Ravintola Laternassa. Sisäänpääsy 10 euroa. Järjestäjä on Pirkanmaan Setan mummolaaksoryhmä.
Tänään Tampereella Talvikin Tanssit
26
142
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko paljon väkeä?
- Anonyymi
Kiinnostaa myös oliko paljon porukkaa?
- Anonyymi
Justhan toi edellinen kysyi sitä🙄😁
- Anonyymi
Oliko hyvin porukkaa? Ja minkä ikäistä? Ei kai taas vaan eläkeläisiä
- Anonyymi
Ai käykö noissa tansseissa yleensä vain eläkeläiset?
- Anonyymi
Aluksi oli niin täyttä että emme mahtuneet istumaan mutta myöhemmin tuli tilaa. Kivat bileet oli eivätkä kaikki olleet vanhoja vaan mukana oli nuoriakin (=30-40 -vuotiaita :). Seuraavat bileet Helsingissä 14.3.
- Anonyymi
Kaikki palstan stadilaiset vois lähteä noihin bileisiin ja miksei muutkin, vai mitä?
- Anonyymi
Missähän noi helsingin bileet on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän noi helsingin bileet on?
Eiköhän tiedot ilmesty järjestäjän sivuille lähempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tiedot ilmesty järjestäjän sivuille lähempänä.
Ne näkyivät jo siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Missähän noi helsingin bileet on?
mummolaakso.fi/toiminta/tapahtumia/#c38
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki palstan stadilaiset vois lähteä noihin bileisiin ja miksei muutkin, vai mitä?
Voisin kyllä lähteä, jos olen kaupungissa tuolloin.
- Anonyymi
Voiko bileisiin mennä jos ei tanssi? Istutaanko siellä pöydissä vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko bileisiin mennä jos ei tanssi? Istutaanko siellä pöydissä vai miten?
Kiinnostaisi kovastikin mennä mutta rohkeus ei taida riittää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi kovastikin mennä mutta rohkeus ei taida riittää...
no meni väärään kohtaan, piti Helsingin bileitä kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi kovastikin mennä mutta rohkeus ei taida riittää...
Samoja ajatuksia täälläki….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko bileisiin mennä jos ei tanssi? Istutaanko siellä pöydissä vai miten?
Tottakai voi istua jos haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voi istua jos haluaa.
Voi luoja tätä dekadenssia 😂 Joo ei voi istua missään paitsi jos joku laittaa käden alle. Muuten pitää hinkata itseään tanssilattialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja tätä dekadenssia 😂 Joo ei voi istua missään paitsi jos joku laittaa käden alle. Muuten pitää hinkata itseään tanssilattialla.
Miks täällä aina töksäytellään mitä sattuu vastauksia, ei varmaan edistä uusien tulemista mukaan, jotkut voi olla arkoja ja jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks täällä aina töksäytellään mitä sattuu vastauksia, ei varmaan edistä uusien tulemista mukaan, jotkut voi olla arkoja ja jännittää.
Edustaa hyvin osallistuvien mielipidettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edustaa hyvin osallistuvien mielipidettä
Ketä edustaa, ketä ei.
Anonyymi kirjoitti:
Voiko bileisiin mennä jos ei tanssi? Istutaanko siellä pöydissä vai miten?
Ei mitään tanssipakkoa. voi istua pöydässä tai kulkea naisia jututtamassa.
- Anonyymi
No tuliko siellä uusia pareja?
- Anonyymi
Mitä jos haluaisi lähteä bileisiin, mutta ei uskalla ja kehtaa yksin...?
- Anonyymi
Reippaasti vain mukaan, vaikka ei olisi tuttua seuraa. Varmasti siellä on muitakin ensikertalaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Reippaasti vain mukaan, vaikka ei olisi tuttua seuraa. Varmasti siellä on muitakin ensikertalaisia.
Oletko jo löytänyt kaverin mukaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483