Kannataakko seurustella?

Anonyymi

Tykkään yhdestä tytöstä ja hän on kertonut tykkäävänsä minusta, molemmat olemme 11 v. joten olemmeko liian nuoria seurustelemaan?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

In my opinion, olette. Mutta siitä huolimatta kannattaa kokeilla, virheistähän oppii (':

• Jos ajatellaan sitä, että mitä seurustelu oikeasti tarkoittaa ja mikä sen tavoitteena oikeasti on, niin olette.

Kaksi ihmistä seurustelee siksi, että heidän toiveenaan on aloittaa parisuhde ja todennäköisesti harrastaa myös seksiä ja perustaa jossain vaiheessa yhteinen elämä ja perhe.

Useat nuoret ovat väittäneet minulle, että mikään noista ei ole edellytys seurustelulle, mutta ei se kyllä silloin enää mitään seurustelua ole. Se on vain hyvää kaveruutta "bestisten" välillä ja sitä kutsutaan seurusteluksi.

Ihmisestä voi tykätä monella tavalla ja hyvinkin paljon. Mitä seurustelu sinulle itsellesi tarkoittaa?

• Anonyymi

No siis juuri tuota toisen "lähentymistä", mutta en ollut ihan kuitenkaan mitään perhettä ajettullut. 11 kun vasta olen.

• Anonyymi kirjoitti:

No siis juuri tuota toisen "lähentymistä", mutta en ollut ihan kuitenkaan mitään perhettä ajettullut. 11 kun vasta olen.

Läheisyyttä - niin henkistä kuin fyysistäkin - voi kuitenkin kokea myös ihan hyvän kaverinkin kanssa. Ei sen pitäisi enää vuonna 2020 olla mikään ihmeellinen asia.

Toivottavasti olet itsekin vielä sitä mieltä, että olette liian nuoria seksiin.

Minäkin olen ollut tulenpalavasti ihastunut sinun iässäsi - ja jopa nuorempana - mutta mitkään seurusteluhommat ei kyllä tullut mieleenkään.

Kuulostat kyllä ihan fiksulta ja kivalta tyypiltä. Helppo uskoa, että ko. tyttö pitää sinusta.

• Anonyymi

Vähän nuoria taidatte kyllä olla. Mutta voisitte kuitenkin niinku leikkimielessä ”seurustella”.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe