moi oon "pepe" ja vannoutunut poke fani mul on leluja (joilla kyl en tee enää mitää) kortteja pelejä ja kymmeniä videoita täynnä nauhotettua pokemonia niin kantosta johdosta ku nyt Hoennistaki mun pokepelit on: Pokemon Red ja Yellow Pokemon Gold ja Crystal Pokemon Sapphire (aion ostaa emeraldin) Pokemon Leaf Green (aion ostaa nintendo DS:än ja siihen Pokemon Diamondin tai pearlin ja oon ollu jo poke fani 6 vuotta (hemmetti onks siitä jo niin pitkä aika kun sain ekat kortit)
pokemon fanina kuinka monta vuotta? kertokaa ihmeessä
25
2022
Vastaukset
- Hehee... :D
Moikkelis vaan...
Joo, olen ollut siitä asti pokémon fani kun se ohjelma tuli televisioon, siis onkohan siitä jo 5-6 vuotta? En muista... Mut en ole todellakaan niin iso pokémon fani kun silloin (Kuten varmaan kävit jo lukemassa minun alottamassa pokémon keskustelussa) ;D
Hyvät jatkot sinulle! :) - Articuno
...6 vuotta tää pokemon rumba on kestänyt suomessa. Hyvä on sarja kun jaksaa vieläkin kestää. Moni sarja ois loppunu jo ajat sitten,
mutta ei POKEMON! Se on ihan paras tv ohjelma ja pelit on tosi HYVIÄ! Melkein ainoita jotka jaksan pelata loppuun (lisäksi kaikki potter pelit jaksan), tai useamman kerran. Pokemon
pelit jaksaa tahkota läpi jopa 20- kertaa ja
se todistaa, että POKEMON ON HYVÄ SARJA JA PELIT ERINOMAISIA!- pikku-latios
on ollu poke fani siitä asti kun se alkoi tulla televisiooon ja . . . . . olin suurin piirtein 4 kun sain ekan pakan (ei kyll uskois)
- joku vaan...
pikku-latios kirjoitti:
on ollu poke fani siitä asti kun se alkoi tulla televisiooon ja . . . . . olin suurin piirtein 4 kun sain ekan pakan (ei kyll uskois)
siitä asti kun tuli telkkariin... Täytän pian 15v.
Enää en kyl oo "pokemon-hullu"... sarjaa en enää kerkii oon...
mut pelaan kyl pokemon ruby, sapphire, leafgreen, firered ja emerald pelejä...
- poke fan
Mäki oon poke fani, mul on leluja ja videoita ja oon itekki harrastanu pokea
- jepu
Olen harrastanu pokemonia ohjelman tulosta asti ja keräillyt kortteja (950kpl). Mulla on gameboy peleistä: yellow,crystal,ruby ja saphire. olen myös miettinyt leaf greenin ostoa. Pelikoneena mulla on gameboy advance sp, enkä aio ostaa ds:sää. SIIS POKEMON RULEZ!
- jirachi
mul sama homma ku muillaki mutta multa puuttuu nää pelit:silver,red ja fire red
- Mewtwo
no mä puolestani oon ollut koko ikäni pokefani, jopa ennen kuin koko villitys saapui suomeen. mun serkku oli asunut amerikassa noin vuoden, ja kun se palas takas suomeen, sillä oli jo kaikki pokemon kortit kerättynä, ja pokemon red versio pelattuna. Kyllä oli siinä oli ihmettelemistä, kun se niitä esitteli meille… sit mulla on kaikki pokemon pelikortit charizardista mewiin (pelikorteina ja normaaleina keräilykortteina). sit ne mun pelit ovat: Pokemon Red, Pokemon gold, Pokemon silver, Pokemon Ruby, Pokemon Sapphire, ja vielä Pokemon FideRed ( Pokemon channel ja Pokemon colosseum).
- Absol
Upeeta! Onko sulla tosissaan pokemon colosseum ja niin paljon pokemon peli ja keräily kortteja. Minulla on vasta puolet keräily korteista, mutta aika monta peli korttia ja vielä että olen aina halunnut pokemon colosseumin, mutta minä tarvitsen gamecubenin. Tiedän paljon colosseumista ja kaikkein ihaninta on että siinä voi napata yhdeltä Absolin.
- Mewtwo
Absol kirjoitti:
Upeeta! Onko sulla tosissaan pokemon colosseum ja niin paljon pokemon peli ja keräily kortteja. Minulla on vasta puolet keräily korteista, mutta aika monta peli korttia ja vielä että olen aina halunnut pokemon colosseumin, mutta minä tarvitsen gamecubenin. Tiedän paljon colosseumista ja kaikkein ihaninta on että siinä voi napata yhdeltä Absolin.
joo totta on joka sana. mul on varmaan kaikkiaan noin yli 2000 pelikorttia (joista noin 200 hologrammikorttia n. 300 havinaisia, mut ilman hologrammia), ja noin 500 normaalia keräilykorttia. pelit ovat tossa edellä mainitut. et arvaakkaan kuinka paljon oon tuhlannut kortteihin rahaa. mul on esim. 5kpl. kiiltäviä Blastoiseja. Ja unohdin muuten mainita, että mulla on vielä muitakin pelikortteja. noi pelikortit ovat vaan niitä normaaleja 1-150(eli niitä, mitä sanoin olevan noin 2000 kpl.). sit mulla on myös noin 200 team rocketin kortteja ja vielä niitä muita uutuus pakkojen kortteja, jois on yli 150-. monet kaverit eivät ole uskoneet et mulla on niin paljon kortteja, mut kun ne ovat nähneet minun 3 poke kansiota (painavat muuten sairaan paljon), niin kyl on niillä ollut ihmettelemistä. korttieni arvo on varmaan yli 3000€. oon jo ehtinyt myymään noin 500 korttia kirpparilla. kortteja siis löytyy.
- deoxys
Absol kirjoitti:
mull on yellow, red, gold, sapphire, ruby, stadium ja pinball ja aion ostaa colosseumin ja emeraldin
- kala-kalle
Mewtwo kirjoitti:
joo totta on joka sana. mul on varmaan kaikkiaan noin yli 2000 pelikorttia (joista noin 200 hologrammikorttia n. 300 havinaisia, mut ilman hologrammia), ja noin 500 normaalia keräilykorttia. pelit ovat tossa edellä mainitut. et arvaakkaan kuinka paljon oon tuhlannut kortteihin rahaa. mul on esim. 5kpl. kiiltäviä Blastoiseja. Ja unohdin muuten mainita, että mulla on vielä muitakin pelikortteja. noi pelikortit ovat vaan niitä normaaleja 1-150(eli niitä, mitä sanoin olevan noin 2000 kpl.). sit mulla on myös noin 200 team rocketin kortteja ja vielä niitä muita uutuus pakkojen kortteja, jois on yli 150-. monet kaverit eivät ole uskoneet et mulla on niin paljon kortteja, mut kun ne ovat nähneet minun 3 poke kansiota (painavat muuten sairaan paljon), niin kyl on niillä ollut ihmettelemistä. korttieni arvo on varmaan yli 3000€. oon jo ehtinyt myymään noin 500 korttia kirpparilla. kortteja siis löytyy.
mul on yli tuhat pokemon korttii ja en oo ostanu yhtään eikä kukaan muukaan oo ostanu
- aloittelija..
voisiks vähän neuvoa mistä chrystalista löytää CUTin...? ku oot itse mennyt sen varmaan läpi.. ja oon just aloitellut..
- masterofemerald
cut:in saa jahtaamalla farfetchia ekassa metsässä.
