Saksin linge on iskenyt Perhon rauhanyhdistykselle. Ikkuna on rikottu ja spreijattu natsitunnuksia.
Hurja huhu *Alert *
10
798
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin, että puhujan korokettakin on töhritty.
- Anonyymi
Nyt on Vihan aika laajemminkin.
Täällä on ollut tällänen viesti, joka on poistettu:
Natsitunnuksia ja muita töherryksiä maalanneet alaikäiset nuoret on saatu kiinni. Toinen on otettu lastensuojelun piiriin. Toisen isä kirjoittaa lestadiolaisvastaisia viestejä tälle palstalle.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kysyn nyt, mitä sääntöjen vastaista on tässä viestissä?
IHMETTELEN!No nyt viesti sai olla, kun kirjautuneena kirjoitti. Onkohan täällä joku tekninen vika.......... en ymmärrä :).
- Anonyymi
TÄHTIKANAVA- kirjoitti:
No nyt viesti sai olla, kun kirjautuneena kirjoitti. Onkohan täällä joku tekninen vika.......... en ymmärrä :).
Et varmaa ymmärrä. :DDd
- Anonyymi
pitääkö tämä paikkansa?
- Anonyymi
eikö tuosta tuu rikesakko vanhemmille eikä mitään huostaan ottoja. jo on tarkkaa, no se nuoriso käryää taivaan tuuliin tuhkaksi ennen täyttä ikää. kiva kun ilmoittelette, kukahan onkaan natsi lähimmäiselleen :D
- Anonyymi
jos spreijaamisesta tulee huostaanotto niin eikö pitäs miettiä onko vikaa missä kohti
- Anonyymi
pitäskö jättää koko lastensuojelu ja huostaanotto kokonaan ja antaa ne sakot vaan lastenkin tihutöistä niille vanhemmille. ei oikein varastaa lapsia toisten kotoa. pahat ihmiset tekee tällaisia ilmoituksia toisista
- Anonyymi
jos naiseksi pukeutuvat miehet soskussa häärää näissä suojeluissa pitäskö vähän miettiä olisko rikesakko paree
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307