Vuokraisimme Fuengirolasta asunnon kuukaudeksi syys-lokakuussa.
Olen ottanut yhteyttä kaikkiin mahdollisiin välitysyhtiöihin ja melkein kaikista tulee vastaus ettei vuokrata niin lyhyeksi ajaksi. Olisiko sinulla vinkkiä mistä kannataisi kysyä.
Mistä vuokra-astunto Fuengirolasta kuukaudeksi
Anonyymi
3
363
Vastaukset 3
Kysyppäs AIRBNB :ltä. Ovat enimmäkseen yksityisten omistamia taloja/asuntoja, ja vielä tuossa vaiheessa vuotta voisi kelvata kuukauden vuokraus.
- Anonyymi
Suoraan PYR hotellista tai Rantakylän kautta sen saa myöskin.
- Anonyymi
hotelpyr.es on suora osoite. Sivut suomenkileisiä. Lokakuu alkaen jotain 1700 euroa. katselin tässä eräänä päivänä itsekin. Osittaisella/sivuttaisella merinäköalalla hiukan enemmän. Ovat tilavia yksiöitä. kakasioitakin löytyy.
Rantakylän kautta suurin piirtein samat hinnat ja maksu vasta perillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341475
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5211307Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l157894Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "170790- 54714
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va204676- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt23621- 46601
- 74573