Olet minun haaveissa, kunnes todellisuus meidät tavoittaa ..

🤔 ♡
Tulit liian äkillisesti,
ovi oli vielä suljettu.
En tuntenut itseäni vielä,
uusia suhteita avaruuteen ei ollut.
Enkä tiennyt, mitä minut odottaa.
Just lukitsin sydämeni lukkoon
ja jäähdytin oman sydämen.
Tulit ..
Sinä tulit! ♡
Sinun kasvosi ja äänesi,
aura ja lämpimät kädet ..
Kauniit sydämenlyöntisi,
ja ympäröivä maailma, jonka näet ..
Uin harmaissa silmissäsi ..
Haaveilen vielä sinusta, vaikka olet vain pelkkä muisto,
Elät yhä minun sydämessä ja sirpaleissa ..
Sitä kukaan pois ei saa ottaa .. ♡ ♡

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä on aina,tullu liian äkkiä.

• Anonyymi

🙂✋Moi🌿

Kirjoitat edelleen kauniisti hälle. Jaksat täällä...
      Oon ollut sairaalassa. Enää täällä harvoin. (elo kohtuullisen hyvin)
      Toivotan ☀️ sun kevääseen.
      Voi hyvin ystikseni palstalla.
      Levollista yötä.
      🐅

• Jostain syystä kirjautuminen ei näkynyt.
        Kirjoitin tuon. Joskus elämä vaan on rankkaa.
        🌸
        🌠🌛🌔
        Jaksellaan ystis.
        🐅

• Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

Jostain syystä kirjautuminen ei näkynyt.
        Kirjoitin tuon. Joskus elämä vaan on rankkaa.
        🌸
        🌠🌛🌔
        Jaksellaan ystis.
        🐅

Olet kirjoittanut tänne aika positiivisia viestejä näihin ketjuihin. Ihmisellä on oikeus tuoda myös muitakin tuntoja esiin. Joten 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kirjoittanut tänne aika positiivisia viestejä näihin ketjuihin. Ihmisellä on oikeus tuoda myös muitakin tuntoja esiin. Joten 👍

🙏 Kiitos.
        Kuulin tänään kollegani kuolemasta. Hän oli yrittänyt sitä usein jo omin käsin. Kaipaan sitä reilua nuorempaa joka etsi aikoinaan paikkaansa koulutusryhmässämme...
        🌠

• Nooh, mitä tapahtui, että sairaalassa olet?
        Kakki on OK?
        Voimia sinulle 👍

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Nooh, mitä tapahtui, että sairaalassa olet?
        Kakki on OK?
        Voimia sinulle 👍

Kaikki on kohtalaisesti. Ei hyvin, muttei huonostikaan. Kiitos ystis🙂✋
        Jaksuja sulle myös🌸🍀

🐅

• tigrutoivottaa kirjoitti:

Kaikki on kohtalaisesti. Ei hyvin, muttei huonostikaan. Kiitos ystis🙂✋
        Jaksuja sulle myös🌸🍀

🐅

⚕️ 💉 💊 🛌 ☀️
        Miten saat ajan sairaalassa menemään?
        Kai sinulla on huonekaveri, kenen kanssa saat jutella?
        🤗 Voimia

⚕️ 💉 💊 🛌 ☀️
        Miten saat ajan sairaalassa menemään?
        Kai sinulla on huonekaveri, kenen kanssa saat jutella?
        🤗 Voimia

Höppänä ystis.... 😌 Kirjoitin, että oon ollut sairaalassa, en oo enää.. 👍
        Asiat varmaan järjestyy ajan myötä. Eilinen oli paha päivä. Henkisesti rankka.

Mitä sun elämään kuuluu?
        Toivotan levollista yötä sulle.
        🌠🌛

Mitä sun elämään kuuluu?
        🌠🌛

Paitsi yks juttu oli hyvä....👍
        Sain yhteyden erääseen ihmiseen joka on tärkeä ja rakas minulle🍀🧡
        Nolasin itseni totaalisesti, mutta ei se haittaa 😌
        Jostain syystä hän tuntuu ymmärtävän minua ja kahjouttani🤨🙂😍

Nyt koitan rauhoittua unien maailmaan...
        🌙⭐

🐅
        Ps.
        Kumma miten palsta menettää minulle merkityksensä kun saan yhteyden tärkeään ihmiseeni.