- Seedot
Minä olen 9v ja minulla on kaikki pokeleffat (mitkä ovat tulleewt suomeen) minulla on 2 isoa laatikkoa poke leluja ja minulla on kaikki ykkös sarjan kortit kakkosesta puuttuu yksi nimittäin Blissey kolmosesta minulla on kyögre rayquaza ja kaikkea kivaa
- Seedot
Älä ihmeessä osta emeraldia vaan mene gooogleen kirjoita rayquaza cave ja sieltä pokepelit sieltä visuboyadvance lataat sen valitset minkä pelin haluut painat sitä pelii lataat sen ja sit sul on esin: emerald mulla on emerald
- haunter
mullakin jotain 6 tai 7 vuotta... fanitus hiipuu.. =( =8 yhyy.. mutta rakastan silti niitä pikku ötököitä aina! =D
- lydel90
Tosi ihanaa, että on muitakin Pokemon-faneja. :)
Itsekin olen ollu monta vuotta fani, ja joskus häpeän sitä. Mä olen 15 w tyttö, ja kukaan ei tiiä, että pelaan Pokemon-pelejä. Paitsi perhe.
Onneksi äiti ei tajuu mitään pokemonista. (se ei ees tiiä mikä se on). :P - masterofemerald
lydel90 kirjoitti:
Tosi ihanaa, että on muitakin Pokemon-faneja. :)
Itsekin olen ollu monta vuotta fani, ja joskus häpeän sitä. Mä olen 15 w tyttö, ja kukaan ei tiiä, että pelaan Pokemon-pelejä. Paitsi perhe.
Onneksi äiti ei tajuu mitään pokemonista. (se ei ees tiiä mikä se on). :Pmunkaan kaverit ei tiedä et pelaan poke pelejä, ja häpeän sitä joskus itsekin. Mut joitain asioita ei tarvitse kertoa kavereille :)
- masterofemerald
oon ollu poke fanina 7 vuotta. mul on peleinä: firered,emerald,crystal.gold,blue.
- lydel90
Mulla on PokemonRed, Blue, Yellow, Gold, Pinball ja Sapphire. Ootan innolla uusia pelejä. Ne tulee ehkä markkinoille 4 vuoden päästä.. :(
- mkds is teh best
oon ollu fani ku olin 2vuot ja mä oon nyt 3vuot ja mul on emerald ruby sappire toine sappier diamond perl platinum mystery dungeon time ja blue ja sit mul o pokemo snap xd colosseum ja kaikki muut
- hulluus on neroutta
aijai
kyl mää muistan kun ostin ekan Game Boy laitteni, tarkemmin Colorin ja Blue versionin
sillo tuli viäl colorii irrotettava akkuki mukan
mitä siit ny on aikka jota kahreksa vuat
meinasin joskus sen pois myyrä, mut hyvä että en hulluus on neroutta kirjoitti:
aijai
kyl mää muistan kun ostin ekan Game Boy laitteni, tarkemmin Colorin ja Blue versionin
sillo tuli viäl colorii irrotettava akkuki mukan
mitä siit ny on aikka jota kahreksa vuat
meinasin joskus sen pois myyrä, mut hyvä että enmä oon 11 vuotta ollu pokemon fanina. Tän innostus alko aikoinaan anime sarjan myötä. Tykkään pelata ja pelini on red, blue, yellow, crystal, ruby, emerald, pearl, platium ja soulsilver. Oon keränny, myös korttei ja joitain tavaroita. Pokemoneja oon nauhottanu videoille ja on kans joitaki jaksoja oon ostnu dvd:lle.
- pokelover
Olen tykännyt pokeista jo 9 vuotta ja mul on satoja pokekortteja ja ohjelmia.
Mun poke pelit on:Pokemon diamond, Pokemon platinum, Pokemon ranger, Pokemon ranger shadows of almia, Pokemon emerald, Pokemon mystery dungeon blue rescue team, Pokemon mystery dungeon explorers of time, Pokemon mystery dungeon explorers of sky, Pokemon yellow, Pokemon red ja blue, Pokemon trading card game, Pokemon heart gold ja Pokemon soul silver.Olen rakastanut pokemoneita 2 vuotiaasta saakka.SHAYMIN ON PARAS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664117Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471788
- 361740
- 301576