Jos näin aikuisena naisena 40 pääkaupunkiseudulla lähtisi yksin liikkeelle, minne kannattaisi suunnistaa että parhaiten tutustuisi muihin naisiin aluksi kaveripohjalta? Korkea kynnys mennä yksin bileisiin, mielellään jotain muuta.
Minne mennä pääkaupunkiseudulla?
21
190
Vastaukset
- Anonyymi
Helsinki Pride -yhteisön, Mummolaakson ja Naisasialiitto Unionin ryhmätapaamiset. Niissä on kaikenikäisiä.
- Anonyymi
Unskalla on tietty myös heteronaisia riippuen ryhmästä.
- Anonyymi
Rohkeasti vain mukaan ryhmiin, sitä kautta tutustuu helposti ja voi halutessaan tavata muuallakin tai vaikka mennä yhdessä bileisiin.
Tykkäätkö pelata korttia?
- Anonyymi
Missä sitä pelataan?
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitä pelataan?
Yleensä siellä täällä jonkun kodissa, joskus ravintolassa, kesällä myös ulkona, jos pöytä löytyy.
- Anonyymi
lueskeleva kirjoitti:
Yleensä siellä täällä jonkun kodissa, joskus ravintolassa, kesällä myös ulkona, jos pöytä löytyy.
Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.
Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?
Anonyymi kirjoitti:
Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.
Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?
- Anonyymi
lueskeleva kirjoitti:
Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?
Noita ryhmiä jotka ei ole kenenkään kotona ja voi mennä sopimatta.
Anonyymi kirjoitti:
Noita ryhmiä jotka ei ole kenenkään kotona ja voi mennä sopimatta.
Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?
lueskeleva kirjoitti:
Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?
Missä päin vaikutat?
- Anonyymi
lueskeleva kirjoitti:
Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?
Helpompi mennä ihan spontaanisti nyt aluksi.
lueskeleva kirjoitti:
Missä päin vaikutat?
Monilla paikallisisilla ja valtakunnalisilla SETAn järjestöillä on sopivaa toimintaa
https://seta.fi/jarjesto/jasenjarjestot/
- Anonyymi
Voisin mielelläni mennä ensikertalaisen kanssa yhtä matkaa jonnekin, mutta täällä ei valitettavasti voi sopia mitään. Edellä mainittuihin tapahtumiin voi mennä yksinkin ja monet ovatkin yksin liikkeellä.
- Anonyymi
Helsinkiin ovat kerääntyneet käytännössä kaikki Suomen homot ja lesbot, joten seuraa ei ole vaikea löytää.
- Anonyymi
Kavereita ja ystäviä on helppo saada, muu onkin sitten kiinni siitä kuuluisasta kemiasta..
- Anonyymi
lueskeleva kirjoitti:
Ei kaikki. Mulla on kaverin lesboja Nokialta, Tampereelta, Oulusta, Lahdesta,...
Suurin osa.
- Anonyymi
Vihreiden saama äänimäärä vaalipiirissä on suoraan verrannollinen vaalipiirin homojen ja lesbojen määrään. Siksi stadissakin on vihreillä niin suuri kannatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreiden saama äänimäärä vaalipiirissä on suoraan verrannollinen vaalipiirin homojen ja lesbojen määrään. Siksi stadissakin on vihreillä niin suuri kannatus.
Ei tässä politiikka ole aiheena, turha sotkea keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620