Ärsyttävä känninen frendi

Mul on yks mun paras kaveri joka on muuten kiva, mut ainaku ollaa juomas ni se rupee raivoo sekä eristää mut ihan tahallaa ja siin menee fiilis. Siks parhaat kerrat ku oon ollu juomas ni on sillo ku se ei oo paikal. Kiva ostaa juomat ku kuitenki se pilaa mun juhlat.

On vähän vaikee olla missää juomas mis se ei ois ku kuulutaa samoihin kaveripiireihin.
Hän on siis normaalisti todella mukava.

Oon myös puhunu tost muiden mun kavereiden kaa ja niilki on menny hermo siihe mut jotenki mä oon aina se sen kohde.

Onks kellää neuvoo tai kokemusta mitä kannattais tehdä.
171
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Selitä kaverillesi seuraavissa juomingeissa parin rohkaisevan jälkeen, että et pidä hänen käytöksestään ja vaadi selitystä. Turpaan vaan, jos alkaa räyhäämään itsereflektio-ongelmien (muunmuassa) takia. Näin ongelma ratkeaa, mutta sen tiesit jo, et vain halua empatian tai pelon vuoksi toimia näin, vaikka alkoholin pitäisi ratkaista tuollainen ongelma.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mul on yks mun paras kaveri joka on muuten kiva, mut ainaku ollaa juomas ni se rupee raivoo sekä eristää mut ihan tahallaa ja siin menee fiilis. Siks parhaat kerrat ku oon ollu juomas ni on sillo ku se ei oo paikal. Kiva ostaa juomat ku kuitenki se pilaa mun juhlat.

On vähän vaikee olla missää juomas mis se ei ois ku kuulutaa samoihin kaveripiireihin.
Hän on siis normaalisti todella mukava.

Oon myös puhunu tost muiden mun kavereiden kaa ja niilki on menny hermo siihe mut jotenki mä oon aina se sen kohde.

Onks kellää neuvoo tai kokemusta mitä kannattais tehdä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu