Moi! Täs nyt kävi niin et join eilen tota alkoholia aika paljon. En tehnyt mitään vahinkoa tai mitään mut nyt on tosi huono fiilis. Miksi join alkoholia. Mun periaatteet on niin vahvasti alkoholia vastaan ja tää on jo toinen kerta ku oon vetänyt itseni humalaan. Oon oikeesti tosi pettynyt itseeni. Musta tuntuu et mua ei enää arvosteta kovin rehtinä ihmisenä. Mä en ymmärrä kuinka tää saa mun mielen nii alas. Oon omasta mielestäni mielestä aika asiallinen ja oon aina puhunu siitä että kuinka alkoholi on huonoksi ja sit mä ite meen juomaa sitä vaik ekal kerral jo huomasin et tää ei oo mun juoma. Mul on siis ollu vähä henkisii haasteita ja saatan avautuu niistä humalassa ja en varmastikaan oo asiallinen sillon. Kunpa mä voisin peruuttaa tän hölmöilyn. Eräs kaverikin sanoi että: '' Eikö se saatana oppinu viime kerrasta yhtään mitään ''?
Ite tein oman valintani ja tuun kyllä kantamaan siitä seuraukset mut ihan oikeesti on paha ollaa tän asian kaa!!!
En tunne itseäni enää itseksi! Teinkö paljon väärin?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Virheitään ei voi saada tekemättömiksi, mutta niistä voi oppia - ja se kannattaa tehdä viimeistään tällä toisella kerralla.
Aika parantaa haavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056