AURINKOISTA NAISTENPÄIVÄÄ SUNNUNTAIKSI.

Miehillä on aika muistaa naistamme tulevana sunnuntaina. Antaa heille arvostusta erikoisesti. On toki jo tultu paljon eteenpäin. Nais trio johtaa eduskuntaa ym.

12

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisten tasa-arvo miesten suhteen etenee järkyttävän hiiitaaaaaasti. Naisia rankasti syrjitään joka asiassa ja toimessa. Hallituksessakin on jopa 7 miestä, mutta vain 12 naista.

• Anonyymi

Minä vaan tiskaan astioita ja luudalla lakasen lattioita tilitali tinttan taa.
      Ukko makoo sohvalla vartoo ensin aamupalaa, lounas, päivällinen ja lopuksi katettava iltapala pöytään. Kyselee onko paita ja housut pesty. Miehen kun ottaa niin päivät menee ihan ukon passaamisessa, ei siinä nainen paljon ehdi itseänsä ajatella.

• Anonyymi

Tyhmä aloitus, kaikki päivät voisivat olla niin naisten, miesten, Äitien ja Isänpäiviä
      Mutta nämä nimetyt päivät on markkinavoimien aikaansaannosta!

• Oletko sinä se "pahanilman" lintu, jolle kaikki kommentit ovat pahoja?

• Anonyymi

En voi puuttua keidenkään naisten yksityiselämään joita en tunne henkilökohtaisesti. Tällä hetkellä ei ole sellaisia kiinnityksiä, että voisin onnitella.
      Kämppäni ei ole kestikievari, että kutsuisin sakkia nimenomaisesti esimerkiksi naistenpäivän teemalla.

• Anonyymi

Minä kiitän.
        Voisi vallannhyvin olla ihmisten päivä.
        Oltaisiin sillai ihmisiksi.
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kiitän.
        Voisi vallannhyvin olla ihmisten päivä.
        Oltaisiin sillai ihmisiksi.
        Beng

Kuurasin lattioita ja muutenkin siivoilin (onko ne naisten töitä?) Huomenna voin miehisyydestäni huolimatta juhlistaa päivän naisille.

• Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

Kuurasin lattioita ja muutenkin siivoilin (onko ne naisten töitä?) Huomenna voin miehisyydestäni huolimatta juhlistaa päivän naisille.

Olet fiksu mies, onnea sinullekin! Toivottavasti kaltaisiasi on runsaasti!

• Anonyymi

Eilen siivosin lattiasta kattoon, pesin pyykit ja astiat sekä tein ruokaa. Eikä siihen tarvittu naista. Autoa korjasin ja ulko-ovea piti säätää. Eikä siihenkään tarvittu naista. Jos olis ollut nainen, se olis maannut sohvalla ja piruillut "olisit sinäkin edes joskus oikea mies"

Illalla kun menin nukkumaan tuntui, että nyt vois ............
      Siihen olis tarvittu naista

• Anonyymi

Olet niitä miehiä jotka eivät tarvitse naista kuin yhteen puuhaan.
        On kai sulla terveet kädet, kun noin pystyt touhuamaan, käytä niitä peiton alla!

• Anonyymi

Nyt pojat pilkille.

• Aurinkoinen ja kaunis päivä on ollutkin, kävelin kiireettömästi pitkän lenkin, kovin keväiseltä tuntui, voisi olla huhtikuun loppupuoli.
      Jäät näyttivät tummilta ja heikoilta, ei tehnyt mieli kantavuutta testata, rannoilla aivan sulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6700
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4180
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      33
      3056
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2993
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1908
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1624
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1528
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe