Minne mennä pääkaupunkiseudulla?

Anonyymi

Jos näin aikuisena naisena 40 pääkaupunkiseudulla lähtisi yksin liikkeelle, minne kannattaisi suunnistaa että parhaiten tutustuisi muihin naisiin aluksi kaveripohjalta? Korkea kynnys mennä yksin bileisiin, mielellään jotain muuta.

21

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helsinki Pride -yhteisön, Mummolaakson ja Naisasialiitto Unionin ryhmätapaamiset. Niissä on kaikenikäisiä.

      • Anonyymi

        Unskalla on tietty myös heteronaisia riippuen ryhmästä.


      • Anonyymi

        Rohkeasti vain mukaan ryhmiin, sitä kautta tutustuu helposti ja voi halutessaan tavata muuallakin tai vaikka mennä yhdessä bileisiin.


    • Tykkäätkö pelata korttia?

      • Anonyymi

        Missä sitä pelataan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sitä pelataan?

        Yleensä siellä täällä jonkun kodissa, joskus ravintolassa, kesällä myös ulkona, jos pöytä löytyy.


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        Yleensä siellä täällä jonkun kodissa, joskus ravintolassa, kesällä myös ulkona, jos pöytä löytyy.

        Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.

        Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.

        Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?

        Noita ryhmiä jotka ei ole kenenkään kotona ja voi mennä sopimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noita ryhmiä jotka ei ole kenenkään kotona ja voi mennä sopimatta.

        Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?


      • lueskeleva kirjoitti:

        Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?

        Missä päin vaikutat?


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?

        Helpompi mennä ihan spontaanisti nyt aluksi.



    • Anonyymi

      Voisin mielelläni mennä ensikertalaisen kanssa yhtä matkaa jonnekin, mutta täällä ei valitettavasti voi sopia mitään. Edellä mainittuihin tapahtumiin voi mennä yksinkin ja monet ovatkin yksin liikkeellä.

    • Anonyymi

      Helsinkiin ovat kerääntyneet käytännössä kaikki Suomen homot ja lesbot, joten seuraa ei ole vaikea löytää.

      • Anonyymi

        Kavereita ja ystäviä on helppo saada, muu onkin sitten kiinni siitä kuuluisasta kemiasta..


      • Ei kaikki. Mulla on kaverin lesboja Nokialta, Tampereelta, Oulusta, Lahdesta,...


      • Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

        Ei kaikki. Mulla on kaverin lesboja Nokialta, Tampereelta, Oulusta, Lahdesta,...

        Suurin osa.


      • Anonyymi

        Vihreiden saama äänimäärä vaalipiirissä on suoraan verrannollinen vaalipiirin homojen ja lesbojen määrään. Siksi stadissakin on vihreillä niin suuri kannatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreiden saama äänimäärä vaalipiirissä on suoraan verrannollinen vaalipiirin homojen ja lesbojen määrään. Siksi stadissakin on vihreillä niin suuri kannatus.

        Ei tässä politiikka ole aiheena, turha sotkea keskusteluja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe