Mikä avuksi?Vaikka päivystän aamusta iltaan ja öisin palstalla tehtaillen persujen
vastaisia viestiä mikään ei tunnu auttavan!Onko työni 24/7 mennyt täysin hukkaan kun persujen kannatus ja johto senkun jatkuu.
Elämä ei vaan enää maistu!Auttakaa siskot ja veljet!
Olen niin onneton!Mikään ei auta!Persujen voittokulku jatkuu!
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun parhaat kaverinikin vastailevat viesteihini joten teemme yhteistyötä kuten kunnon vasemmistolaisille kuuluu joten luulisi jo persujen johtoaseman katkeavan ja tippuvan ainakin meidän vasureiden alle ,mutta taisto tuntuu jotenkin toivottamalta
ja yöynetkin ovat jääneet tosi vähiin viime aikoina!- Anonyymi
Joka kerta kun kuulen uudesta gallupista kylmä hiki alkaa virrata kasvoillani ja näen jo persujen taas seisovan ykkösenä kun me hallituspuolueet tulemme ainakin 5% perässä,joskus tuntuu niin toivottomalta että meinaan jo heittää henkselit naulaan ja hypätä sillalta kokemäen joen tummaan juoksuun,näin olisi kai jo parasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kerta kun kuulen uudesta gallupista kylmä hiki alkaa virrata kasvoillani ja näen jo persujen taas seisovan ykkösenä kun me hallituspuolueet tulemme ainakin 5% perässä,joskus tuntuu niin toivottomalta että meinaan jo heittää henkselit naulaan ja hypätä sillalta kokemäen joen tummaan juoksuun,näin olisi kai jo parasta!
Edes musiikki ei enää auta!
Tää oli ennen lemppari piisini!
https://www.youtube.com/watch?v=tYIYIVG64C4&list=RDtYIYIVG64C4&start_radio=1
Minä en vaipuisi epätoivoon.
Olisi toivottavaa että persut olisivat hallituksessa. Siellä veri punnitaan.
Epäilen että kannatus vähenisi jos ei ihmeitä tapahtuisi.
Aina on vallassa ollut hallituspuolue kokenut kannatuksen laskun.Olen kanssasi aivan samaa mieltä hallituksesta että kuka siellä istuu kunhan asiat juoksevat.
Itse näin pelkkänä äänestäjänä ja ajattelijana ihmettelen miski kukaan suurpuolue ei käsitä kuinka helppoa on ottaa valta eli saada ääniä kymmeniä tuhansia enemmän.Siihen tarvitaan vain tekoja.Esimerkiksi nyt kun velkaloukussa on jo puolimiljoonaa suomalaista pelkkä parin sadan euron nosto suojaosuuteen tietäisi seuraavissa vaaleissa kymmeniä tuhansi ääniä hallituspuolueelle ja luulisi vasureiden siihen pystyvän.Sama koskee eläkkeiden korotuksia,jos Ranska pystyy nostamaan minimieläkkeen tuhanteen euroon miksi ei Suomi jolla sentään on parisataa miljardia eläkesäästöjä ja pieni kansa,mutta ilmeisestikkin demokratia on liian yksinkertaista että meidän poliitikkomme sen käsittäisivät.
Perussuomalaisetkin voisivat ottaa tuon suojaosuuden noston asiksi ja pyytää hallitusta tekemään sen yhteistyössä opposition kanssa nääs demokratia on yhteistyötä,pelkkä huuteleminen oppositiosta on hullujen huone!
- Anonyymi
Joka päivä yritän keksiä jotain millä mollata persuja mutta kateuteni ja ilkeyteni riivamaana en kykene siihen ja mielikuvitukseni on aina ollut surkea. Niinpä jauhoin ensin vuoden päivät Teuvo Hakkaraista ja Teukan sahaa ja hoin miten persut on peruskoulun kesken jättäneitä ja sitten kun tuli tuhat sellaista aloitusta tehtyä aloin vänkytää Soinista ja takin kääntämisestä ja kuinka 2015 pakolaisaalto on persujen syy. Sitä olen toistanut päivittäin nyt jo toista vuotta. Semmoista on vassun elämä. Pesulle tai paskalle en ehdi kun pitää taas luoda yksi aloitus teemasta 2015. Säälikää minua,mulla on pakkomielle !
- Anonyymi
Koronavirus auttaa kun sen aika tulee.
- Anonyymi
Tuosta voi lähteä kadunkulmaan saarnaamaan, kuinka persuja on kaikkialla ja persuhammaslääkärit laittavat lähettimiä hammaspaikkoihin, sekä mikrosiruja rokotteisiin ja ettei lapsia voi laittaa kouluun persujen aivopestäviksi.
- Anonyymi
Niin jotkut ystäväni vihreistä ovat suositelleet että jospa koittaisin vaihtaa sukupuolta se varmasti helpottaisi!Siinen tarvittaisiin vain pieni operaatio eli sukupuolileikkaus,munat kait poistettaisiin ja tilalle luotaisiin jonkinlainen tussukka ja hormoonihoidolla rinnat ja perse kasvamaan.Tätäkin olen ajatellut mutta operaation palauttaminen ei olekkaan niin helppo homma,mitäs jos sitten yht äkkiä haluaisinkin olla mies!Voi tätä tuskaa ja epätoivoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jotkut ystäväni vihreistä ovat suositelleet että jospa koittaisin vaihtaa sukupuolta se varmasti helpottaisi!Siinen tarvittaisiin vain pieni operaatio eli sukupuolileikkaus,munat kait poistettaisiin ja tilalle luotaisiin jonkinlainen tussukka ja hormoonihoidolla rinnat ja perse kasvamaan.Tätäkin olen ajatellut mutta operaation palauttaminen ei olekkaan niin helppo homma,mitäs jos sitten yht äkkiä haluaisinkin olla mies!Voi tätä tuskaa ja epätoivoa!
Viime yönä näin taas painajaisia Timpasta ja kuinka se jytkytti niin että tanner tömisi,
JYTKYT;JYTKYTJYTKYT! Tuota jatkui siihen asti että heräsin paita hiestä märkänä
ja sydämmeni löi parisataa kertaa minuutissa joten sieppasin parit beettasalpaajat ennekuin edes uskalsin mennä maate.
- Anonyymi
Laittais hallituskauden vuoteen niin tulisi kauhia sekasorto kun kaikkien puolueiden kannatus menee ylösalas....
- Anonyymi
Monesti herään keskellä päivää ja hyökkään vihan vallassa tänne haukkumaan persuja mutta olen niin sekaisin että kommenttini menevät mihin sattuu...joku puhuu vaikkapa lumen vähyydestä ja miten on säästynyt lumitöiltä niin minä siihen että laiska persu ei jaksa kolaa lykkiä. Tai joku kertoo tykänneensä Espanjasta lomakohteena niin meikä heittää että älä valehtele persu, et ole peräkammarista koskaan missään ulkomailla käynyt. Siis jankaan persua ihan kaikissa aiheissa jotka ei edes liity politiikaan millään tavoin. Tämmöstä mulle, oonhan vassu.
- Anonyymi
Asia mikä minua huolestuttaa eniiten,on että en ehdi enää seurata uutisia,siis edes YLEn uutisia jota pidän kyllä yhtä vakuuttavana totuutena kuin Pravda lehti joka kerran lakkautettiin ja mikähän siihenkin oli syynä,kait joitakin esi persulaisia tuolla Venäjällä,sillä heillähän on siellä kuulemma oma tiedotusyksikkökin,trolleiksihan niitä kutsutaan tai ainakin olen niin kuullut että jotain sinneppäin kuten entinen meppikin sanoi,no voi pahus kun en sen tyttösen niemä taas muista!
- Anonyymi
Älä nyt sentään. Perussuomalaisten kannatus on laskenut jo useita prosenttiyksikköä.
Kannattaa jäädä vaikka lomalle. Romahdus on tulossa perussuomalaisille.- Anonyymi
Todellakin !Kerrankin jotain valon pilkahdusta tähän risukasaankin kun ei sitä tänne kammarinpuolelle muuten paistakkaan kun ikkunani on pohjoispuolella ja yöverhot yleensä päällä yötä päivää .
Syynä oli kait että viimeisiä galluppeja en enää rohjennut edes katsoa kun päässä jo jyskytti se edellinekin ,tämä inormaatio kun on viimeiset vuodet olut perin yksisuuntaista ,täältä minultä päin sinne jonnekkin. - Anonyymi
Joku rikastuu tehtaillessa PS vastaisia kirjoituksia. Jotkut tahot varmaan maksaa aika mukavasti hynaa joille kuille. Eihän kukaan täysjärkinen muute jaksa potkia tutkainta vastaan, Eli siis perinteistä Suomalaista kulttuuria ja elämäntapaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku rikastuu tehtaillessa PS vastaisia kirjoituksia. Jotkut tahot varmaan maksaa aika mukavasti hynaa joille kuille. Eihän kukaan täysjärkinen muute jaksa potkia tutkainta vastaan, Eli siis perinteistä Suomalaista kulttuuria ja elämäntapaa vastaan.
Pienpuolueet johtavat Suomea, onko se demokratiaa? Se on kansa enemmistön haventamista, marginaalipuoluella ministeri toisella kaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri wanha raha vihaa suomalaisia
- Anonyymi
Aihepulaa pukkaa....natsipersua hoin niin että itsekin kyllästyin ja seuraavaksi alon toistella uhriutumista. Ihan sama mitä persu kirjoitti niin väitin hänen uhriutuvan ja kaikkien persujen uhriutuvan. Tapani mukaan innostuin uudesta sanasta niin että kylvin sitä persujen uhriutumista kaikkiin ketjuihin ja aiheisiin jamyös kirjoittajille jotka eivät edes olleet persuja. Näin minulle aina käy, olenhan vassu.
- Anonyymi
PS ! Ei se uhriutuminen tietenkään minun keksimäni juttu, eihän minulla ole mielikuvitusta eikä omia ideoita, toistelin vaan muualta lukemaani.
- Anonyymi
Itseasiassa minun täytyy nyt tunnustaa että olin itsekkin kerran persu,mutta kun halusin
paikallisosaston jäseneksi ja olin maksanut jo jäsenmaksunkin pienestä kelan päivärahastani
tuo pahuksen Timppa varmaan hyllytti minut eikä päästänyt minua osaston jäseneksi kun tiesi taustani ja hoitokierteeni erilaisissa laitoksissa.No peruskoulu tuli käytyä pariin kertaan
kolmas ja viides luokka joten luulisi että koulupohjaakin olisi ollut mutta ei se kelvannut soikoon noille persuille ja tästä alkoi minun lopun elämäni taisto persuja ja yleensä suomalaisia vastaan joten menen nykyään sillä periaatteella että Arikka ja Irak ensi ja sitten suomalaiset,mutta onneksi kansan demokraatit eli sosialistit ottivat minut jäseneksi ja antoivat lahjankin vielä Gaddain vihreän kirja ,sitä olenkin lukenut ahkerasti ja osaan sen jo kannesta kanteen!
- Anonyymi
Kun mua oikein ottaa pannuun persujen suosio niin laukkaan palstan aiheita läpi ja aina kun näen kirjoitusvirheen niin pysähdyn kommentoimaan. Heitän jotain peruskoulun keskenjättäneestä persusta tai kysyn missä on pilkun paikka tai puuttuuko ään pisteet. Olen aika sika mutta koskaan en huomaa että itseltäni ja kaveriltani jonka kanssa kahdestaan täällä pastaa täytämme puuttuu isot alkukirjaimet lähes aina.
- Anonyymi
Oletko Iltalehden JussiPaita64?
- Anonyymi
Vastaus
En tiedä, mutta katso tiliotettasi. - Anonyymi
PerSu alkaa varmistella.
Mutta laarissa onkin reikä. Ny. - Anonyymi
"Oma vika, miksi piti olla sika". Huono politiikka kostautuu.
- Anonyymi
Ei PerSuuu mittää uhriu-u
PerSu on Mobutu Se-Seko.
Persuismissä ja Mobutuismissä onkin yhteistä Oikeistodiktattorin "suuruuden" ihailu, ja -oikeistodiktatuuri, ja itsensä uhriksi LAVASTAMINEN.- Anonyymi
Vai kehtaa joku tovereistakin vielä valehdella ja epäillä minun aitouttani vasemmistolaisena ja patriarkka Kal Marxin ingarnaationa ja valittuna seuraajana!Ilmeisestikkin minun kohtaloni on sitten hypätä sinne kokemäen syvyyksiin kun tiedän että kerran minuakin ymmärtävät tulevat sukupolvet kuten kunnon taiteilijat yleensä saavat sen maineen mikä heille kuuluu vasta
kuolemansa jälkeen joten HEIPPA!
Sen minä vaan sanon vielä että VOI minkä taitelijan maailma minussa menettikään HEIPPA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kehtaa joku tovereistakin vielä valehdella ja epäillä minun aitouttani vasemmistolaisena ja patriarkka Kal Marxin ingarnaationa ja valittuna seuraajana!Ilmeisestikkin minun kohtaloni on sitten hypätä sinne kokemäen syvyyksiin kun tiedän että kerran minuakin ymmärtävät tulevat sukupolvet kuten kunnon taiteilijat yleensä saavat sen maineen mikä heille kuuluu vasta
kuolemansa jälkeen joten HEIPPA!
Sen minä vaan sanon vielä että VOI minkä taitelijan maailma minussa menettikään HEIPPA!Tai jospa sittenkin koittaisin vielä kerran ja laitan jäsenanomuksen persujen paikallisosastoon!?Eihän se Timppakaan oo siellä enää päättämässä mistään
sehän meni siinä sinisten kanssa pesuvesien mukana tonne kokemäen alajuoksulle joten ainakin siirrän tuota harakiripäivää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jospa sittenkin koittaisin vielä kerran ja laitan jäsenanomuksen persujen paikallisosastoon!?Eihän se Timppakaan oo siellä enää päättämässä mistään
sehän meni siinä sinisten kanssa pesuvesien mukana tonne kokemäen alajuoksulle joten ainakin siirrän tuota harakiripäivää!Siispä siskot ja veljet ,toverit tulkaa tekin mukaan ,yhdessä me muodostamme oman kansallissosialistisen siiven persuihin ja mottomme on että oma kansa edellä sosialistikin kyllä! Tai kuten sen Venäjällä sanotaa Vpirjoot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä siskot ja veljet ,toverit tulkaa tekin mukaan ,yhdessä me muodostamme oman kansallissosialistisen siiven persuihin ja mottomme on että oma kansa edellä sosialistikin kyllä! Tai kuten sen Venäjällä sanotaa Vpirjoot!
Heti tuli jotenki niin helpottunut olo!Ihan ku päivä taas paistais ja onhan se jo Helmikuu pitkällä;Hupsista,mitenkä se aika lentää tällä koneella,lähenki heti ulkoilemaan ja jätän tän
pölysen komeron!
https://www.youtube.com/watch?v=4cNImXzQ_bg
- Anonyymi
Voit liittyä kaikenlaisten muiden päivystäjien loputtomaan letkaan. Valituksen aiheita on mistä valita. Persut ja vihervassarit ovat vasta alkua. Femakot ja sovinistit. Vielä aloittelijoiden juttuja. Automerkit? Vähän jo kypsempää. Uskonnot? Lämpenee jo. Teoreettinen fysiikka? Kuumaa hottia.
- Anonyymi
Juuri sainkin valon leimahduksen joka oli varmaan joku merkki uudelle alkavalle vasemmistolle,siis että itseasiassa me oikeat vasemmistolaiset olmmekin persuja siis meitä voidaankin nyt kutsua perussosialisteiksi tai vaikka kansallissosialisteiksi sillä me oikeat sosialistit ajamme aina Suomen kansa edella ja arikka ja Irak sitten.
Ja totta puhuakseni ei me oikeat sosialistit ikinä bolshevikkeihin uskoneetkaan kun ne oli samoja jutkuja ku mitä nuo USAn puolella:
https://www.youtube.com/watch?v=nyrjvrT2F-s
Ehkä ne siellä Venäjälläkin joskus ymmärtää mikä on oikea kansallissosialisti,siis Venäläiset ensin ja sitten Arikka!
- Anonyymi
Mitä mä teen ??? Ihan kauheeta kun en meinaa keksiä...peräkammari, natsipersu,Teukan Saha, Huhtasaaren kreationismi, Soinin takinkääntö, syksy 2015, uhriutuminen, natsiliput ja Elomaan kylppäri....oon ainakin tuhat kertaa jankuttanut noita samoja aiheita edestakaisin uudelleen ja uudelleen...musta tuntuu että mä sekoon...ja seuraavassa gallupissa niiden kannatus on noussut 50% !
- Anonyymi
No hauku vaikka että kaikki persut on työttömiä ja juoppoja ja rumia ja pesämättömiä luusereita...ai niin hemmetti sähän oot tehnyt senkin jo ainakin tuhat kertaa !
- Anonyymi
Söin pelkästään papuja ja ituja tänään ja nyt suolet on täynnä kaasua...pierettää ihan perhanasti. Sekin on persujen vika.
- Anonyymi
Niin ja vielä!Sukukalleuksistani en luovú joten pysyn edelleen miehenä ja heterona,menkööt vihreet vaikka Marsiin seuraavalla raketilla,mää pysyn Suomesa ja somessa!
https://www.youtube.com/watch?v=qfARGONr2go - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vielä!Sukukalleuksistani en luovú joten pysyn edelleen miehenä ja heterona,menkööt vihreet vaikka Marsiin seuraavalla raketilla,mää pysyn Suomesa ja somessa!
https://www.youtube.com/watch?v=qfARGONr2goMitenkä se muuten oikein on että kuoliko niitä jutkuja ihan oikeesti 6miljoonaa tai oliko sotaoikeudenkäynti oikeen niinku puolueeton kun ne käräjätki oli USAn ja Neuvostoliiton
vähemmistökansalaisten johtamat ja kuolihan niitä sakujaki siellä kuolemanleireillä
miljoonan tai eihän niitäki vaan kuollut tuo maaginen luku 6miljoonaa!?
- Anonyymi
Minun on paha olla.Minä en itsekään tiedä miksi tähän vasemmistovihreyteen kuuluu tämä jatkuva ilkeily kaikille muille.Tuntuu aika ikävältä sanoa omasta kotimaastaan huolissaan olevalle maanmiehelle että hän on natsi.Tai naiselle jonka 10-vuotiaan tytön maahanmuuttajamiehet raiskasivat että mitä itket, raiskasihan Pölhö-Einarikin Juvalla vuonna 1953 naapurin emännän.Tuntuu raukkamaiselta vetää tällaista roolia mutta se kuuluu tähän aatteeseen joten on pakko vaan jatkaa.
- Anonyymi
Niin mutta ajattele positiivisesti niinkuin minäkin!Uusi idea on syntynyt eli perussosialistinen kansallinen puolue tai persujen haara niinku samaan omenapuuhun istutettu ja sitten vaan jytkyttämään että tanner tömisee!JYTKYT!JYTKYT!JYTKYT!JYTKYT!JYTKYT!JYTKYT!
- Anonyymi
Veit sanat suustani !Tuollaista se on meidän nykyvasemmiston kun lähimmät toverit kai nykyään asuvat Kiinassa !
- Anonyymi
Kyllä minua vasemmistolaisena vituttaa persujen voittokulku vaikka olen rukoillut ja myynyt ruumistani etteivät he vaaleissa voittaisi. Turhaa on ollut työni ja perseeni myynti myynti sillä ei heille voi mitään. Kyllä se paikkansa pitää että oikeus seuraa totuuden miekkaa eikä meidän vasureiden valhekampanja ole onnistunut heitä kampittamaan. Oi luoja auta meitä saavuttamaan korkeampi älykkyys että me heille pärjäisimme. Tyhmällä vasemmistolaisen päällä ei persuille vaan pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52312Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211250Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865