ITALIAN ALPEILLE JA/TAI KILIMANJAROLLE 4.7. – 1.8.2020
Olen nuorekas työssäkäyvä 56v mies. Elän terveellisesti, liikun luonnossa, pelaan joskus minigolfia ja pidän matkustelusta. Erityisen innostunut olen seikkailemaan vuoripoluilla. Seuraava reissu on jo heinäkuussa. Aluksi 2,5 viikkoa Italian Alpeilla, sitten 1,5 viikkoa Tansaniassa (ohjelmassa siellä Kilimanjaro ja safari). Olisiko sinusta mukaan jo sille reissulle? Mukava, luotettava ja samanhenkinen nainen olisi kiva saada jakamaan kokemuksia erilaisilla reissuilla, niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Ota rohkeasti yhteyttä!
ITALIAN ALPEILLE JA/TAI KILIMANJAROLLE
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Minullakin haaveena reissu kilimanjarolle. Samanhenkinen nainen ilman matkaseuraa.
Hei. Otatko treffit24 puolella yhteyttä niin kerron tarkemmin matkasuunnitelmasta. Olen muuttanut ohjelman alkua siten että peruutin Italian osuuden Koronan takia. Alkuakklimatisoitumisen hoidan nyt muualla tavalla.
- Anonyymi
AlpitT kirjoitti:
Hei. Otatko treffit24 puolella yhteyttä niin kerron tarkemmin matkasuunnitelmasta. Olen muuttanut ohjelman alkua siten että peruutin Italian osuuden Koronan takia. Alkuakklimatisoitumisen hoidan nyt muualla tavalla.
"Kilimansoron" "lumet" oli "Einsteinin" kirjoittama,,, romaani, joka kertoi, vuoristokiipeilystä, tavoittelemaan "kultaa", ja myös huvittelusta,,, ja rommia, joi, huh, ha hei ja … niin edes, poispäin...::::)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969