Paitsi yks juttu oli hyvä....👍
        Sain yhteyden erääseen ihmiseen joka on tärkeä ja rakas minulle🍀🧡
        Nolasin itseni totaalisesti, mutta ei se haittaa 😌
        Jostain syystä hän tuntuu ymmärtävän minua ja kahjouttani🤨🙂😍

Nyt koitan rauhoittua unien maailmaan...
        🌙⭐

🐅
        Ps.
        Kumma miten palsta menettää minulle merkityksensä kun saan yhteyden tärkeään ihmiseeni.

Ymmärrän sinua, palsta on merkitsemätön sen jälkeen, kun saa kontaktin tietyn henkilöön ja vastuukaiku on olematon .. Sä kävit hänen takia täällä! 🤗

Sama tapahtuisi minulle, jos saan yhteyden ja hän esim. sanoisi minulle: "Ollaan tuttuja vaan" ...
        Ei ole kiva .. Niin lähtisin minäkin täältä. 🤔

Mutta hei, me tutustuttiin täällä, se oli sen paikan positiivisen asia 🙂

Mitä sun elämään kuuluu?
        🌠🌛

Niin, minulla on tapaa lukea vääriin .. se on ominaisuus, mikä tulee mukana syntymän kanssa.
        🤣

Ymmärrän sinua, palsta on merkitsemätön sen jälkeen, kun saa kontaktin tietyn henkilöön ja vastuukaiku on olematon .. Sä kävit hänen takia täällä! 🤗

Sama tapahtuisi minulle, jos saan yhteyden ja hän esim. sanoisi minulle: "Ollaan tuttuja vaan" ...
        Ei ole kiva .. Niin lähtisin minäkin täältä. 🤔

Mutta hei, me tutustuttiin täällä, se oli sen paikan positiivisen asia 🙂

Alunperinkin lähdin etsimään häntä joka jostain syystä kosketti minua.... 💘

Koko ajan oon tuntenut olevani ns. "hulluuden rajamailla" ja edelleenkin oon. En tiiä miksi. Mua moititaan ja varoitellaan hänestä... En vaan suostu uskomaan. Hakkaan päätä Karjalan mäntyyn. .. 🌲🌳🙂

En usko, että Hän oikeesti haluaisi tutustua minuun ja edes kohdata, mutta hänen kauttaan oon saanut kuitenkin elämääni ☀️ja 🌕... Ja se on paljon se. Oon kiitollinen hälle🙏

Levollista yötä sullekkin ystis. Kiitoksin

🌠🐅

Koko ajan oon tuntenut olevani ns. "hulluuden rajamailla" ja edelleenkin oon. En tiiä miksi. Mua moititaan ja varoitellaan hänestä... En vaan suostu uskomaan. Hakkaan päätä Karjalan mäntyyn. .. 🌲🌳🙂

En usko, että Hän oikeesti haluaisi tutustua minuun ja edes kohdata, mutta hänen kauttaan oon saanut kuitenkin elämääni ☀️ja 🌕... Ja se on paljon se. Oon kiitollinen hälle🙏

🌠🐅

Ja olit oikeesti plussaa Sinä täällä👍
        🌸🤸‍♀️🧡

🐅

🌠🐅

Huomenta Tigru, ☀️ Kaunista aamua sinulle ☕ 🥪 ..
        Ensimmäistä kertaan avaat oman sydämen minulle tänne palstalla, melkein samanlainen tarina on meillä kaikilla .. 🤔

Kaikki kivet kannattaa kääntää ympäri, ennen kuin teet päätöksen.
        Älä hätiköi ja kuuntele oman sydäntä .. mutta jos näet, että kaikki merkit on sinun vastaan, niin suosittelen, lopeta ajoissa, ettet satuta itseäni liikaa.

Ja kiitos, että kerroit oma tarinan tänne! Olet arvokas, muista se 🤗

Huomenta Tigru, ☀️ Kaunista aamua sinulle ☕ 🥪 ..
        Ensimmäistä kertaan avaat oman sydämen minulle tänne palstalla, melkein samanlainen tarina on meillä kaikilla .. 🤔

Kaikki kivet kannattaa kääntää ympäri, ennen kuin teet päätöksen.
        Älä hätiköi ja kuuntele oman sydäntä .. mutta jos näet, että kaikki merkit on sinun vastaan, niin suosittelen, lopeta ajoissa, ettet satuta itseäni liikaa.

Ja kiitos, että kerroit oma tarinan tänne! Olet arvokas, muista se 🤗

🙂✋Iltaa Ystis🍀

Miten minulla on sellainen tunne, että oon
        ennenkin avannut sydäntäni sulle.... Noh, en varmaan ihan tällä tavoin🤔... Mistä muuten tiedät, että tarinat olisivat samankaltaisia....? 🙂

En oo mihinkään rynnimässä suin päin...
        Luulen, että minulle käy kuin raamatun Marialle, että kätken asian ja tutkin sitä yksin sydämessäni.... 💛 Joskus on vain vaikea unohtaa toista, silloin on parempi muistaa hyvällä ja rakkaudella. 🕊️

Se, että toisen kautta on löytänyt ☀️ ja 🌕
        on jo suuri lahja sinänsä. Vaikka polun varrella oli surua ja kyyneleitä, niin on siinä ollut huumoria ja ihmeellistä yhteenkuuluvaisuuden tunnettakin🤝

Näissä mietteissä palstaystävää muistaen🙂🤸‍♀️
        🐅

• Anonyymi

🙂✋Iltaa Ystis🍀

ennenkin avannut sydäntäni sulle.... Noh, en varmaan ihan tällä tavoin🤔... Mistä muuten tiedät, että tarinat olisivat samankaltaisia....? 🙂

Luulen, että minulle käy kuin raamatun Marialle, että kätken asian ja tutkin sitä yksin sydämessäni.... 💛 Joskus on vain vaikea unohtaa toista, silloin on parempi muistaa hyvällä ja rakkaudella. 🕊️

on jo suuri lahja sinänsä. Vaikka polun varrella oli surua ja kyyneleitä, niin on siinä ollut huumoria ja ihmeellistä yhteenkuuluvaisuuden tunnettakin🤝

🐅

Tota noin ootko mies vai nainen ?

• Anonyymi kirjoitti:

Tota noin ootko mies vai nainen ?

Oon nainen. Vaikka joskus kuin katupoika konsanaan... 😌

🐅

• Anonyymi

Oon nainen. Vaikka joskus kuin katupoika konsanaan... 😌

🐅

Näinköhän ihan katupoika, mikä tekee sinusta katupojan ?

• Anonyymi kirjoitti:

Näinköhän ihan katupoika, mikä tekee sinusta katupojan ?

Joskus kielenkäyttö, höpöt läpät, se rage sisimmässäni joka pyrkii pihalle kaikkea vääryyttä vastaan... Muistan vuosien takaa yhen karun motoristin joka käveli vastaan mustassa t-paidassaan jonka teksti oli: Positiivisuus on perseestä.... 😅 Se nauratti. Siinä oli sanomaa!
        Ps. Ehkä mää vaan haluisin olla se katupoika🤣

🐅

🙂✋Iltaa Ystis🍀

🐅

Se tarina on kaikilla melkein sama, kaivataan sitä "yhtä", mutta se "yksi" on jossain ja ehkä jonkun toisen kanssa ..
        Samanlainen tarina jokaisella (kaipuu ja se toinen on jossain siellä) 🤔

• Anonyymi

Joskus kielenkäyttö, höpöt läpät, se rage sisimmässäni joka pyrkii pihalle kaikkea vääryyttä vastaan... Muistan vuosien takaa yhen karun motoristin joka käveli vastaan mustassa t-paidassaan jonka teksti oli: Positiivisuus on perseestä.... 😅 Se nauratti. Siinä oli sanomaa!
        Ps. Ehkä mää vaan haluisin olla se katupoika🤣

🐅

Onko katupoika jotenkin kapinallinen ? Katupojilla on huono maine ? Ragee ei kiva

• Anonyymi kirjoitti:

Onko katupoika jotenkin kapinallinen ? Katupojilla on huono maine ? Ragee ei kiva

Katupojat ovat parhaimpia. Heillä on herkkä mieli ja sydän paikallaan takin alla....

Ragen purkaminen myönteisellä tavalla on hyväksi. Se auttaa eteenpäin. Tunteet on annettu tunnettaviksi ja olotilat purettaviksi.

🐅

Se tarina on kaikilla melkein sama, kaivataan sitä "yhtä", mutta se "yksi" on jossain ja ehkä jonkun toisen kanssa ..
        Samanlainen tarina jokaisella (kaipuu ja se toinen on jossain siellä) 🤔

Joskus joku vain tulee tärkeimmäksi ja jää sydämeen🍀🧡 forever

🐅

• Anonyymi

Hyvä että etsit minua minäkin sinua :)))))

• Anonyymi

Hyvä että etsit minua minäkin sinua :)))))

• Anonyymi

Mistä sä tiiät sen ?

• Anonyymi

Hän vain on. On ja elää jossain. Hän on parempi kuin minä olen, sillä hän, hän vain on.

• Anonyymi

Kuka on parempi, tigru tai anonyymi tai ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      213
      4113
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3209
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      259
      1854
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      2
      1191
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1187
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      143
      1050
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      86
      781
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      725
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176