Moi! Täs nyt kävi niin et join eilen tota alkoholia aika paljon. En tehnyt mitään vahinkoa tai mitään mut nyt on tosi huono fiilis. Miksi join alkoholia. Mun periaatteet on niin vahvasti alkoholia vastaan ja tää on jo toinen kerta ku oon vetänyt itseni humalaan. Oon oikeesti tosi pettynyt itseeni. Musta tuntuu et mua ei enää arvosteta kovin rehtinä ihmisenä. Mä en ymmärrä kuinka tää saa mun mielen nii alas. Oon omasta mielestäni mielestä aika asiallinen ja oon aina puhunu siitä että kuinka alkoholi on huonoksi ja sit mä ite meen juomaa sitä vaik ekal kerral jo huomasin et tää ei oo mun juoma. Mul on siis ollu vähä henkisii haasteita ja saatan avautuu niistä humalassa ja en varmastikaan oo asiallinen sillon. Kunpa mä voisin peruuttaa tän hölmöilyn. Eräs kaverikin sanoi että: '' Eikö se saatana oppinu viime kerrasta yhtään mitään ''?
Ite tein oman valintani ja tuun kyllä kantamaan siitä seuraukset mut ihan oikeesti on paha ollaa tän asian kaa!!!
En tunne itseäni enää itseksi! Teinkö paljon väärin?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Virheitään ei voi saada tekemättömiksi, mutta niistä voi oppia - ja se kannattaa tehdä viimeistään tällä toisella kerralla.
Aika parantaa haavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734