ERINOMAISEN HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ!

arvo.e

Moni nimimerkein ryhmän osanottaja on tullut tutuksi. Helpottanut yksinäisiä hetkiä. Toivottavasti saamme jatkaa ja parantaa yhteistyötä.

16

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää Ystävänpäivää Sinulle Arvo ....ja muillekin mukaville ....

      Minun ystäväni on kuin villasukka
      Joka talvella lämmittää
      Ja minun ystäväni on kuin niityn kukka
      Joka saa minut hymyilemään
      Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan
      Niin vien sinut katsomaan
      Miten aurinko laskeen puiden taakse
      Ja saa taivaan punertamaan

      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Amerikkalaista hapatusta koko ystävänpäivä. Meillä on kaveripiirin kanssa ystävänpäivä jokapäivä.

    • Anonyymi

      Mukavaa ystävänpäivää kaikille täältä Savosta!

      Aivan liian monelle ihmiselle ainoa ystävä on yksinäisyys.

      Pepe Willberg ja kappale " Ystävänpäivä".

      https://www.youtube.com/watch?v=ZzvdH1e_x_o

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Ei kiitos.

      Olen hetero ja ukkomies, ei tarvetta, tai kiinnostusta boylovereille.

      =DW=

      • Anonyymi

        Nyt en ymmärtänyt ollenkaan, mitä tarkoitat?

        Voisitko selventää mielipidettäsi?

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt ollenkaan, mitä tarkoitat?

        Voisitko selventää mielipidettäsi?

        kylmätotuus

        Lue:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ystävänpäivä

        Ja alkuperäistarkoituksessa meitsikin asiaan suhtautuu. Syleilen ehkä kaikkia ihmisiä, sukupuolesta riippumatta. Ja suhtaudun positiivisesti kaikenlaisiin tasa-Arvo- kysymyksiin. Mutta tämä ystävänpäiväjerunda on suomessa yhtä kaukana alkuperäisideasta, kuin jessen syntymä on kaikana joulupukista.

        Ain niin, hyvää ystävänpäivää sinnekin ! ;DDDDDDD

        =DW


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ystävänpäivä

        Ja alkuperäistarkoituksessa meitsikin asiaan suhtautuu. Syleilen ehkä kaikkia ihmisiä, sukupuolesta riippumatta. Ja suhtaudun positiivisesti kaikenlaisiin tasa-Arvo- kysymyksiin. Mutta tämä ystävänpäiväjerunda on suomessa yhtä kaukana alkuperäisideasta, kuin jessen syntymä on kaikana joulupukista.

        Ain niin, hyvää ystävänpäivää sinnekin ! ;DDDDDDD

        =DW

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ystävänpäivä

        Mahdoitko tarkoittaa tätä Wikin juttua?

        Kiitos toivotuksestasi!
        Hyvin sujui tämäkin perjantai, ei valittamista.

        Minä en syleile kaikkia ihmisiä, joku hajurako pitää sentään olla.
        Nyt on oltava erityisen tarkkana halailujen suhteen, kun kaikkia pöpöjä on liikkeellä.
        On olemassa vaara, että esim. kokola, perula tai kepula yrittävät iskeä meikäläiseen, vaikka rokotukset ovatkin kunnossa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ystävänpäivä

        Mahdoitko tarkoittaa tätä Wikin juttua?

        Kiitos toivotuksestasi!
        Hyvin sujui tämäkin perjantai, ei valittamista.

        Minä en syleile kaikkia ihmisiä, joku hajurako pitää sentään olla.
        Nyt on oltava erityisen tarkkana halailujen suhteen, kun kaikkia pöpöjä on liikkeellä.
        On olemassa vaara, että esim. kokola, perula tai kepula yrittävät iskeä meikäläiseen, vaikka rokotukset ovatkin kunnossa.

        kylmätotuus

        Johan nyt on markkinat, että laittamani linkki on yhtä "pöljä" kuin sinunkin.

        Asia lienee kuitenkin tullut selväksi, joten en heitä tätä konerakkinetta ulos ikkunasta lumettomaan kukkapenkkiini.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Lapsen lapsi sanoi et heillä oli tänään disco ...maksoi euron ...koko eskariluokka oli discossa...ja sai juomaa ja herkkuja ...oli kivaa...


      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Myöhäiset Ystäväpäivän toivotukset!

        Beng


      • Lapsen lapsista oma nuoruus muistuu. Kuinka "rokattiin" menninkäisenä" keijun kanssa eka luokalla. Muistoihin on helppo nukahtaa hymyillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhäiset Ystäväpäivän toivotukset!

        Beng

        Hyvää ystävänpäivän iltaa ja Hyvää yötä ....kun silmä luomet jo kummasti lupsahtelee.

        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhäiset Ystäväpäivän toivotukset!

        Beng

        Överipäivää vaan, onhan helmikuun puoliväli alkanut. Vain kuiskaus kevääseen enääh.


    • Anonyymi

      Kiitos!
      Oikein hyvää ystävänpäivää myös sinulle.
      Jep, joskus on tosi kivaa, kun on joku "paikka", minne mennä rupattelemaan.
      Niinku nyt esim.. Tulin töistä vähä vaille 21. Kiiruusti kuteet pois kehon ympäriltä ja villasukat kinttuihin ja yöpaita niskaan:) Ah.

      Laitoin musiikkia soimaan ja putkahdin palstalle.
      Jatkan musiikin kuuntelua ja putkahtelen ja vastailen, jos joku mulle vastailee.
      Sitten vaan lopuksi sujautan itseni sänkyyn ja alan lukemaan.

      Huomenna muita touhuja.

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Kiitos!
      Oikein hyvää ystävänpäivää myös sinulle.
      Jep, joskus on tosi kivaa, kun on joku "paikka", minne mennä rupattelemaan.
      Niinku nyt esim.. Tulin töistä vähä vaille 21. Kiiruusti kuteet pois kehon ympäriltä ja villasukat kinttuihin ja yöpaita niskaan:) Ah.

      Laitoin musiikkia soimaan ja putkahdin palstalle.
      Jatkan musiikin kuuntelua ja putkahtelen ja vastailen, jos joku mulle vastailee.
      Sitten vaan lopuksi sujautan itseni sänkyyn ja alan lukemaan.

      Huomenna muita touhuja.

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Ystävänpäivä meni jo, mutta jokaisena päivänä voi ja pitääkin muistaa ystävää.
      Ystävä kulkee ajatuksissa mukana silloinkin kun välimatka on pitkä eikä aina ole mahdollisuutta tapaamiselle.
      Ystävyys on arvokas asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe