Miten saada tyttöystävä?

Anonyymi

Eli oon 9.v poika ja haluun tyttöystävän. Joo oon vähän liian nuori. Mutta jos sais vihjeitä näin tulevaisuutta ajatellen niin ois kiva. Kiitos jo valmiiks.

17

309

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva et joku ton ikänen on vielä järkevä ja kysyy nimenomaan jatkoa varten. Voin antaa vinkkejä mut siinä on se ongelma etten tiiä mitä haluut siltä tyttökaveriltas. Jos haluut (anteeksi kielenkäyttöni, huoran) niin yrität esittää yms, mut uskon et oot ihan normaali ja haluut tyttöystävältäs lähinnä läheisyyttä yms niin hyvä tapa on ensinnäkin tutustua kunnolla, alat puhuu sille ja pidät sen juttuja hauskoina ja hymyilet paljon yms, sitte jos teil on niin hyvät välit et vaan halailette ja pidätte kädestä jne ni voit laittaa sille vaikka viestiä et oot miettiny vähän ja susta se tuntuu kivalta ja haluisit sitä vähän enemmän arkeen (halailuu ja läheisyyttä) ja katot mitä se vastaa ja sanot et haluisit alkaa seurustelee sen kanssa :) ja asia mitä tytöt arvostaa on rehellisyys joten jos sanot ton vielä face to face etkä tekstarilla ni tyttö on myyty. Ainaki näin yleisesti :) toivottavasti autto. Nimimerkillä tyttö 14v.ja muista, sul ei oo viel mikään kiire.

      • Anonyymi

        Kiitos avusta.


      • Anonyymi

        Kiitos avusta.


      • Anonyymi

        Kiitos avusta.


      • Anonyymi

        Ei tän ikäset tarvi tyttöystävää


    • Odota kymmenen vuotta. Siihen asti voit keskittyä olemaan lapsi ja nuori.

      Et menettäisi mitään odottamalla. Teini-elämä ilman parisuhdetta olisi paljon huolettomampaa aikaa.

      • Anonyymi

        No itseasiassa tuo ei ole totta, moni kaipaa läheisyyttä ja rakkautta jo nuorempana ja ilman sitä moni voi jopa masentua. On myös totta että suhde tuo tullessaan murheita mutta siitä on myös paljon iloa huonoina päivinä, voin sanoa että varmasti enemmän tulee sitä iloisuutta kuin murheellisuutta:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa tuo ei ole totta, moni kaipaa läheisyyttä ja rakkautta jo nuorempana ja ilman sitä moni voi jopa masentua. On myös totta että suhde tuo tullessaan murheita mutta siitä on myös paljon iloa huonoina päivinä, voin sanoa että varmasti enemmän tulee sitä iloisuutta kuin murheellisuutta:)

        Eikö läheisyyttä ja rakkautta voi saada hyviltä kavereiltakin?

        Miten meidän vanhojen kääkkien sukupolvet selvisi, vaikka seukkaaminen aloitettiin melkein aina vasta yläasteen jälkeen?

        Ei lapset oikeasti vielä sitä "parisuhderakkautta" tarvitsisi.

        Olen joutunut seuraamaan sivusta niin montaa teinien parisuhdedraamaa, että minulla on perusteltu syy mielipiteeseeni. Pahimmillaan se parisuhde on estänyt tavallisen nuoruuden elämisen, kun kaikki aika on mennyt suhteeseen. Sinä aikana mm. kaverit on erääntyneet ja sitten kun suhde onkin päättynyt, niin elämässä ei olekaan ollut enää ketään.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Eikö läheisyyttä ja rakkautta voi saada hyviltä kavereiltakin?

        Miten meidän vanhojen kääkkien sukupolvet selvisi, vaikka seukkaaminen aloitettiin melkein aina vasta yläasteen jälkeen?

        Ei lapset oikeasti vielä sitä "parisuhderakkautta" tarvitsisi.

        Olen joutunut seuraamaan sivusta niin montaa teinien parisuhdedraamaa, että minulla on perusteltu syy mielipiteeseeni. Pahimmillaan se parisuhde on estänyt tavallisen nuoruuden elämisen, kun kaikki aika on mennyt suhteeseen. Sinä aikana mm. kaverit on erääntyneet ja sitten kun suhde onkin päättynyt, niin elämässä ei olekaan ollut enää ketään.

        Sanoisin ite et siin 13vuoen iäs ku alkaajärkee olee ni haluis jonku kivan tytön mut mihkä 9v tarvii tyttöystävää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin ite et siin 13vuoen iäs ku alkaajärkee olee ni haluis jonku kivan tytön mut mihkä 9v tarvii tyttöystävää

        Kun olet elänyt yhtä kauan kuin minä tulet huomaamaan, että 13-vuotias on oikeasti monessa asiassa vielä aivan lapsi, eivätkä lapset tarvitse tyttö- ja poikaystäviä.

        Ihastuminen on inhimillistä ikäkaudesta riippumatta. Oikea parisuhde ei kuitenkaan kuulu lapsuuteen, kuten siihen ei kuulu tupakka ja alkoholikaan. Nuo jutut ovat aikuisten juttuja. Tosin onhan sekin hyvin inhimillistä, että nuoriso haaveilee aikuisten elämään kuuluvista asioista.


    • Anonyymi

      Hei kiitos teidän vinkeistä. Mä just tänään löysin yhen tyypin joka ihastu mun täysi. Tosin tähän tein oman strategian mutta silti kiitos.

    • Anonyymi

      Haluun tyttö ystävän

    • Anonyymi

      Kyllähän oman kokemuksen kautta voin sanoo että elelin teini ajan ilman (kavereitta) ja tyttöystävättä.

      Ja jos onkin kuin onkin kavereita nii ne elelee sen vertaa kauempana että tekstiviesti on 1 mahollisuus.

      Aika kurjaahan se on 😮‍💨 mutta siitäkin on jo yli päästy

    • Anonyymi

      Siinä teini-iän kukkuloilla alkaa tulee kaikenlaiset ongelmat ja sittennku ei o ketään jonka kanssa vois olla ulkona (ainoastaan tytön kanssa ois kiva olla)

      Nii alkaa olla vähä surkeeta se osa elämästä joten kannustan hankkimaan kavereita ja vaikka ois ujokin siinähän se rohkistus kasvaa.

      Sama ylemmält

    • Anonyymi

      Ja sama tyyppi täs vielä unohtu lisätä olen siis tosiaan mies en tiiä oliko tärkee tieto monien mielestä mutta nyt tiiätte

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Että jos olet joku 9v ja jos haluat tyttöystävän ja et saisi saada yhtään minun ehdotus on että voi vaikka vapaa-ajalla olla vaikka ulkona vähä seurustelemassa /deittailemassa😊

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe