Kun harrastatte suuseksiä yhden illan jutun kanssa, käytättekö kondomia?
Suuseksi. Kondomi vai ei?
16
1839
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en harrasta yhden illan juttuja,en ilmann kondomia enkä kondomin kanssa.Ai miksikö en?Ajatelkaa kuinka suuressa vaarassa olette yhden illan jutun kanssa.Ette mitenkään voi tietää minkälainen ihminen toinen on.Voi olaa hyvinkin vaarallinen.
- Anonyymi
Ehjänä ja halkaistuna kondom tekee todennäköisen varmaksi.
- Anonyymi
Suosittelen käyttämään kondomia. Tarttuu ne mahdolliset seksitaudit suuseksissäkin.
- Anonyymi
Hammaskiven irroittaa :D
- Anonyymi
Eihän kukhaan syö Fazerin parhaita paperit päällä :)
- Anonyymi
Yleensä olen se jota imetään. Harvoin kumilla. Silloin harvoin kun itse imen niin minulla tulee kurkku lievästi kipeäksi. Siis ilman kumia. Etenkin jos otan kullin syvälle. Onko muilla tällästä oiretta?
- Anonyymi
Sama juttu. Kurkku tulee lievästi kipeäksi. Varmaan kurkkuun kuulumaton bakteerikanta hetken velloo limakalvoilla.
- Anonyymi
Nössöt käyttää kortsuu.
- Anonyymi
Vasta kumeilla ja halkaistuilla kondomeilla pääsee päteen.
- Anonyymi
Silikoni stimulaatio hanska
- Anonyymi
Meizi ei käytä korzuu! Oon Super Gay Master!
Kondomi tai ei
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi nyt myös suuseksissä käyttää kondomia. Kuppa leviää nyt vauhdilla....
- Anonyymi
Suuseksisuoja on aika jees
- Anonyymi
Aina ilman.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942103
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141711- 991708
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31176Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731125- 64916
- 56896
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123858