Muutuin kauppareissulla "lumiukoksi" sateessa. Keskipäivän valoisuus hämärtyi.
HELSINGISSÄ SAKEA LUMIPYRY.
11
53
Vastaukset
- Anonyymi
Nojoo.
Tuntuu vähän takatalvelta, mistä kai oikeasta kysymyskin. Taitaapi liikenne mennä pahasti sekaisin, junia ollutkin jo poissa ja lentoja peruttu. Kun sais pikkasen pakkasta, ois sitten autoliikennekkin tosi kiintoisaa, Nooo, pikkuhiljaa iltaruuhkaa, onneks ei ole mitään pakkoa lähteä yhtään mihinkään.
Mua lähinnä häiritsee, kun tahtoo tuulla sivusta ja tunkee räntää terassille. Tympee käydä tupakilla. Asialle ei oikein voi mitään, sen verran pieni pihakin, enenpää ei voi mitään istuttaakkaan suojaksi. Jotkut rakennelleet sellaisia "nättejä" viritelmiä valokatteesta, ehkä net auttaakin, mutta hankala käsittää, miks taloyhtiö ei ole purattanut niitä. Ei kai ole purattaneet, koska hallituksen jäsenet innokkaimpia virittelijöitä. Jokatapauksessa siistit talot meinaa näyttää jotenkin neuvostoliittolaisilta. Vois ehkä soittaa jonnekin julkisivulautakuntaan, mutta siitä ei hyvä seuraisi.
Räntää juu, tavallaan syksyinen fiilis.
=DW=- Anonyymi
Lasit ovat hyvä este lumille. Ehdotas, että sellaiset asennettaisiin.
Tulee säästöä lämmityskuluihinkin jne.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasit ovat hyvä este lumille. Ehdotas, että sellaiset asennettaisiin.
Tulee säästöä lämmityskuluihinkin jne.
BengNot.
Lasitettu terassi liian iso projekti. Näissä kun ollut tällasta aika vapaata kyhelmää, ei mullakaan kovin rakennustaiteen tarkinta tekoa toi sydeemi ole. Pitäis niinkuin rakentaa se terassi koska maassa vinksvonks olevat petonilaatat. Terassin kate ehkä on ok, mutta siihen nysvätty valokate on suoraan sanoen hutera. Noh, katteelle oikein rakennuslupakin, mutta mikä lie aivoidiootti ollut piirtämässä piirustuksia.
Sitähän ei ulkoseinien ulkopuolelle sais tehdä oikein niinkuin muuta kuin istutuksia. Tässä nyt vuosikymmenten kuluessa ihmiset nysväilleet ominpäin omia viritelmiään. Taitojensa ja varallisuutensa mukaan. On talonpätkiäkin, joissa jokaisessa asunnossa erilaiset piha-aidat. Sellanen sinällään hauskakin juttu, melkein kaikissa asunnoissa erilaiset portaat, on kiveä, laattaa, puusta tehtyä.... Iteasiassa laittomia rakennelmia kaikki. Ja ihmiset laajennelleet pihojaan varsin luovasti, mulla oli hirvee tappelus, kun en suostunut rakentaan uutta aitaa kaupungin puistoon.
Ainiin, se noissa itsenysvätyissä portaissa on hyvä, tunnistaa oman asuntonsa helposti. Joskus ollut kerrostalossa asuessa tympeetä, kun yrittänyt väärään asuntoon, eikä avaimet olekkaan sopineet lukkoon.....
Vaan, jos kukaan ei valita, kaupunkia ei kiinnosta. Mutta yks puhelinsoitto rakennusvalvontaan, aijaijai.
Niettä mua puolestani ei kiinnosta terassilasitus, aivan liian iso ja kallis projekti. Ja se pitäis siis tehdä iet, taloyhtiö ei rahaa tollaseen haaskaa.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not.
Lasitettu terassi liian iso projekti. Näissä kun ollut tällasta aika vapaata kyhelmää, ei mullakaan kovin rakennustaiteen tarkinta tekoa toi sydeemi ole. Pitäis niinkuin rakentaa se terassi koska maassa vinksvonks olevat petonilaatat. Terassin kate ehkä on ok, mutta siihen nysvätty valokate on suoraan sanoen hutera. Noh, katteelle oikein rakennuslupakin, mutta mikä lie aivoidiootti ollut piirtämässä piirustuksia.
Sitähän ei ulkoseinien ulkopuolelle sais tehdä oikein niinkuin muuta kuin istutuksia. Tässä nyt vuosikymmenten kuluessa ihmiset nysväilleet ominpäin omia viritelmiään. Taitojensa ja varallisuutensa mukaan. On talonpätkiäkin, joissa jokaisessa asunnossa erilaiset piha-aidat. Sellanen sinällään hauskakin juttu, melkein kaikissa asunnoissa erilaiset portaat, on kiveä, laattaa, puusta tehtyä.... Iteasiassa laittomia rakennelmia kaikki. Ja ihmiset laajennelleet pihojaan varsin luovasti, mulla oli hirvee tappelus, kun en suostunut rakentaan uutta aitaa kaupungin puistoon.
Ainiin, se noissa itsenysvätyissä portaissa on hyvä, tunnistaa oman asuntonsa helposti. Joskus ollut kerrostalossa asuessa tympeetä, kun yrittänyt väärään asuntoon, eikä avaimet olekkaan sopineet lukkoon.....
Vaan, jos kukaan ei valita, kaupunkia ei kiinnosta. Mutta yks puhelinsoitto rakennusvalvontaan, aijaijai.
Niettä mua puolestani ei kiinnosta terassilasitus, aivan liian iso ja kallis projekti. Ja se pitäis siis tehdä iet, taloyhtiö ei rahaa tollaseen haaskaa.
=DW=Ensteks
Hanki hiekkaa ja tasaa laatat ei ihan vaateriin, jotta mahdollinen vesi virtaa veks pois.
Siihen päälle puulaatat ja terassimatto.
Kolmanneksi kandee muistaa, että terassilasien asennuksesta, siis työstä, on viime hetket saada himpsasen kotitalousvähennystä.
Neljänneksi voisi miettiä, että saisiko useamman mukaan ja toimittajalta kimppa-alennus, vaikka kukin maksaa alennuksineen lasit itse.
Beng
Ne ovat vain niin kätevät.
Pääsette pian hiihtämään, on kai Paloheinässä ja Pirkkolassa tekolumella tehty latukin.
Hämärää on, lunta ei sada, ehkä myöhemmin.- Anonyymi
Luisteleen pääsee.
Lähinnä koiranjätöksissä luistelemista. Ei taida pahemmin routaa olla ja melkein plussalla, ei tuolla lumi säily.
=DW= Anonyymi kirjoitti:
Luisteleen pääsee.
Lähinnä koiranjätöksissä luistelemista. Ei taida pahemmin routaa olla ja melkein plussalla, ei tuolla lumi säily.
=DW=Tekojäitä on kai ympäri kaupunkia, Kontulassa yksi, perivät muutaman euron maksun luistelemaan pääsystä.
Nykyistä jään kuntoa en tiedä, turhaa ja kallista puuhaa ylläpito näillä säillä.
- Anonyymi
Toivottavasti oli kevään viimeinen pyry.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
06.03. Aurinkoisena alkoi perjantai. Ennuste, että jatkuu viikonlopun yli samanlaisena.
Juu. Auringon esiintyminen on tervetullutta.
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480