Naisen oikeutta aborttiin jaettiin jälleen

Anonyymi

Oikeusistuimissa käsiteltiiin "naisen oikeutta", jota aborttiväki naisille jakaa. Tässä näemme, kuinka nainen päätyi ilmoittamaan abortin teettämisestä. Feministin sijaan naisen oikeutta jakoi tällä kertaa sovinisti.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed244faa-1430-4f30-a5ce-29df5b2b318f

Merkittävää jutussa on sekin, ettei lain mukaan kumpikaan osapuolista voi päättää abortista, vaan sen tekevät lääkärit saatuaan sosiaaliviranomaisilta selvityksen hakijan tilanteesta. Pakottaja oli kuitenkin selvillä aborttilain kierrosta, jonka aborttiväki on saanut aikaan heti runnottuaan aborttilain läpi höynäytetyn eduskunnan.

Näemme, että mukavuusabortti on naisten vakavin oikeusturvaongelma vuonna 2020.

17

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aborttiasiamies: "Joku tuolla aiemmin totesi, että aborttilakia pitäisi muuttaa siten, että vain painavista syistä saisi abortin. Mutta niinhän aborttilaki nytkin toimii. Painavuuden arvioi se, joka aborttia tarvitseekin, koska muilla ei abortin perusteista ja abortin hakijan elämänoloista ole mitään tietoa, kaikkein vähiten lääkärillä. Tuskin kukaan huvikseen aborttiin menee."

      Aloituksesta näemme, mikä oli tässäkin "painava" syy aborttiin: nyrkki ja mono. Näin "rasittavaksi" lapsi saattoi koitua.... Lääkäreiltä on viety lain mukainen päätösvalta, joten kuka hyvänsä voi pakottaa odottavan äidin "anomaan" mukavuusaborttia.

      Mukavuusabortti on naisten pahin oikeusturvaongelma 2020. Aborttiväki on naisten julma kyykyttäjä ja lasten leppymätön vihollinen.

    • Anonyymi
    • Osoittaa kyllä aloittaja hyvä aika erikoista päättelyä, että pitää naisten potkimista naisten oikeutena. Mutta ymmärrän, että juuri sinä ajattelet näin, koska et aiempien kommenttiesi perusteella erota pakottamista ja vapaaehtoisuuttakaan toisistaan. Tuskin sinua kiinnostaa kysyä naisilta, että miten naiset itse ymmärtää naisten oikeudet. Sinä "tiedät" kysymättä mitä naistet ymmärtää, haluaa ja tarvitsee. I rest my case.

      • Anonyymi

        Et osaa edes hävetä puheitasi ja tekojasi, joissa alistat naiset aborttiväen moninaiselle väkivallalle.

        Jopa naisen potkiminen mukavuusaborttiin on "muiden vika"....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa edes hävetä puheitasi ja tekojasi, joissa alistat naiset aborttiväen moninaiselle väkivallalle.

        Jopa naisen potkiminen mukavuusaborttiin on "muiden vika"....

        "Jopa naisen potkiminen mukavuusaborttiin on "muiden vika"...."

        Onko sinusta hei tuon uutisen potkiminen naisen oma syy vai mitä hittoa selität??? Kenen vika se muiden on kuin sen joka potkii?


    • Siis sinusta naisten oikeuksiin kuuluu tulla potkituksi. Mutta huomaathan että tämä on vain sinun mielipiteesi

      • Anonyymi

        Naisten potkiminen edustaa sitä väkivaltaa, jota aborttiväki harjoittaa ja jolle aborttiväki on naiset alistanut. Aborttiasiamiehet väittävät, että mukavuusabortit ovat "naisten valintaa". Synkkä todellisuus on toinen.

        Aborttiväki pakottaa naisia mukavuusaborttiin jopa potkimalla. Lisäksi naisia painostetaan rakenteellisesti mukavuusabortteihin useilla eri tavoilla.

        Mukavuuusabortti on naisten pahin oikeusturvaongelma vuonna 2020.

        Aborttiväki on naisten ja lasten julma vihollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten potkiminen edustaa sitä väkivaltaa, jota aborttiväki harjoittaa ja jolle aborttiväki on naiset alistanut. Aborttiasiamiehet väittävät, että mukavuusabortit ovat "naisten valintaa". Synkkä todellisuus on toinen.

        Aborttiväki pakottaa naisia mukavuusaborttiin jopa potkimalla. Lisäksi naisia painostetaan rakenteellisesti mukavuusabortteihin useilla eri tavoilla.

        Mukavuuusabortti on naisten pahin oikeusturvaongelma vuonna 2020.

        Aborttiväki on naisten ja lasten julma vihollinen.

        "Naisten potkiminen edustaa sitä väkivaltaa, jota aborttiväki harjoittaa ja jolle aborttiväki on naiset alistanut."

        Siis jos mies pahoinpitelee naista, se ei olekaan sen miehen vika vaan niiden jotka puolustaa naisten tasa arvoa oikeutta itsemääräämisoikeuteen?Vai tarkoitatko kenties aborttiväellä itseäsi? Koska jokainen puhuu vain omasta puolestaan miten oikeuden kokee.


    • Anonyymi

      Poistorynkystä päätellen täällä  saa siis ylistää lasten väkivaltaista kohtuun tappamista jopa potkimalla, muttei ehdottaa potkijan c.assien abortoimista samalla menetelmällä, jotta enempää uhreja ei tulisi..! Okei :D

    • Anonyymi

      Jos oikeuslaitos hoitaisi tehtävänsä ja jos lainsäädäntö olisi ajan tasalla, jokainen aborttiin pakottaja ja yllyttäjä sekä harhauttaja tuomittaisiin vankilaan.

      "....Syyttäjä katsoi, että toissa kesänä annettu käräjätuomio on aivan liian lievä teon julmuuteen ja sen motiiviin nähden. Syyttäjä valitti asiassa Turun hovioikeuteen.

      Hovioikeus antoi päätöksensä kuluvan viikon maanantaina. Hovioikeus tuomitsi nykyään 41-vuotiaan kirkkonummelaisen miehen törkeästä pahoinpitelystä kahden vuoden ja kymmenen kuukauden vankeusrangaistukseen.

      Vankeus on ehdotonta...."

      Abortti on naisen pahin oikeusturvaongelma Suomessa vuonna 2021.

    • Anonyymi

      Kysymys. Tässä puhutaan paljon ”aborttiväestä” jotka pakottaa naisia tekemään aborttia tai muilla keinoilla yrittää saada naiset tekemään aborttia.

      en kyl tunne ketään joka yrittäisi saada toisen tekemään abortin. Jotenkin absurdi ajatus. Mistä nämä ihmiset löytyy ?

      Voiko joku selittää mistä on kyse ???

      • Anonyymi

        Kyseessä on sekä rakenteellinen että välitön väkivalta. Joka viides lapsi surmataan mukavuusabortissa. Suoraa pakottamista aborttiin on aloituksessa mainittu oikeustapaus. Aborttiväen välillistä ja suoraa naisten painostamista ja houkuttelua lapsensa surmaamiseen on tämäkin palsta väärällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on sekä rakenteellinen että välitön väkivalta. Joka viides lapsi surmataan mukavuusabortissa. Suoraa pakottamista aborttiin on aloituksessa mainittu oikeustapaus. Aborttiväen välillistä ja suoraa naisten painostamista ja houkuttelua lapsensa surmaamiseen on tämäkin palsta väärällään.

        Mutta kuka konkreettisesti haluaa tätä?
        Totta kai jotkut miehet parisuhteessa mutta kuka muu?


    • Anonyymi

      Kansallinen aborttipäivä kalenterista puuttuukin. Mukavaa äitienpäivää myöhemmin.

    • Abortti on Suomessa ihan laillinen toimenpide, ja kuten jutusta voi todeta, kyseessä oli selkeästi laiton teko (ei kai mies muuten olisi tuosta vankilaan joutunut).

      Kamalinta aloituksessa oli se, ettei aloittaja nähnyt itse pahoinpitelyssä mitään moitittavaa, vaan ainoastaan siinä, että lääkärillä on viimekädessä oikeus tehdä päätös abortista.

      Monissa maissa abortinvastustajat ovat naisen suurin oikeusturvaongelma. Onneksi Suomessa abortinvastustajat ovat mitättömässä marginaalissa.
      Palstan abortinvastustaja väittää käytännössä kaikkia abortteja "mukavuusaborteiksi". Ainoastaan hänenkaltaisensa sairas mieli voi nähdä tuossa laittoman abortin yrityksessä jotain mukavaa.

      • Anonyymi

        "abortinvastustajat ovat mitättömässä marginaalissa."

        Sitten vaan ne vakuuttavat koko kansan kattavat tutkimukset esille missä ja milloin tämä on todettu. Niin kauan kuin mitään ei löydy on kyuse pelkästä toivemutustasi.
        Sen sijaan vaikuttaa siltä, että kaltaisesi lasten vapaata tappamista ylistävät sairaat kiihkoilijat siinä häviävässä marginaalissa on. Onneksi.

        "väittää käytännössä kaikkia abortteja "mukavuusaborteiksi". "

        Jälleen kylvät valheellista, kieroutuneesti tulkittua sontaasi. Missä täällä kukaan oli vakavien terveyssyiden abortteja sellaisiksi väittänyt? Toki valtaosin (n.97%) abortit on silkasta mukavuudenhalusta tehtyjä, siitähän ei mihinkään tällä lepsulainsäädännöllä pääse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "abortinvastustajat ovat mitättömässä marginaalissa."

        Sitten vaan ne vakuuttavat koko kansan kattavat tutkimukset esille missä ja milloin tämä on todettu. Niin kauan kuin mitään ei löydy on kyuse pelkästä toivemutustasi.
        Sen sijaan vaikuttaa siltä, että kaltaisesi lasten vapaata tappamista ylistävät sairaat kiihkoilijat siinä häviävässä marginaalissa on. Onneksi.

        "väittää käytännössä kaikkia abortteja "mukavuusaborteiksi". "

        Jälleen kylvät valheellista, kieroutuneesti tulkittua sontaasi. Missä täällä kukaan oli vakavien terveyssyiden abortteja sellaisiksi väittänyt? Toki valtaosin (n.97%) abortit on silkasta mukavuudenhalusta tehtyjä, siitähän ei mihinkään tällä lepsulainsäädännöllä pääse.

        "Sitten vaan ne vakuuttavat koko kansan kattavat tutkimukset esille missä ja milloin tämä on todettu."

        Esim. ainoat jotka julkisesti ovat tunnustautuneet abortinvastustajiksi, kuuluvat KD:hen, plus joku harva uskispersu.

        Aika marginaalia siis.

        "vapaata tappamista ylistävät sairaat kiihkoilijat siinä häviävässä marginaalissa on"

        Marginaalissa ovat hekin, heitä tuskin on montaa Suomessa. Ainakaan en ole kuullut yhdestäkään. Enkä tietenkään itsekään kuulu tuohon joukkkoon.

        "Missä täällä kukaan oli vakavien terveyssyiden abortteja sellaisiksi väittänyt? "

        Tällä palstalla eräskin Anonyymi puskistahuutelija tekee sitä jatkuvalla syötöllä. Se ei voi olla jäänyt keneltäkään huomaamatta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe