Chat ei toimi?

Anonyymi

Kellään muilla ongelmia chattiin pääsyssä? mulla tulee vaan viestiä että internal server error kun yritän mennä chattiin.

22

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama vika kaikilla

    • Anonyymi

      chatti tilttas taas vaihteeks...ei pääse ei...

    • Anonyymi

      chatti ei todellakaan toimi tulee ilmoitus 500 Internal Server Error
      Ylläpito ei varmaan ole huomannu

    • Anonyymi

      Joo en ole mäkään päässyt nyt noin kolmeen tuntiin, en pääse koneella enkä puhelimella.

    • Anonyymi

      uus omistaja

      • Anonyymi

        Oli tätä vanhanki omistajan aikana ihan liikaa Ihmetyttää ettei näin yksinkertaisia sivuja saada toimimaan häiriöttä


    • Anonyymi

      ollaan tässä nyt...

      • Anonyymi

        suomi chattia ei enää ole


    • Anonyymi

      Kun laitat hakukoneeseen

      "Chat *es - elämyksiä sinkuille"

      löydät vaihtoehtoisen chatin siksi aikaa kun insinöörit korjaavat Suomi24:n keskusteluruudun kuntoon.

    • Anonyymi

      Taas kaatui, on tämäkin...eikä kukaan päivystävä korjaaja töissä.

      • Anonyymi

        kirjota paperille jos et sättiin pääse


    • Anonyymi

      Hyvin toimii, just sovin kahdet treffit naisten kanssa. Laitoin 3 tuntia väliä kun samassa kaupungissa kuitenkin.

      • Anonyymi

        Ei toimi, aamulla uusi yritys paremmalla onnella:)


    • Sama täällä. Kiva, kun ilmoitat. Jutellaan täällä ?

    • Anonyymi

      Mulla ei toimi mutta vitsi... Mitkä ovat hevosen kaksi parasta kaveria? (älyköt vauhtiin koska selkee)

    • Anonyymi

      Minulla teki eilen chat semmoisen tempun että päästää kirjautumaan sisälle mutta kun klikkaa huoneeseen niin tulee vain tyhjä ruutu ja yläreunaan teksti Lataa....

      Vaikka odottaa tunnin niin ei jatka...

      Tänään sama homma, kysäsin asiaa chatin valvojalta mutta ei vastausta

      • Anonyymi

        Tuossa toisessa chat-ei-toimi -ketjussa mietitään samaa. Virustorjuntaa veikataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa toisessa chat-ei-toimi -ketjussa mietitään samaa. Virustorjuntaa veikataan.

        kts. toiset pari ketjua tähän samaan ongelmaan liittyen , siellä juttua myös , pari fiksua naista ... Ullan ja Kätevän emännän neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kts. toiset pari ketjua tähän samaan ongelmaan liittyen , siellä juttua myös , pari fiksua naista ... Ullan ja Kätevän emännän neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.

        Kaikkea sontaa sitä ihmiset koneelle asentaa vuonna 2020 jolloin jo itse järjestelmä sisältää erinomaisen torjunnan..


    • Anonyymi

      Kyllä olisi jo aika saada tääkin asiaa kuntoon..

    • Anonyymi

      On hienoa, kun jauhetaan koronaa, mun aikana oli sikotaauti, vihurirokko, aivokalvontulehdus, ym. Kaikki tappavia, mut ei jauhettu Mitä nyt onko korona rutto(kuolleisuu 95 pros, korona 5, pikkusen eroo) tms. Yle esim jauhaa ja pelottelee ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1655
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      812
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe