Kun harrastatte suuseksiä yhden illan jutun kanssa, käytättekö kondomia?
Suuseksi. Kondomi vai ei?
16
2300
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en harrasta yhden illan juttuja,en ilmann kondomia enkä kondomin kanssa.Ai miksikö en?Ajatelkaa kuinka suuressa vaarassa olette yhden illan jutun kanssa.Ette mitenkään voi tietää minkälainen ihminen toinen on.Voi olaa hyvinkin vaarallinen.
- Anonyymi
Ehjänä ja halkaistuna kondom tekee todennäköisen varmaksi.
- Anonyymi
Suosittelen käyttämään kondomia. Tarttuu ne mahdolliset seksitaudit suuseksissäkin.
- Anonyymi
Hammaskiven irroittaa :D
- Anonyymi
Eihän kukhaan syö Fazerin parhaita paperit päällä :)
- Anonyymi
Yleensä olen se jota imetään. Harvoin kumilla. Silloin harvoin kun itse imen niin minulla tulee kurkku lievästi kipeäksi. Siis ilman kumia. Etenkin jos otan kullin syvälle. Onko muilla tällästä oiretta?
- Anonyymi
Sama juttu. Kurkku tulee lievästi kipeäksi. Varmaan kurkkuun kuulumaton bakteerikanta hetken velloo limakalvoilla.
- Anonyymi
Nössöt käyttää kortsuu.
- Anonyymi
Vasta kumeilla ja halkaistuilla kondomeilla pääsee päteen.
- Anonyymi
Silikoni stimulaatio hanska
- Anonyymi
Meizi ei käytä korzuu! Oon Super Gay Master!
Kondomi tai ei
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi nyt myös suuseksissä käyttää kondomia. Kuppa leviää nyt vauhdilla....
- Anonyymi
Suuseksisuoja on aika jees
- Anonyymi
Aina ilman.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3261041- 43875
- 39729
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 46667
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521