Ok , oon 15v poika, ja varmaan vähän yli vuoden ollu ihastunu saman ikäseen tyttöön. Tunnen siis tän tytön harrastusten kautta, mutta ei käydä samaa koulua, ja hän asuu ainakin 10km päässä. Asutaan siis kaupungissa jossa bussit ei kulje lähes yhtään. Ei ens vuonnakaan olla samassa koulussa, kun eri lukioihin ollaan menossa. Mietin vaan että kannattaako sitä edes pyytä ulos, kun aika harvoin voitas nähdä.
Kannattaisko pyytää ulos?
6
59
Vastaukset
- Anonyymi
pelaa ennemmin vaan videopelejä himassa ei susta olis kuitenkaan siihen
- Anonyymi
lol hyvä idea
- Anonyymi
Sun pitäis ekaks kokeilla koulusi jotakin vanhempaa opettajatarta aivan tutustumismielessä. Sitten kun olet harjoitellut tarpeeksi tutustumista hänen kanssaan , niin sitten voit saamasi kokemuksen perusteella tutustua perusteellisemmin ikäiseesi tyttöön.
- Anonyymi
En kyllä usko että tämmösestäkään olisi mitään hyötyä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä usko että tämmösestäkään olisi mitään hyötyä:)
Me vanhemmat opettajattaret myös osaamme muutakin opettaa, kuin poika-oppilaittemme useinkin aliarvioimaa pannunalusten virkkaamista. Terv. Tyyne ope.
Jos et odota siltä mitään parisuhdetta, niin ainahan kaverin voi ulos pyytää. Jos etsit vaan parisuhdetta, niin sinun iässäsi sellaisen pitemmän tähtäimen onnistumismahdollisuudet ovat äärettömän pienet.
Mutta ei reilu kymmenen kilometriä olisi polkupyörällä kovin paha matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811