Mulla on tässä about puol vuotta sitten lähteny noi molluskat. Mutta aivan jäätävät ja rumat arvet ja pitäis muka lähtee ajan kuluessa onko jollain jotain vinkkejä esim rasvoja miten ne parantuisi nopeammin? Olisin kiitollinen jos vastaisit.
Molluskojen arvet
4
690
Vastaukset
Missä kohtaa ne arvet on?
Lukemani perusteella molluskojen pitäisi kadota jälkiä jättämättä. Missään tosin ei sanottu, että miten nopeasti. Puoli vuotta on kuitenkin aika pitkä aika, joten herää kysymys, että oliko ne varmasti molluskoita? Voisiko kyseessä olla vesirokko? Se ainakin voi jättää arpia, jotka ovat valitettavasti pysyviä. Minullakin on pari.- Anonyymi
Mitä ovat molluskat?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ovat molluskat?
Molluska eli visvasyylä. Viruksen aiheuttama yleinen juttu, josta on pelkästään kosmeettista haittaa.
- Anonyymi
Mulla on ollu yli kymmenen vuotta näitä 'molluska napoja" 3 sisäreidessäja muutama muualla jaloissa, pari vatsassa ja pari kolme kyynerpäissä, pskat ne minnekään lähe. Ikävää kun ne on mutta ei niille mitään voi. Ovat osa minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706