoisissa ja joskus etelässäkin.- Anonyymi
Mulle taas on käynyt päin vastoin, viina alkoi maistumaan kaksi vuotta sitten kun eukko lähti, siitä alkoi alkoputki alamäki vaan jyrkkenee mutta eipähän tarvii mennä töihin!
- Anonyymi
Helppo tunnistaa viesteistä tuo satusetä joka ei edelleenkään hallitse yhdyssanoja.
- Anonyymi
Pyydä jotakin kaveriasi lukemaan viestit sulle jos et ymmärrä, joillekin voi tehdä vaikeaa ymmärtää jos on yhdys sana virheitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä jotakin kaveriasi lukemaan viestit sulle jos et ymmärrä, joillekin voi tehdä vaikeaa ymmärtää jos on yhdys sana virheitä!
Siinäpä sulle ideaa mene takaisin äidinkielen tunnille.
Perus mamu sai kela goldin ja menee pohjoiseen nusuttaan
- Anonyymi
Minulla ei ole vaimoa riesana, eikä muutakaan rasitetta elämässä. Rahatkin riittävät kohtalaisesti, kunto on hyvä, ei masennusta eikä pahoja sairauksia.
Silti viina maistuu oikein reippaasti. Ei enää jaksa aamusta aloittaa, mutta iltapuolella kun auto on visusti tallissa , niin alkaa tissuttelu raikkaiden virvoitusjuomien kanssa.
Maksassa Alat ja Asat ovat viitearvoissa, Trigly samoin suonissa. Kolet on ok, samoin bp. En näe mitään syytä vähentää juopottelua kun se tuntuu niin mukavalta harrastukselta. Pikku hutikassa kun nukahtaa niin näkee paljon mukavampia uniakin.- Anonyymi
Nuo maksa arvot ei tarkoita jotta maksa olisi kunnossa maksan oikea kunto näkyy ultrassa ja koepalan tutkimisella. Jotta ei kannata tuudittautua verikokeisiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366